quote:Ik ken dat. Maar ik heb besloten dat ik eerst alle arcade games goed werkend wil hebben, voordat ik verder ga klooien.
Op woensdag 3 december 2003 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn verzameldrang heeft het moeilijk op dit moment... Laatste Ebay aankoop is alweer enkele maanden geleden
Werd die verzameldrang maar minder, kost klauwen met geld Maar krijg er wel toffe spullen voor bij elke keer (lichtbak onderweg en op het postkantoor ligt nog een boxed Megadrive 1). Nu maar even op de rem, december = stapmaand en dat kost ook weer een flinke aanslag op m'n bankrekening (Xbox maar even geschrapt, kwam te leuk retro spul tegen
)
Binnenkort maar weer eens verder met de Atari 2600 die slecht beeld geeft, de Sega Master System II die geen cartridges herkent (maar het koper van de cartridge connector hoort ook niet groen te zijn ) en een ColecoVision die het eerst wel deed, maar nu ineens niet meer (en die gaat daarna de verkoop in met een paar cartridges).
Ik ben wel wat Mame en andere emulator dingen aan het downloaden voor mijn media PC'tje. Lekker arcade games spelen op mijn TV (ik download alleen de roms waar ik ook boards van heb ).
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV_kloon op 04-12-2003 17:04]
quote:hoeveel heb je voor paper mario betaald? heb hem namelijk net bij de intertoys gekocht voor 9,98
Op woensdag 3 december 2003 17:22 schreef ShadoW17 het volgende:
Net ff gekocht :
quote:Seri?
Op donderdag 4 december 2003 20:33 schreef Tain het volgende:[..]
hoeveel heb je voor paper mario betaald? heb hem namelijk net bij de intertoys gekocht voor 9,98
Heb vandaag namelijk een grote partij van iemand gekocht en daar zat ie ook bij. Helemaal compleet en met Intertoys sticker
quote:
Op donderdag 4 december 2003 22:13 schreef Aero het volgende:[..]
Seri?
Heb vandaag namelijk een grote partij van iemand gekocht en daar zat ie ook bij. Helemaal compleet en met Intertoys sticker
quote:Dat d8 ik dus ook
Op donderdag 4 december 2003 22:48 schreef Tain het volgende:[..]
zag hem liggen en dacht meteen wtf, die is van mij
Had namelijk al wat spellen aangeschaft vantevoren.
Dus hoppa, de console aangesloten, Super Mario Bros./Tetris/World Cup-cartridge erin gedaan en gaan! Tot zover geen problemen, het werkte allemaal perfect.
De volgende dag wil ik een ander spel gaan proberen, krijg ik dus ineens het bekende knipperende lampje en knipperend beeld.
Dus andere spellen geprobeerd, maar hij doet nu bij alle spellen dus het lijkt me logisch dat het niet aan de spellen ligt. Na het doorspitten van dit topique vond ik deze tips.
quote:Ik neem aan dat dit het probleem is, anders lijkt het me wel erg vreemd dat de console het de eerste keer wél deed.
- Probleem: Spel werkt niet, lampje knippertDit is het meest bekende probleem. Je hebt óf een illegale cartridge (of Amerikaans) of je connector maakt geen goede verbinding. Wat je doet is de cartridge goed reinigen, en de connector van de NES wat strakker maken.
Maar dan, "de connector van de NES wat strakker maken"... hoe doe ik dat precies? Ik heb geen ervaring met het openschroeven/knutselen aan zo'n console dus vraag het maar even voordat ik onbedoeld iets molesteer...
Help!
En gewoon netjes openschroeven en de connector loshalen en reinigen. Dat strak maken moet je niet meer doen, irriteert alleen maar.
Mag ik even inbreken in jullie topic. Ik heb nl. de volgende vraag:
Van mijn broer heb ik een PS1 over kunnen nemen. Er is alleen een klein defectje aan, het palletje waar je de CD's op klikt is stuk.
Ik ben nu op zoek naar een ander loopwerk om de PS straks te kunnen gebruiken voor mijn dochter.
Ik heb nu via marktplaats iemand gevonden met een oude PS1 (de grote) en mijn vraag is:
Is het loopwerk van de oude PS1 (dus de grote) hetzelfde als dat van de nieuwe PS1 (de kleine).
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Gr. Nanook
quote:Die cd houders zijn los te koop voor een paar euro bij www.psxshop.nl
Op zaterdag 6 december 2003 17:45 schreef Nanook24 het volgende:
Hallo allemaal,Mag ik even inbreken in jullie topic. Ik heb nl. de volgende vraag:
Van mijn broer heb ik een PS1 over kunnen nemen. Er is alleen een klein defectje aan, het palletje waar je de CD's op klikt is stuk.
Ik ben nu op zoek naar een ander loopwerk om de PS straks te kunnen gebruiken voor mijn dochter.
Ik heb nu via marktplaats iemand gevonden met een oude PS1 (de grote) en mijn vraag is:
Is het loopwerk van de oude PS1 (dus de grote) hetzelfde als dat van de nieuwe PS1 (de kleine).
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Gr. Nanook
Ik heb het gevonden en het is inderdaad de helft goedkoper dan die PS van Marktplaats.
Gr. Nanook
quote:Toch altijd mooi dat we weer kunnen helpen...
Op zaterdag 6 december 2003 18:56 schreef Nanook24 het volgende:
Bedankt TAG,Ik heb het gevonden en het is inderdaad de helft goedkoper dan die PS van Marktplaats.
Gr. Nanook
Jongens, de mobo's stromen hier binnen Deze heeft lekkende condensatoren en ik ga hem maken voor een vriend van me. Twee zijn er al vervangen, maar van de twee laatste krijg ik de pootjes niet gedesoldeerd...
Oh en ik heb een SMD Transistor gemold (denk aan een klein blokje met drie pootjes, totaal ongeveer 1x2 mm groot), dus ik kan die ook nog gaan zoeken... Een T1A, wat een 2N3904 blijkt te zijn. Ik zie wel...
quote:LOL misschien denkt ie dat de gehele cassette gemaakt is van 24 karaat goud ofzo.
Op zaterdag 6 december 2003 23:15 schreef Roi het volgende:
Ik zie net een advertentie van iemand die Zelda Ocarina of Time wil verkopen voor 80¤, is zeer zeldzaam en "onderbieden heeft geen zin"!
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:15 schreef Roi het volgende:
Ik zie net een advertentie van iemand die Zelda Ocarina of Time wil verkopen voor 80¤, is zeer zeldzaam en "onderbieden heeft geen zin"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |