quote:Ach een plotlijntje zien is niet zo moeilijk hoor!
Op dinsdag 24 september 2002 00:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan zou ik maar op de kermis gaan staan als jij al wist wat er ging gebeuren in die film....
quote:Of gewoon eigenwijze etters als jij negeren.
Op dinsdag 24 september 2002 00:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan zou ik maar op de kermis gaan staan als jij al wist wat er ging gebeuren in die film....
quote:Zou kunnen. Alleen kun je daar geen geld mee verdienen
Op dinsdag 24 september 2002 00:36 schreef MacBeth het volgende:Of gewoon eigenwijze etters als jij negeren.
quote:Wat maakt geld nou uit als je gelukkig bent.
Op dinsdag 24 september 2002 00:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zou kunnen. Alleen kun je daar geen geld mee verdienen
quote:eXistenZ vond ik gááf.
Op dinsdag 24 september 2002 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar ik had een half jaar daarvoor eXistenZ gezien, en die vond ik echt veel beter. En ook die was niet supergeweldig.
quote:D'r loopt ergens een topic over. Zal zo even zoeken. Gaat over een computerspelontwerper die iets heeft bedacht dat onderin je ruggemerg wordt geplugd, waardoor je in de wereld van zo'n spel tevoorschijnkomt. Het wordt pas echt leuk wanneer je in die wereld weer dat soort dingen hebt en alles door elkaar gaat lopen. Film komt langzaam op gang, maar is daarna wel erg leuk.
Op dinsdag 24 september 2002 00:41 schreef Bellerophon het volgende:
Sorry dat ik het hier vraag, maar wat is dat dan voor een film?
En als ik 'niet supergeweldig' zeg, dan is dat bij mij een groot compliment. Ik heb eigenlijk altijd wel wat te zeiken op films.
quote:ik zat eik te wachten tot neo in beld kwam en pietje de otmorn in schoot.
Op maandag 23 september 2002 22:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[offtopic]
en dan nu het weer met Piet Paulusma,whahhaaaaaaaaaaaaa, die gek moesten ze ook niet op de buis laten zien. wat vind ik dat een sjappie
[/offtopic]zometeen het vervolg van 'the matrix' (na de reclame die ook om het kwartier komt.
)
quote:was ok met jonny MMnemonnik.
Op maandag 23 september 2002 23:54 schreef Verbal het volgende:[..]
HvN door willekeurig welke film heen is heiligschennis
V.
daar waren dan ook vee klachten bij.
alleen bij de B films die SBS vermoedelijk zelf had gekocht begon HvNL om 22:50 ofzo.
ik vind dat echt irritant.
fuck op met pietke.
en die dozen.
quote:Bedankt voor de informatie, en volgens mij heb ik deze film al wel is gezien, tenminste hij komt me bekend voor, maar ik hou het toch liever bij the matrix
Op dinsdag 24 september 2002 00:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
eXistenZ, voor de volledigheid.
quote:Ik heb een keer een mailtje naar sbs gestuurd dat ik er echt kotsmisselijk van werd, dat ik dat idiote baggerprogramma door een ilm heen kreeg. Ik kreeg terug dat ze een vaste groep hadden die de vaste tijd van HvN erg waardeert. Ja, een stel bejaarden zeker!
Op dinsdag 24 september 2002 09:46 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
was ok met jonny MMnemonnik.
daar waren dan ook vee klachten bij.
alleen bij de B films die SBS vermoedelijk zelf had gekocht begon HvNL om 22:50 ofzo.
ik vind dat echt irritant.
fuck op met pietke.
en die dozen.
baggerprogramma!!!
quote:Daar denken een heleboel mensen anders over
Op dinsdag 24 september 2002 09:50 schreef Cheiron het volgende:baggerprogramma!!!
Om maar effe helemaal offtopic te gaan, als we naar de kijkcijfers kijken kun je zien dat HvN een groot aantal extra kijkers trekt t.o.v. the Matrix
2037 MATRIX 7.5
2236 HART VAN NEDERLAND 8.4
Ruim 100.000 extra kijkers om wat precieser te zijn!
Voor een programma wat zo laat wordt uitgezonden is het best wel opvallend dat er inees elke dag zoveel meer mensen extra kijken! En daarna zijn die overigens meteen weer weg
quote:Ik ook. Intelligent, goed gemaakt en constant bijzonder onderhoudend. Prettig een film te zien die zijn eigen ideëen serieus neemt, en het verhaal de tijd geeft daarover te praten en uitleg te geven. Verfrissend weinig humor ook, en prachtig afgemeten getimed waar het wel aanwezig is.
Op dinsdag 24 september 2002 11:59 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind het nog steeds een DIJK van een film...
quote:En bedankt he..
Op dinsdag 24 september 2002 00:23 schreef OllieA het volgende:
Afgezien van de effecten vond ik het maar niks. Slaapverwekkend saai plot en semi-diepzinnige dialogen. Humorloos, ook.
Het Doornroosje thema op het eind is hilarisch.
quote:Humor is toch iets waar vrouwen op "vallen"?
Op dinsdag 24 september 2002 00:34 schreef beertje_ het volgende:[..]
Ik ook niet, aardig maar niet geweldig.
Beter verhaal en wat humor had er zeker in moeten zitten maar helaas.
quote:Dat zijn dus de standaard kijkers en alle overige kijkers waren eik de matrix aan het kijken
Op dinsdag 24 september 2002 09:56 schreef calvobbes het volgende:[..]
Daar denken een heleboel mensen anders over
Om maar effe helemaal offtopic te gaan, als we naar de kijkcijfers kijken kun je zien dat HvN een groot aantal extra kijkers trekt t.o.v. the Matrix
2037 MATRIX 7.5
2236 HART VAN NEDERLAND 8.4Ruim 100.000 extra kijkers om wat precieser te zijn!
Voor een programma wat zo laat wordt uitgezonden is het best wel opvallend dat er inees elke dag zoveel meer mensen extra kijken! En daarna zijn die overigens meteen weer weg
quote:Dat id had ik dus ook toen ik in de film in de bioscoop had gezien. Ik kwam buiten (was overdag) en zag al die mensen in de stad lopen en dacht toen ook van 'what if..' Stel dat we allemaal alleen maar dromen dat we hier lopen en leven, maar in werkelijkheid met miljoenen mensen aan een machine hangen die ons dat alleen maar wijsmaakt.. Blijf het een machtig mooie fantasie vinden
Op dinsdag 24 september 2002 11:59 schreef kamagurka het volgende:
Je zou kunnen stellen dat wij nú al in de matrix zitten!!![]()
Als je gevoelig bent voor dit soort sf en ideeën rond AI, is dit toch wel de top op dit gebied (samen met blade runner dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |