abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2003 @ 11:42:12 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15112059
Mijn verzameldrang heeft het moeilijk op dit moment... Laatste Ebay aankoop is alweer enkele maanden geleden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15112106
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn verzameldrang heeft het moeilijk op dit moment... Laatste Ebay aankoop is alweer enkele maanden geleden
Ik ken dat. Maar ik heb besloten dat ik eerst alle arcade games goed werkend wil hebben, voordat ik verder ga klooien.
pi_15117815
Zo, ik heb net m'n Pentium 2 gerepareerd. De USB poorten deden het ineens niet meer. Beide zekeringen lagen er uit. Vervangen en klaar!
pi_15121107
Net ff gekocht :

pi_15123309
Paper Mario, vette game ja

Werd die verzameldrang maar minder, kost klauwen met geld Maar krijg er wel toffe spullen voor bij elke keer (lichtbak onderweg en op het postkantoor ligt nog een boxed Megadrive 1). Nu maar even op de rem, december = stapmaand en dat kost ook weer een flinke aanslag op m'n bankrekening (Xbox maar even geschrapt, kwam te leuk retro spul tegen )

!
pi_15123592
EDIT

[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 03-12-2003 22:59]

pi_15126923
Als je het zegt dat je Mario dinges gekocht hebt geloof ik het ook wel hoor. Al die enorme foto's voegen daar niet zoveel aan toe. Bovendien kan dat beter in het aanwinstentopic. Hier wordt gesproken over verzamelen en repareren. Patsen met aanwinsten hoort daar niet bij (ik weet dat de meningen daar over verschillen, maar het wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt. Sowieso aan die enorme afmetingen van totaal oninteressante zaken als supergangbare mario spelletjes). Verder maak ik me er niet druk meer om, dit is het laatste dat ik er over zeggen zal
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_15129714
En die 3 foto's kunnen best op 1 plaatje, ik vind je tapijt/bed niet zo interessant. Of snijd ze iig bij, en maak ze wat kleiner.
pi_15131333
Ok ok ik was wat te enthousiast
  donderdag 4 december 2003 @ 16:58:28 #185
72826 RetepV_kloon
Euh, password kwijt :)
pi_15150076
Bij mij ligt het verzamelen ook even stil. Vorige week aan mijn been geopereerd (vorig jaar gebroken, plaat en schroeven erin en nu weer eruit check de X-Ray's :+). Wel op de HCC geweest, maar alleen maar PC gerelateerd spul gekocht. Heb nu wel een hele leuke kleine PC voor naast mijn TV .

Binnenkort maar weer eens verder met de Atari 2600 die slecht beeld geeft, de Sega Master System II die geen cartridges herkent (maar het koper van de cartridge connector hoort ook niet groen te zijn ) en een ColecoVision die het eerst wel deed, maar nu ineens niet meer (en die gaat daarna de verkoop in met een paar cartridges).

Ik ben wel wat Mame en andere emulator dingen aan het downloaden voor mijn media PC'tje. Lekker arcade games spelen op mijn TV (ik download alleen de roms waar ik ook boards van heb ).

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV_kloon op 04-12-2003 17:04]

pi_15155537
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:22 schreef ShadoW17 het volgende:
Net ff gekocht :

[afbeelding]

hoeveel heb je voor paper mario betaald? heb hem namelijk net bij de intertoys gekocht voor 9,98
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15158498
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:33 schreef Tain het volgende:

[..]

hoeveel heb je voor paper mario betaald? heb hem namelijk net bij de intertoys gekocht voor 9,98

Seri?

Heb vandaag namelijk een grote partij van iemand gekocht en daar zat ie ook bij. Helemaal compleet en met Intertoys sticker

pi_15159689
quote:
Op donderdag 4 december 2003 22:13 schreef Aero het volgende:

[..]

Seri?

Heb vandaag namelijk een grote partij van iemand gekocht en daar zat ie ook bij. Helemaal compleet en met Intertoys sticker

zag hem liggen en dacht meteen wtf, die is van mij
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15161993
quote:
Op donderdag 4 december 2003 22:48 schreef Tain het volgende:

[..]

zag hem liggen en dacht meteen wtf, die is van mij

Dat d8 ik dus ook
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:06:51 #190
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_15198519
Ik heb enkele dagen geleden de NES-console die ik op eBay gewonnen had ontvangen... ik dacht dus meteen: 'Spelen!'

Had namelijk al wat spellen aangeschaft vantevoren.
Dus hoppa, de console aangesloten, Super Mario Bros./Tetris/World Cup-cartridge erin gedaan en gaan! Tot zover geen problemen, het werkte allemaal perfect.

De volgende dag wil ik een ander spel gaan proberen, krijg ik dus ineens het bekende knipperende lampje en knipperend beeld.
Dus andere spellen geprobeerd, maar hij doet nu bij alle spellen dus het lijkt me logisch dat het niet aan de spellen ligt. Na het doorspitten van dit topique vond ik deze tips.

quote:
- Probleem: Spel werkt niet, lampje knippert

Dit is het meest bekende probleem. Je hebt óf een illegale cartridge (of Amerikaans) of je connector maakt geen goede verbinding. Wat je doet is de cartridge goed reinigen, en de connector van de NES wat strakker maken.

Ik neem aan dat dit het probleem is, anders lijkt het me wel erg vreemd dat de console het de eerste keer wél deed.
Eerst het schoonmaken maar ff geprobeerd. Resultaat: noppes.

Maar dan, "de connector van de NES wat strakker maken"... hoe doe ik dat precies? Ik heb geen ervaring met het openschroeven/knutselen aan zo'n console dus vraag het maar even voordat ik onbedoeld iets molesteer...

Help!

pi_15201166
Je hebt hem niet goed schoongemaakt in principe. Schoonmaken doe je met bitch ass evil wegvretende spullen als glassex extra ontvetter of Contact WL van contactchemie. En goed intrekken. En je carts ook doen.

En gewoon netjes openschroeven en de connector loshalen en reinigen. Dat strak maken moet je niet meer doen, irriteert alleen maar.

pi_15202293
Hallo allemaal,

Mag ik even inbreken in jullie topic. Ik heb nl. de volgende vraag:

Van mijn broer heb ik een PS1 over kunnen nemen. Er is alleen een klein defectje aan, het palletje waar je de CD's op klikt is stuk.

Ik ben nu op zoek naar een ander loopwerk om de PS straks te kunnen gebruiken voor mijn dochter.

Ik heb nu via marktplaats iemand gevonden met een oude PS1 (de grote) en mijn vraag is:

Is het loopwerk van de oude PS1 (dus de grote) hetzelfde als dat van de nieuwe PS1 (de kleine).

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Gr. Nanook

"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_15203579
Vandaag Vagrant Story (PS1) op de kop getikt voor 20 euro
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15203865
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 17:45 schreef Nanook24 het volgende:
Hallo allemaal,

Mag ik even inbreken in jullie topic. Ik heb nl. de volgende vraag:

Van mijn broer heb ik een PS1 over kunnen nemen. Er is alleen een klein defectje aan, het palletje waar je de CD's op klikt is stuk.

Ik ben nu op zoek naar een ander loopwerk om de PS straks te kunnen gebruiken voor mijn dochter.

Ik heb nu via marktplaats iemand gevonden met een oude PS1 (de grote) en mijn vraag is:

Is het loopwerk van de oude PS1 (dus de grote) hetzelfde als dat van de nieuwe PS1 (de kleine).

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Gr. Nanook

Die cd houders zijn los te koop voor een paar euro bij www.psxshop.nl
!
pi_15204284
Bedankt TAG,

Ik heb het gevonden en het is inderdaad de helft goedkoper dan die PS van Marktplaats.

Gr. Nanook

"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_15208732
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:56 schreef Nanook24 het volgende:
Bedankt TAG,

Ik heb het gevonden en het is inderdaad de helft goedkoper dan die PS van Marktplaats.

Gr. Nanook

Toch altijd mooi dat we weer kunnen helpen...

Jongens, de mobo's stromen hier binnen Deze heeft lekkende condensatoren en ik ga hem maken voor een vriend van me. Twee zijn er al vervangen, maar van de twee laatste krijg ik de pootjes niet gedesoldeerd...

Oh en ik heb een SMD Transistor gemold (denk aan een klein blokje met drie pootjes, totaal ongeveer 1x2 mm groot), dus ik kan die ook nog gaan zoeken... Een T1A, wat een 2N3904 blijkt te zijn. Ik zie wel...

pi_15211475
Ik zie net een advertentie van iemand die Zelda Ocarina of Time wil verkopen voor 80¤, is zeer zeldzaam en "onderbieden heeft geen zin" !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_15211675
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:15 schreef Roi het volgende:
Ik zie net een advertentie van iemand die Zelda Ocarina of Time wil verkopen voor 80¤, is zeer zeldzaam en "onderbieden heeft geen zin" !
LOL misschien denkt ie dat de gehele cassette gemaakt is van 24 karaat goud ofzo.
Now you're playing with Power!
pi_15211697
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:15 schreef Roi het volgende:
hoop dat er niemand zo dom is om er zoveel voor te bieden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15212044
Ik denk het niet, zelfs Fransje Bauer zou door hebben dat het bij 50 andere maar 15¤ ofzo kost
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')