quote:Let op, dit is een Videopac+ spel, voor de G7400. Die kan niet op de 'gewone' G7000 worden afgespeeld.
Op donderdag 16 oktober 2003 20:36 schreef GTiMICRO het volgende:
voor een game is 161,00 euro,
hier!
Hij staat nu op 205 euro . Die ufocoin is zeker een echte 'patriot' dat hij zo veel geld voor een spel met de naam 'Trans American Racing' neerlegt. Ik geloof er niks van.
Maar goed, je hebt dus de G7000 en de G7400 (en nog wat tussenliggende types). De G7000 is nogal beperkt, vergelijk het met de Mattel IntelliVision. De G7400 is een stuk opgeknapt op het gebied van graphics. Maar er zijn maar weinig Videopac+ spellen uitgebracht. De G7400 speelt wel de gewone Videopac spellen.
Het is een leuk ding, maar niet leuker dan een Atari 2600 of een Mattel Intellivision. Ook niet geavanceerder. Een CBS ColecoVision is bijvoorbeeld wel al geavanceerder.
Edit:
Een NES is bijvoorbeeld al heel wat geavanceerder, heeft veel mooiere graphics.
De G7000 kun je op elke rommelmarkt wel vinden. Voor 10 euro koop je er wel eentje met 5 spellen ofzo. De G7400 is veel minder te vinden en de Videopac+ spellen moeten ook wat meer kosten dan de gewone Videopac spellen.
quote:Een scheet en drie knikkers.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:42 schreef Roi het volgende:
Mischien ben ik binnenkort de eigenaar van een Wonderswan!!
HOeveel is zo'n ding los waard?
quote:Lees nou eens goed 2 posts boven je.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:44 schreef -giovanni- het volgende:
aangezien er geen videopac topic is wil ik toch even weten wat zoon ding nou waard is met 12 spellen met doosjes en boekjes.
Kan iemand mij dat vertellen?
Misschien leuk voor sommige verzamelaars:
Atari Classics 10 in 1 Portable Gaming System
quote:our price: £24.99 Delivered
Special Features
Connects to most modern PAL TV sets only (the UK standard) via a composite A/V lead - you'll need an RCA-to-SCART convertor if your TV/Video only has SCART input. To set it up, simply connect the Audio and Video plugs to your TV or Video and then press the "A/V" or "AV" button on your remote control
Requires 4 x AA batteries (not included)
Review
The Atari Classics 10-in-1 features 10 official and fully-licensed Atari games: Asteroids®, Adventure, Missile Command®, Centipede®, Gravitar®, Yars Revenge®, Breakout®, Pong®, Circus Atari and Real Sports Volleyball.
availability: In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
[EDIT]
Aarrghh en toen las ik :
quote:
Please note that we can only deliver Gadgets to UK addresses.
Voor de rest nog geprobeerd mijn PS2 aan de praat te krijgen, maar damn, ik krijg het niet voor elkaar. Het begint er al mee dat de PS2's in het documentje waar ik een link naar postte niet dezelfde zijn als ik heb. Ik moest dus het testpunt op de gok opzoeken. De versies in het documentje zijn ook makkelijker omdat de DVD speler makkelijk omgedraaid te gebruiken is. Bij mijn PS2 is het allemaal veel kloteriger. Ik kan ook niet goed synchroniseren op het signaal, ik vraag me af of er niet iets anders aan de hand is.
Aan mijn scoop (Philips PM3261) ligt het niet. Ik dacht dat 'ie 20MHz was, maar ik kom er net achter dat 'ie 100MHz is . Nooit geweten
.
Ik heb er alleen niet de originele probes bij, misschien ligt het daar aan? De probes heb ik bij Conrad gekocht, denkende dat mijn scoop 20MHz was. *checkt* Nou zie ik dat ze bij 1:1 maar 15MHz bandbreedte hebben. Aha, bij 10:1 is het 150MHz, dan zou ik een goede meting moeten krijgen bij 10:1...
quote:Is al een keer gemeld, maar tis een baggerding. Games zijn NIET de 'echte' atari games, spelen minder lekker en de graphics zijn anders.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:28 schreef atomicbster het volgende:
* weet niet of het al een keer gemeld is maar hierbij: *Misschien leuk voor sommige verzamelaars:
[afbeelding]Atari Classics 10 in 1 Portable Gaming System
quote:Je kent het wel he? Reflow alle solderingen, en vervang/reinig de sockets. Dat is echt het enige wat je aan 2600's kan doen. De rest komt neer op bord vervangen.
Op zondag 19 oktober 2003 19:29 schreef RetepV het volgende:
Yaay, de Atari 2600 spuugt beeld en geluid uit! Van alles en nog wat schoongemaakt en toen deed 'ie het al heel wat beter. Helaas wel spikkels in beeld, graphics die getuigen van een slechte RAM ergens en geluid dat niet echt klinkt wat het moet zijn. Maar goed, over een paar dagen een nieuwe poging.
quote:Jij hebt een dode ps/2? Verpieren op marktplaats aan eikels die het modden verpest hebben, en gewoon een nieuwe kopen. PS2's zijn rampendingen...
Voor de rest nog geprobeerd mijn PS2 aan de praat te krijgen, maar damn, ik krijg het niet voor elkaar. Het begint er al mee dat de PS2's in het documentje waar ik een link naar postte niet dezelfde zijn als ik heb. Ik moest dus het testpunt op de gok opzoeken. De versies in het documentje zijn ook makkelijker omdat de DVD speler makkelijk omgedraaid te gebruiken is. Bij mijn PS2 is het allemaal veel kloteriger. Ik kan ook niet goed synchroniseren op het signaal, ik vraag me af of er niet iets anders aan de hand is.
quote:Mooie scoop. Doe mij er ook zoeen?
Aan mijn scoop (Philips PM3261) ligt het niet. Ik dacht dat 'ie 20MHz was, maar ik kom er net achter dat 'ie 100MHz is. Nooit geweten
.
Ik heb er alleen niet de originele probes bij, misschien ligt het daar aan? De probes heb ik bij Conrad gekocht, denkende dat mijn scoop 20MHz was. *checkt* Nou zie ik dat ze bij 1:1 maar 15MHz bandbreedte hebben. Aha, bij 10:1 is het 150MHz, dan zou ik een goede meting moeten krijgen bij 10:1...
Overigens is de gameboy scoop binnen en kan ik al mooie metingen doen. Ik heb m'n probleem met Vanguard gespot (ik zie steeds veel te dikke 5v blokgolven lopen op m'n blauwe beeldlijn, waardoor dat ding achtelijk gaat flitsen), maar nu nog tracen.
quote:Ik wou er ook al wat van zeggen. Het schijnt dat het een 'NES-on-a-chip' is met spelletjes die van Atari naar NES geport zijn.
Op zondag 19 oktober 2003 21:01 schreef Khadgar het volgende:
Is al een keer gemeld, maar tis een baggerding. Games zijn NIET de 'echte' atari games, spelen minder lekker en de graphics zijn anders.
Op zich wel grappig, want als je er een connector aan soldeert zou je NES spellen moeten kunnen spelen.
Er is ook een 25-in-1 Intellivision, met de 25 beste Intellivision spellen. Die is ook rond een NES-on-a-chip gebouwd.
Edit:
Als ze goedkoper zijn koop ik wel eens eentje. Kijken of ik er een connector aan kan solderen en hem in mijn PC in kan bouwen ofzo . Via een TV kaartje moet ik dan NES games in een windowtje kunnen spelen, hehehe.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 20-10-2003 10:26]
quote:Yep, ik denk dat het inderdaad niets anders dan slechte solderingen en vieze sockets zijn. De socket zien er nog wel goed uit, maar er zit hier en daar wel troep in.
Op zondag 19 oktober 2003 21:05 schreef Khadgar het volgende:
Je kent het wel he? Reflow alle solderingen, en vervang/reinig de sockets. Dat is echt het enige wat je aan 2600's kan doen. De rest komt neer op bord vervangen.
quote:It sucks. Ik heb hem ook verkloot met modden
Jij hebt een dode ps/2? Verpieren op marktplaats aan eikels die het modden verpest hebben, en gewoon een nieuwe kopen. PS2's zijn rampendingen...
quote:Klinkt als een buffer die open blijft staan wanneer hij dicht moet zijn. Maar ja, dat helpt ook zo veel hé, zo'n board zit VOL met buffers
Overigens is de gameboy scoop binnen en kan ik al mooie metingen doen. Ik heb m'n probleem met Vanguard gespot (ik zie steeds veel te dikke 5v blokgolven lopen op m'n blauwe beeldlijn, waardoor dat ding achtelijk gaat flitsen), maar nu nog tracen.
Maar het programma van Elektuur werkt niet, dus ik moet m'n eigen software schrijven wat dus opdrachten verstrekt en de data uitleest en intrepeteert...
en ik denk dat het een gemodificeerde is ;-)
voorop zit een niet standaard schakelaartje
en deze kabel zat er bij ;-)
de zwarte stekker is de standaard stekker
die in de diskdrive gaat
de grijze is een parallel poort stekker van een pc ;-)
kan ik de atari diskdrive aansluiten aan mijn pc?
en zo ja
heb ik dan software nodig? ;-)
quote:Ik zou er niet van uitgaan dat dit de oplossing is. Die Centronics stekker werd en word voor een heleboel dingen gebruikt...
Op maandag 20 oktober 2003 23:05 schreef baukel het volgende:
ik heb vandaag een atari 150 diskdrive gekochtkan ik de atari diskdrive aansluiten aan mijn pc?
en zo ja
heb ik dan software nodig? ;-)
PS: Baukel, kun je alsjealsjealsjeblieft wat minder harde returns (enters) gebruiken, het leest zo gruwelijk kut. Alinea's is the way to go, man!
Het interesseert me niet wat je buiten dit topic doet, maar het Reparatie topic heeft toch een licht serieuze inslag, waar mensen graag iedereen willen helpen, maar als de posts onleesbaar worden, of het vragen zijn die ook met Google opgelost kunnen worden, dan houd het snel op.
Ontopic: Check eens de forums op www.atariage.com, daar is HEEL VEEL atari kennis aanwezig!
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 20-10-2003 23:26]
m'n Amerikaanse PS2 kwam net binnen. Als ik hem aansluit met een scartblokje op de scartaansluiting van mijn brakke antieke TV heb ik zwart-wit beeld.
Ligt dit -A aan de kabel, of -B omdat m'n TV (waarschijnlijk?) geen NTSC support???
quote:En het antwoord is: B...
Op donderdag 23 oktober 2003 13:06 schreef Patvs het volgende:
Vraagje:m'n Amerikaanse PS2 kwam net binnen. Als ik hem aansluit met een scartblokje op de scartaansluiting van mijn brakke antieke TV heb ik zwart-wit beeld.
Ligt dit -A aan de kabel, of -B omdat m'n TV (waarschijnlijk?) geen NTSC support???
Krijg ik nu een koelkast? Of een neptendo?
quote:Ik heb dat stuk antiek van je wel gezien in foto's en het antwoord is 100% zeker weten B dus ik zou ff wat minder geld aan games uitgeven en voor 250-300 euro gewoon een leuke tv kopen.
Op donderdag 23 oktober 2003 13:06 schreef Patvs het volgende:
Vraagje:m'n Amerikaanse PS2 kwam net binnen. Als ik hem aansluit met een scartblokje op de scartaansluiting van mijn brakke antieke TV heb ik zwart-wit beeld.
Voor de zekerheid zal ik beide maar kopen....
quote:Roy is gek in z'n knar, maar in theorie zou het kunnen dat je het probleem oplost met een RGB kabel.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:30 schreef Patvs het volgende:
NororiousRoy zei zonet via MSN dat het antwoord -A (kabel) was, dus de experts spreken elkaar tegen??Voor de zekerheid zal ik beide maar kopen....
40 euro voor, Super Mario World I, super Mario Kart, Donkey kong country, Secret of Mana, Illusion of Gaia. Per stuk dan heh,
Laat ik de desbetreffende zaak maar niet noemen, maar ik vind dat echt ASO prijzen. Een in/verkoper uit mijn buurt zei ook al dat hij soms op beursen zag wat voor belachelijke bedragen sommige mensen vroegen voor bekende (maar daardoor ook veelverkochte en dus veel aanwezige) SNES cartridges.
Ik vond laatst trouwens een zeldzaam SNES goooie, een SNES golf controller voor 20 dollar, helaas had ik geen credit card
quote:Secret of mana en ilussion of gaia vind ik niet raar dat daar 40 euro voor gevraagd wordt, de rpg's zijn de duurste titels op de snes omdat ze zo gewild zijn zeker titels zoals final fantasy die soms 100+ euro opbrengen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:18 schreef jimius het volgende:
Wat ik jammer vind in de (in mijn geval SNES scene) is dat sommige mensen idiote bedragen vragen voor spellen.40 euro voor, Super Mario World I, super Mario Kart, Donkey kong country, Secret of Mana, Illusion of Gaia. Per stuk dan heh,
Laat ik de desbetreffende zaak maar niet noemen, maar ik vind dat echt ASO prijzen. Een in/verkoper uit mijn buurt zei ook al dat hij soms op beursen zag wat voor belachelijke bedragen sommige mensen vroegen voor bekende (maar daardoor ook veelverkochte en dus veel aanwezige) SNES cartridges.
Ik vond laatst trouwens een zeldzaam SNES goooie, een SNES golf controller voor 20 dollar, helaas had ik geen credit card
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |