Ik heb zelf nu de nu de bootleg remix van The White Stripes - "Seven Nations Army" van Chris Liebing én Adam Freeland, die beiden erg vet zijn.
Ik vroeg mij af of er nog anderen 'verkrijgbaar' zijn
quote:als er niet officieel toestemming van de orginele artiest voor is gegeven denk ik.
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:55 schreef Modafinil het volgende:
wat maakt een remix een bootleg remix?
quote:Adam Freeland = Adam F. ??
Op zaterdag 11 oktober 2003 02:28 schreef teknomist het volgende:
Ik heb zelf nu de nu de bootleg remix van The White Stripes - "Seven Nations Army" van Chris Liebing én Adam Freeland, die beiden erg vet zijn.
want anders moet er natuurlijk gedownload worden
(nu mag het wel, want een bootleg kopen levert de originele artiest ook niets op )
quote:Adam Freeland ja.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:58 schreef Chillz het volgende:[..]
Adam Freeland = Adam F. ??
want anders moet er natuurlijk gedownload worden
(nu mag het wel, want een bootleg kopen levert de originele artiest ook niets op)
Adam F = Drum 'n bass
Adam Freeland = Breakbeat
quote:maar hoe kom ik er achter of er toestemming is gegeven? zijn er bepaalde remixers die het altijd bootleg doen oid? of heb je de nationale bootleg library
Op maandag 13 oktober 2003 15:14 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
als er niet officieel toestemming van de orginele artiest voor is gegeven denk ik.
heb ik het antwoord, dan kijk ik wel ff in mijn mp3lijst
quote:Soms komt het ook voor dat de originele uitvoerenden niet helemaal gelukkig zijn met een remix en deze niet uit laten brengen. In dat geval wordt deze versie soms door de persoon die de remix heeft gemaakt als whitelabel of zelfs op een eigen label uitgebracht.
Op vrijdag 17 oktober 2003 06:18 schreef Modafinil het volgende:[..]
maar hoe kom ik er achter of er toestemming is gegeven? zijn er bepaalde remixers die het altijd bootleg doen oid? of heb je de nationale bootleg library
?
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 02:28 schreef teknomist het volgende:
Kennen jullie nog leuke bootleg remixes?
Heeft iemand van jullie toevallig de bootleg (zoals die bij ID-T dit jaar te horen was) van Daft Punk vs Shauna Solomon -Wannabe, op mp3 formaat? (nummer bestaat uit de 'sound' van 'voyager' van Daft Punk en uit de vocals van het nummer I Wanna Be van Shauna Solomon) .
Zekerssssss goeie plaat, dus iemand?!? En ja , ik ben ook al via Kazaa op zoek, maar daar heb ik m nog niet aangetroffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |