abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13786503
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit onderdeel van het forum, en begin gelijk met een vraag!

ik ben dj/producer van trance muziek en heb de gelegenheid gekregen om een zangeres in te schakelen! nou ga ik dus een tekst "proberen" te schrijven...

het lukt allemaal opzich aardig (voorheen al wat geschreven) het problee is alleen dat ik nooit weet of iets past e.d. kwa maten enzv..

zijn hier mensen die tips hebben?? of die zelf ook teksten hebben geschreven en die met mij willen delen..

zijn er mensen die interesse hebben ene keer voor de gein met mij een tekst te maken voor dit nummer? om te kijken??

ik hoor het wel!

m.v.g!

pi_13786902
Heb je al wat in je hoofd qua muziek? Ik bedoel, als je een erg agrresieve beat hebt, is het onlogisch om de schoonheid van een venusheuvel te beschrijven. Welke kwaliteiten heeft de zangeres? Is ze een erg goede zangeres met een schitterende stem, rapt ze voorbeeldig? Moet het een nummer worden dit in je kop gebeukt wordt en niet meer weggaat? (Knock knock knocking on the back of your door, baby, I hear you knockin knock etc. etc. Weet de naam van dit groepje niet meer...)

Welke wensen, eisen?

pi_13786934
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 10-10-2003 12:50]

You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_13787235
ik zal ff een "demotje" posten van de muziek

tis nog iets wat rommelig omdat dit gewoon een van de eerste beta's is zeg maar.. dan heb je een idee van de main theme!

pi_13787442
ok ik heb een demotje voor jullie!

Inner Vibes - Concept of Love [demo]

veel plezier ermee! de tekst spreekt dan voorzich, over liefde. redelijk diepgaand maar niet te.. in et engels dus

dat is mijn idee..

[Dit bericht is gewijzigd door lovingboy op 10-10-2003 13:24]

pi_13788063
je mag ook wat zeggen over et demotje hoor :-)
pi_13788538
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:12 schreef lovingboy het volgende:
ok ik heb een demotje voor jullie!

Inner Vibes - Concept of Love [demo]

veel plezier ermee! de tekst spreekt dan voorzich, over liefde. redelijk diepgaand maar niet te.. in et engels dus

dat is mijn idee..

Inner vibes?Met welke oud-tracker heb ik de eer...

Slidingtrancer.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:54:12 #8
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_13788581
Je moet gewoon zingen, en luisteren of het klopt. Je moet de muziek op de tekst schrijven, niet andersom.
pi_13788655
slidingtrancer?? wooow Sound Sphere hiero!!
pi_13788710
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:48 schreef beerten het volgende:
(Knock knock knocking on the back of your door, baby, I hear you knockin knock etc. etc. Weet de naam van dit groepje niet meer...)
offtopic:
Double Vision - Knockin'
pi_13789027
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:56 schreef lovingboy het volgende:
slidingtrancer?? wooow Sound Sphere hiero!!
Tijd niet gesproken man, voeg me ff toe op je msn jow....

slidingtrancer@hotmail.com

pi_13800614
??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')