quote:helemaal mee ens nu komt het leukste stuk!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 23 september 2002 22:33 schreef Tito het volgende:
bagger SBS6 met dat klote HvnNl, afschieten:(:r
Ik denk dat we allemaal maar eventjes ons beklaag bij SBS6 moeten doen. vanaf nu vind ik SBS6 een baggerzender.
[Dit bericht is gewijzigd door kareltje_de_grote op 23-09-2002 22:46]
quote:Tis ook algemeen bekend dat jij te pas en te onpas opduikt om "jouw" regels ertussendoor drukt, maar echt wennen doet het niet he?
Op maandag 23 september 2002 22:37 schreef calvobbes het volgende:
Tjemig hee... Dat is ondertussen toch wel algemeenbekend dat SBS HvN ertussen gooit
whahhaaaaaaaaaaaaa, die gek moesten ze ook niet op de buis laten zien. wat vind ik dat een sjappie
[/offtopic]
zometeen het vervolg van 'the matrix' (na de reclame die ook om het kwartier komt.
)
quote:Kan je gelijk in hebben. Fight Club is ook zo'n film. Maar toch is The Matrix erg leuk om naar te kijken, of 't nou filosofisch verantwoord is of niet. Net zoals Fight Club eigenlijk.
Op maandag 23 september 2002 02:54 schreef Lamon het volgende:[..]
Beetje wel. Ik had de link nog niet zo gelegd, maar de film was voor mij wel een goed voorbeeld van snelheidsfilosofie. Stop zoveel mogelijk indrukwekkende beelden en 'ultra-coole' slomo-scenes in 2 uur film, gooi er wat hippe computerwijsheden doorheen en je hebt de SF-film van het jaar.
Weinig inhoud, veel technologische opschepperij.
Dus als je het zo bedoelt, was het idd niet veel meer dan intellectueel schermen tegen een computer.
(Ik vond als futuristische film bijvoorbeeld 'Strange days' een stuk indrukwekkender.)
Misschien een leuk topic-idee: 'meest overgewaardeerde films'.
quote:Je nick is dan ook terecht.
Op maandag 23 september 2002 23:31 schreef Stranger het volgende:
en na de dvd al anderhalf jaar in huis te hebben, heb ik zojuist the matrix voor het eerst gezien.... op tv nog wel
V.
quote:HvN door willekeurig welke film heen is heiligschennis
Op maandag 23 september 2002 22:32 schreef KabelGast het volgende:
Dit is toch fuckin' heiligenschennis, Hart Van Nederland door The Matrix heen![]()
![]()
V.
quote:HvN door een hoop stront is heiligschennis.
Op maandag 23 september 2002 23:54 schreef Verbal het volgende:[..]
HvN door willekeurig welke film heen is heiligschennis
V.
quote:Meningen verschillen, en dat is maar goed ook, zou wel zeer apart zijn als iedereen The Matrix geweldig vond
Op maandag 23 september 2002 23:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond hem niet geweldig.
quote:Oftewel, je snapt er geen ruk van
Op dinsdag 24 september 2002 00:23 schreef OllieA het volgende:
Afgezien van de effecten vond ik het maar niks. Slaapverwekkend saai plot en semi-diepzinnige dialogen. Humorloos, ook.
Het Doornroosje thema op het eind is hilarisch.
quote:Dat zou kunnen. Het zou ook kunnen dat ik het iets te goed snap. Voorspelbare meuk.
Op dinsdag 24 september 2002 00:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Oftewel, je snapt er geen ruk van
quote:Dan zou ik maar op de kermis gaan staan als jij al wist wat er ging gebeuren in die film....
Op dinsdag 24 september 2002 00:31 schreef OllieA het volgende:Het zou ook kunnen dat ik het iets te goed snap. Voorspelbare meuk.
quote:Ik ook niet, aardig maar niet geweldig.
Op maandag 23 september 2002 23:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond hem niet geweldig.
quote:Het kon mij ook niet allemaal verrassen eigenlijk. Het is al een paar maanden geleden dat ik The Matrix gezien heb, dus wellicht ben ik wat kwijtgeraakt, maar ik had een half jaar daarvoor eXistenZ gezien, en die vond ik echt veel beter. En ook die was niet supergeweldig.
Op dinsdag 24 september 2002 00:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan zou ik maar op de kermis gaan staan als jij al wist wat er ging gebeuren in die film....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |