quote:Idd. Ik zou verwachten dat de Odyssey te veel stroom trekt, en dat betekent dat er een kortsluiting in zit. Wat je ook kan doen is dat weerstandje weer vervangen, de voeding aan te zetten en gewoon eens te belasten met een lampje of een weerstand (100 Ohm ofzo, met 30 Ohm zit je aan de 400mA belasting). Als de voeding dan weer doorfikt, zit er een probleem in de voeding. Dan wordt het moeilijk imo.
Op woensdag 19 november 2003 11:55 schreef Khadgar het volgende:
Wat ik zou doen is een normale 12v adapter pakken en die op je odyssee prikken, kijken wat ie doet. Doet die ook raar, dan zit het probleem in de odyssee. En anders gewoon de voeding wegtieften en een andere verzinnen (pc voeding, of een adapter bijvoorbeeld)
Ik zou zeggen dat er dan ergens iets fout zit in een terugkoppeling, en dat zal dan wel met dat ic'tje te maken hebben. Maar ja, eigenlijk is dat gewoon een gok . Ik snap weinig van geschakelde voedingen.
quote:Jij ook al niet? Ik ben er ook te lui voor...
Op woensdag 19 november 2003 12:20 schreef RetepV_kloon het volgende:
Ik snap weinig van geschakelde voedingen.
Heb een probleemje met de x-box.
Als ik hem aanzet dan begint hij groen te knipperen en hoor ik de xbox zoemen, en zoeken naar wat lijkt de dvdspeler.
Als hij dat een paar tellen gedaan heeft begint hij weer opnieuw.
Wat zou dit kunnen zijn?Iemand tips??
quote:Ik doe nu zelf voor het 2e jaar electronica dus zal het ictje op school ff doormeten
Op woensdag 19 november 2003 12:22 schreef Khadgar het volgende:[..]
Jij ook al niet? Ik ben er ook te lui voor...
quote:Nou, op school heb ik het 'principe' geleerd, en voor het principe zijn maar 5 onderdelen nodig. Waarom er dan meer dan 200 onderdelen in een werkelijke geschakelde voeding nodig zijn kan ik met mijn pet niet bij
Op woensdag 19 november 2003 12:22 schreef Khadgar het volgende:
Jij ook al niet? Ik ben er ook te lui voor...
Maar goed, da's net zoiets als een televisie. Het zal allemaal wel ergens goed voor zijn.
Dreamcast Fishing Rod + Sega Bass Fishing (beide nieuw)
PEZ snoepautomaatje van Mario (nieuw en houdbaar tot begin 2000 )
SSX 3 (gewonnen hier )
Streets of Rage (Mastersystem)
Niet op de foto, Dockingbay 20 voor NES games. Net zo'n opbergbak met rolklep als waar ik er al 2 van had echter dan de 20 cassette uitvoering ipv de 10. Was wat te groot voor in de trein dus die komt later wel een keer op een foto
quote:Baukel
Op maandag 24 november 2003 12:45 schreef baukel het volgende:
ik heb van het weekenddeze gekocht ;-))
hoeveel
heb je er voor
betaald?
En was 'ie
nieuw?
En waarom
zit er
altijd
een
lege regel
tussen
jouw
zinnen?
quote:Met het IC is niks mis dus heb ik de weerstand weer vervangen nu klapte hij er gelijk uit en de stoppen ook
Op woensdag 19 november 2003 12:20 schreef RetepV_kloon het volgende:[..]
Idd. Ik zou verwachten dat de Odyssey te veel stroom trekt, en dat betekent dat er een kortsluiting in zit. Wat je ook kan doen is dat weerstandje weer vervangen, de voeding aan te zetten en gewoon eens te belasten met een lampje of een weerstand (100 Ohm ofzo, met 30 Ohm zit je aan de 400mA belasting). Als de voeding dan weer doorfikt, zit er een probleem in de voeding. Dan wordt het moeilijk imo.
Ik zou zeggen dat er dan ergens iets fout zit in een terugkoppeling, en dat zal dan wel met dat ic'tje te maken hebben. Maar ja, eigenlijk is dat gewoon een gok
. Ik snap weinig van geschakelde voedingen.
quote:mooie set _0_ alleen jammer van die stickertjes over de prijs heen
Op donderdag 27 november 2003 20:38 schreef ShadoW17 het volgende:
Heb net deze binnengehaald. Vorige ging niet meer door maar deze set is toch veel beter!!
quote:Weet ik maar ach... boeie..
Op donderdag 27 november 2003 20:42 schreef mordradead het volgende:[..]
mooie set _0_ alleen jammer van die stickertjes over de prijs heen
En gelukig hebben ze tegenwoordig inderdaad betere oplossingen voor de prijsjes
quote:Nou intertoys gebruikt nog steeds dezelfde gare stickertjes
Op donderdag 27 november 2003 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netjes inderdaad. Yoshi's Island vooral! Dat is de enige N64 titel volgens mij die ik nog echt wil hebben.En gelukig hebben ze tegenwoordig inderdaad betere oplossingen voor de prijsjes
quote:Aansteker?... gebruik gewoon bv terpentine met een doekie... gaat er (in 9 van de 10x) zonder enige moeite vanaf
Op donderdag 27 november 2003 21:28 schreef TAG-Speedy het volgende:
Meeste gaan ook zo los als je ze even opwarmt met de aansteker. Met wat oefening (doe het niet meteen op je Panzer Dragoon Saga) is in veel gevallen een goed resultaat te bereiken.
je moet is weten bij hoeveel doosjes ik dat al heb motte doen
quote:En ik vertrouw dat met dat vuur niet
Op donderdag 27 november 2003 22:21 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ik vertrouw die chemische zooi niet
Met de aansteker warm je de sticker op, dan wordt dat plak spul weer zacht en dan trek je (voorzichtig) de sticker er weer af. Lukt over het algemeen erg goed.
Wel oppassen dat je de vlam niet op de sticker/doos laat komen(mijn Menacer doos stond al in de brand in een moment van onoplettendheid
)
Maar ik hoorde ook iets over pindakaas??
quote:Jaja, je vertrouwt niet die 'chemische zooi', maar met een aansteker tegen karton / papier aanzitten vind je wel prima?
Op donderdag 27 november 2003 22:21 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ik vertrouw die chemische zooi niet
Met de aansteker warm je de sticker op, dan wordt dat plak spul weer zacht en dan trek je (voorzichtig) de sticker er weer af. Lukt over het algemeen erg goed.
Wel oppassen dat je de vlam niet op de sticker/doos laat komen(mijn Menacer doos stond al in de brand in een moment van onoplettendheid
)
Ik heb iig nog nooit problemen met terpentine gehad. Werkt een beetje zoals bij jou met je aansteker... de plaklaag wordt zacht en laat dus sneller los.
Maar doe jij het op jouw manier... en ik op de mijne
quote:ik heb ooit stickers van een deur af geprobeerd te skrapen met pindakaas, het was helaas geen succes en stonken dat die deur deed
Op vrijdag 28 november 2003 00:19 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
En ik vertrouw dat met dat vuur niet
Maar ik hoorde ook iets over pindakaas??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |