abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15724922
Jawel, kan je een vervanging voor kopen, controller los en nieuwe stick erin en klaar. Kost hier bij de gameshop iets van 10-11 euro.
!
  vrijdag 26 december 2003 @ 20:35:17 #227
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_15726080
Weet je misschien ook een internet adres waar die te krijgen zijn? We hebben hier wel een 'lokale' gameshop maar daar hebben ze games . . en daar blijft het bij.
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_15726168
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 20:35 schreef MaZz_ het volgende:
Weet je misschien ook een internet adres waar die te krijgen zijn? We hebben hier wel een 'lokale' gameshop maar daar hebben ze games . . en daar blijft het bij.
www.gameshop.nl kan ook versturen als je het lief vraagt.
pi_15729129
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:45 schreef TAG-Speedy het volgende:
Jawel, kan je een vervanging voor kopen, controller los en nieuwe stick erin en klaar. Kost hier bij de gameshop iets van 10-11 euro.
Maar, wat koop je nou precies voor die 10 euro?... dat volledige gedeelte waar de stick in zit? (wat je dus los kan halen door 3 schroefies en de connector)
pi_15729288
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 22:58 schreef Aero het volgende:

[..]

Maar, wat koop je nou precies voor die 10 euro?... dat volledige gedeelte waar de stick in zit? (wat je dus los kan halen door 3 schroefies en de connector)

Jep.
pi_15736431
Iemand enig idee wat een signle screen mario Game & watch waard is.
In goede staat met battarij klepje alleen zonder verpakking?
Now you're playing with Power!
pi_15736520
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 04:35 schreef -giovanni- het volgende:
Iemand enig idee wat een signle screen mario Game & watch waard is.
In goede staat met battarij klepje alleen zonder verpakking?
lijkt mij ook wel afhankelijk van het spel
pi_15736699
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 04:52 schreef Aero het volgende:

[..]

lijkt mij ook wel afhankelijk van het spel

Mario bros ( Game & Watch )
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:15:24 #234
70566 MaZz_
pi_15738708
Ik heb thuis ook een Nintendo Super Mario Bros 3 horloge van toen ik nog klein was liggen. Valt dat ook onder de categorie Game & Watch? Of is dat ding waarschijnlijk nix waard?
you're at notch one now.
pi_15765387
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 12:15 schreef MaZz_ het volgende:
Ik heb thuis ook een Nintendo Super Mario Bros 3 horloge van toen ik nog klein was liggen. Valt dat ook onder de categorie Game & Watch? Of is dat ding waarschijnlijk nix waard?
Volgens mij gaan die op EBay voor zo'n 15 euro weg, maar dan wel met de originele verpakking erbij. Tenzij het een horloge is met een spelletje (i.p.v. een thema-horloge), dan is 'ie meer waard. Maar laat ik het zo zeggen: de Zelda horloge's gaan voor 15 euro ofzo.
pi_15765459
Wat voor spellen moet ik bij mijn zojuist verkregen Atari Lynx II zoeken? Ik heb nu Batman Returns en Paperboy.

Edit:

Ff snel foto'tje gemaakt, had ik al gezegd dat ik al een Lynx I had (retorische vraag )? Daar is alleen iets mis mee, helaas. Het geluid gaat niet goed, muziekjes worden telkens gereset. Graphics, controls en geluidseffecten gaan wel goed.

Edit2:

HAHAHAHAHA! De Lynx is 'gerepareerd' . Ik was wat met mijn vinger aan het rommelen om te kijken of er slechte contacten op zaten. En ineens deed het geluid het. Dus ik proberen uit te vinden WAT er nou los zat, maar ik kon het maar niet vinden. Bleek echter dat als ik met mijn vinger aan een pennetje EN de GND zat, het geluid goed doorliep. Dus geen slecht contact maar ergens een weerstandje niet goed ofzo. Heb ik nog een uur verder gezocht wat er nou echt mis was, maar ik kon het maar niet vinden. Toen heb ik maar wat verschillende weerstandjes geprobeerd totdat het werkte. Uiteindelijk een 4K7 weerstandje. Wat er nou precies mee mis is weet ik nog steeds niet, maar de Lynx werkt, dus ik laat het maar zo . Als ik naar het schema kijk kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat de betreffende ingang (D2/OPT2) op de Suzy chip niet helemaal goed meer is. Dan is dit een prima oplossing. Zie foto .

(Plaatje is wat vaag, maar ik had geen zin meer een betere te maken. Die rode stip op het LCD scherm is reflectie van een infrarood ledje voor op de camera, dat zit niet in de LCD ).

Ik kan er prima mee leven...

Edit3:

Ik heb nou een beetje zitten spelen met beide Lynx's, maar de Lynx I (de grote) ligt toch een heel stuk beter in de hand dan de Lynx II.

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 28-12-2003 20:27]

zondag 28 december 2003 @ 20:17:29 #237
70566 MaZz_
pi_15774645
quote:
Op zondag 28 december 2003 14:59 schreef RetepV het volgende:

[..]

Volgens mij gaan die op EBay voor zo'n 15 euro weg, maar dan wel met de originele verpakking erbij. Tenzij het een horloge is met een spelletje (i.p.v. een thema-horloge), dan is 'ie meer waard. Maar laat ik het zo zeggen: de Zelda horloge's gaan voor 15 euro ofzo.

Je kunt er wel een spelletje op spelen, ik heb er geen orginele boekjes oid bij.
you're at notch one now.
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:00:27 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15826046
Kan iedereen even alvast gaan nadenken over een "wanted" lijstje dat hij of zij nog wil hebben mbt retro consoles, games en computers?

Dan kunnen we dat als centrale thema van het volgende deel houden

Welke games mis je nog voor je NES verzameling? Welke Sega console moet je nog? Etc

Ook is het interessant om na te denken over wat je ervoor wilt uitgeven.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15826398
iemand enig idee wat het zapper spel : "To the earth" waard is voor de NES ? ( compleet met boekje en doosje ) en wat is de zeldzaamheid hiervan?

[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 30-12-2003 15:13]

pi_15826429
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iedereen even alvast gaan nadenken over een "wanted" lijstje dat hij of zij nog wil hebben mbt retro consoles, games en computers?

Dan kunnen we dat als centrale thema van het volgende deel houden

Welke games mis je nog voor je NES verzameling? Welke Sega console moet je nog? Etc

Ook is het interessant om na te denken over wat je ervoor wilt uitgeven.

Leuk idee roy
* -giovanni- is thinking
pi_15827089
Roy en ik zijn tot de conclusie gekomen na maandenlange discussie, dat het tijd word voor een splitsing in dit topic. Een reparatietopic met aparte FAQ, en een verzameltopic.
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:37:20 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15827310
En dat komt dus nadat dit topic vol is. Khadgar is druk bezig met die reparatie FAQ (of iig, dat zou hij moeten doen )

Het online veilingen topic verdwijnt trouwens in het verzameltopic

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_15827767
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:11 schreef -giovanni- het volgende:
iemand enig idee wat het zapper spel : "To the earth" waard is voor de NES ? ( compleet met boekje en doosje ) en wat is de zeldzaamheid hiervan?
Niet veel, want het is een waardeloos spel. Wel enigzins obscuur, echter niet zeldzaam. In complete staat geeft er vast wel iemand 15 euro of meer voor op ebay.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_15827905
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:01 schreef RetepV het volgende:
[..] Bleek echter dat als ik met mijn vinger aan een pennetje EN de GND zat, het geluid goed doorliep. Dus geen slecht contact maar ergens een weerstandje niet goed ofzo. Heb ik nog een uur verder gezocht wat er nou echt mis was, maar ik kon het maar niet vinden. Toen heb ik maar wat verschillende weerstandjes geprobeerd totdat het werkte. Uiteindelijk een 4K7 weerstandje. Wat er nou precies mee mis is weet ik nog steeds niet, maar de Lynx werkt, dus ik laat het maar zo . Als ik naar het schema kijk kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat de betreffende ingang (D2/OPT2) op de Suzy chip niet helemaal goed meer is. Dan is dit een prima oplossing. Zie foto .
[..]Ik kan er prima mee leven...
Volgens mij was het een bekend probleem van de lynx, dat geluid (maar het kan ook de gamegear geweest zijn, ik kan het zo snel niet meer vinden). In ieder geval creatief opgelost! Dikke kans dat het een soort enable lijntje was, en dat heb je nu gewoon omlaag getrokken.
pi_15827954
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:51 schreef Kiff het volgende:

[..]

Niet veel, want het is een waardeloos spel. Wel enigzins obscuur, echter niet zeldzaam. In complete staat geeft er vast wel iemand 15 euro of meer voor op ebay.

Zet vooral er op dat het een RARE spel is, en LOOK! in je auction title. Dat schijnt te helpen...
  dinsdag 30 december 2003 @ 16:44:16 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15829492
Zo, de 2 nieuwe topics zijn er Na bijna 7 volle delen nemen we hierbij dus afscheid van een van de coolste topics in GAM

Tot ziens in de nieuwe topics

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')