abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13794428
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:05 schreef StefanP het volgende:

knip

En de Honda NSX is gewoon spuuglelijk dus die noem ik al maar niet

knip

Maar de R34 Skyline vind je wel mooi? Vreemd... dat is een sedan en hoort eigenlijk niet in het rijtje volbloed sportauto's.

De NSX met z'n middenmotor en achterwielaandrijving des te meer.

Lelijk zegt íe ... tsssssss

[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 10-10-2003 18:01]

Calm down, please!
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:58:22 #27
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_13794505
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
Wie zei dat er geen linksgestuurde Skyline bestond?

http://www.mobile.de/SIDDXu3vpD2CJg92urHPYwL4w-t-vaNexlCsAsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1065797286A1LsearchPublicCCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A2n-t-vMkMoSm_xsO~BSRA6E18700GskylineGSKYLINEA0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111126402502&top=2&

Staat wel in Dubai, maar kijk maar eens goed naar de foto's, ziet er erg links uit...

Is dit dan ombouw of zo? Want er was toch iets met de motorconstructie waardoor dat niet zou gaan

Das de R33, daar kon dat nog wel bij.
Maar standaard zijn ze zo niet geleverd voor zover ik weet.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 18:06:31 #28
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_13794681
nsx spuuglelijk?

NSX rules

Ik heb gestemd op de Supra omdat die er gewoon uitziet. Maar tis toch een beetje een patserbak... de Skyline ziet er wat minder patserig uit en is toch retesnel.

"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
pi_13794699
Kijk leuke poll. Ik heb er zelf ook eens over na zitten denken. Ik zou het niet 1,2,3 weten.
pi_13794807
Ik heb maar voor de Skyline gestemd, maar ik had op de NSX gestemd als die erbij zat.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 18:12:15 #31
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13794831
NSX = ook vet
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13796071
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:55 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Maar de R34 Skyline vind je wel mooi? Vreemd... dat is een sedan en hoort eigenlijk niet in het rijtje volbloed sportauto's.

De skyline vind ik eigenlijk ook helemaal niet mooi (sedan en zo inderdaad, zelfde probleem waar de impreza WRX en lancer EVO aan lijden), maar anders kon ik er geen poll meer van maken
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_13796576
Ik ga toch voor de Supra kwa looks, ik zou voordat ik er eentje koop wel eerst in beiden willen rijden, 4wd van de Skyline is natuurlijk wel een pluspunt.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_13796700
Supra, simpelweg omdat ik het niet zie zitten om met een rechts stuur rond te rijden
pi_13796896
Skyline
Zie mijn icoon ^^
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 20:09:15 #36
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_13797062
koell!!!!

na een tijdje Gran Turismo 3 gespeeld hebben, zie ik deze auto's nu in het real

Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 20:49:52 #37
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13797876
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:21 schreef StefanP het volgende:

[..]

De skyline vind ik eigenlijk ook helemaal niet mooi (sedan en zo inderdaad, zelfde probleem waar de impreza WRX en lancer EVO aan lijden), maar anders kon ik er geen poll meer van maken

pi_13798494
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:21 schreef StefanP het volgende:

[..]

Wat een achterlijk repliek.

Die suupjes zijn echt spuuglelijk, ze vallen in het niets bij Skyline die best goeie motoren maakt, zeker als je kijkt naar hun tops en accerlaties. Niet te geloven dat iemand deze Toyota's koekblikken nog waardig vindt.

pi_13798545
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:25 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Die suupjes zijn echt spuuglelijk, ze vallen in het niets bij Skyline die best goeie motoren maakt, zeker als je kijkt naar hun tops en accerlaties. Niet te geloven dat iemand deze Toyota's koekblikken nog waardig vindt.

Zo haatdragend dat het geeneens een antwoord waardig is.

FYI, de suup heeft de hogere top, en kwa acceleratie scheelt zijn ze elkaars gelijken. Liefs, Stefan

[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 10-10-2003 21:31]

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 21:30:38 #40
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_13798576
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:25 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Tja, da's jouw mening, maar die verschilt toch wel van een heeeele grote groep autoliefhebbers... Maaruh, denk jij dat Skyline een merk is Die Skyline is dus van Nissan, en dat zijn zeker geen slechte motoren, maar hoe kun je Toyota motoren slecht noemen??? Ook die Supra kun je (net als de Skyline) over de 1000 pk tunen...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 21:31:01 #41
70179 JUKIE
La motocicletta più bella è
pi_13798583
off topic
(sorry voor het ongemakt)
quote:
[b]
Ghehe. Welkom @ PTA hoor.
Je moet wel een beetje tegen flauwe humor als dit kunnen
Daarnaast zijn standaarddingen die je van pta moet weten:
1) ook_gek. dit is een fenomeen in pta. hij is er niet als langste, maar heeft wel de vetste bek, en je moet hem met een korreltje zout nemen.
>Klopt als een zijn reactie`s lees

2) broes_willems : kom alles van hem te weten in oude slowchattopics, dit om bepaalde humor mbt lichtmetalen velgen en caddy's te snappen.
> Hij rijdt volkswagen net als mij

3) Slashme. de eerste en enige die ooit een pta ban kreeg. weet waarom!
>Geen idee leg uit !

4) Ultimora. kom achter zijn "scam", weet waarom hij dat deed, en hoe daarop gereageerd werd, en waarom hij hier nog steeds is
>scam ?? (ja, ik moet nog veel leren) hij is wel rover gek

5) ondergetekende.(Tjabbo ) Rijdt in "vleugel met celica". weet waarom!
tevens zo'n beetje als laatst overgebleven "vaste pta" van allen die hier ooit pta groot gemaakt hebben.
>Omdat het een mooie auto is, of omdat je vroeger opel hebt gereden ofzo

als je hierop antwoorden weet, mag je jezelf officieel lid noemen.

zo niet, DOEI!

Ik heb reactie`s er onder gezet.
Ducati
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 21:31:47 #42
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_13798598
quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Supra mkIV TT of Skyline GTR-34?
Je hebt gestemd op: Skyline GTR-34

En eigenlijk alleen maar omdat je zei dat de NSX spuuglelijk is.

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 10-10-2003 21:47]

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 21:38:56 #43
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_13798699
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:31 schreef jacco het volgende:

[..]

En eigenlijk alleen maar omdat je zie dat de NSX spuuglelijk is

[afbeelding]

En dan nog beweren dat een NSX lelijk is...

Don't let my username fool you...
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 21:47:38 #44
50639 Visie
SAAB 9-3 AERO
pi_13798833
NSX = niet lelijk ontwikkeld samen met senna.....

skyline = teveel circuit auto... SUPER HARD geveerd

supra = betaalbaar

pi_13802318

Ben sinds 2f2f al verslaaft aan die auto, gewoon geweldig, die voorkant, die achterkant, die zijkant hmmm

De Supra is te sportachtig voor mij, te rond, geef mij maar de Skyline

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 01:29:30 #46
2347 deff
..until the reaper sings
pi_13803610
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:08 schreef zerotolerance het volgende:
De supra, meer vermogen en het stuur aan de goeie kant...
yeah right, hoe laat moeten we de wekker zetten??

magoe, kan ik ze niet gewoon alle 2 nemen;)

Als het er echt op aankomt de Skyline, kan er niets aan doen.
Ik vind hem niet super mooi (vind de supra stiekem toch mooier) maar iets aan die auto heeft een onwaarschijnlijke aantrekkings kracht op me, en de suup doet me verder niet veel.

* deff heeft dus op godzilla gestemd.

daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_13803845
de skyline, als je het geld er voor uittrekt om er eentje aan te schaffen moet je ook die 15k euro uit geven om hem vet te laten tunen tot 700 of weet ik veel hoeveel pk. Dan vervolgens nog 5k voor een custom set bumpers en sideskirts die het racerige ervan afhalen en een elegante manier bieden om die enorme luchtinlaat weg te werken. Achterspoiler eraf slopen en je kunt aardig wat gti sjonnies, evenals het overgrote deel van de ferrari patsers raar laten kijken bij stoplichten, vooral als je moeder naast je zit.
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_13804288
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:50 schreef Mirion het volgende:
de skyline, als je het geld er voor uittrekt om er eentje aan te schaffen moet je ook die 15k euro uit geven om hem vet te laten tunen tot 700 of weet ik veel hoeveel pk. Dan vervolgens nog 5k voor een custom set bumpers en sideskirts die het racerige ervan afhalen en een elegante manier bieden om die enorme luchtinlaat weg te werken. Achterspoiler eraf slopen en je kunt aardig wat gti sjonnies, evenals het overgrote deel van de ferrari patsers raar laten kijken bij stoplichten, vooral als je moeder naast je zit.
Ferrari's eruit trekken doe je toch gewoon met een standaard NSX?

http://www.wacha.nl/temp/dagferrari.mpg

[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 11-10-2003 11:33]

Calm down, please!
pi_13804362
Hoewel de Supra er in het echt bijzonder goed uitziet en qua looks een BMW M3 doet verbleken tot een boodschappenautotje is er maar één auto die zelfs de meest ongeïnteresseerde auto-noob om laat kijken als 'ie voorbij rijdt; de Nissan Skyline R34.
Sommige mensen vinden deze auto niet echt mooi, en ik spreek ze daarin niet per sé tegen.
Deze auto is namelijk ook helemaal niet mooi zoals bijvoorbeeld een Ferrari 456 GT dat is, nee, deze auto is stoer.
Alles aan deze auto straalt een indrukwekkende en compromisloze devotie naar ultieme performance uit, van de enorme luchtinlaten in de voorbumper tot de verstelbare deels uit carbonfiber opgetrokken achterspoiler en carbonfiber diffuser.
En technisch gezien maakt de Skyline zijn looks helemaal waar.
Het is op wegligginsgebied één van de meest geavanceerde auto's ter wereld en volledig toegespitst op maximumprestaties, zowel op de weg als het circuit.
ABS, ESP, ESC, ASC, enz. komen tegenwoordig voor in de meeste doorsnee auto's, maar er is geen enkele vierwielige sportwagen die ook daadwerkelijk met alle vier de wielen stuurt en daarbij gebruikt maakt van door g-kracht sensoren aangestuurde differentiëlen om het vermogen onafhankelijk over deze vier wielen te verdelen.
Behalve de Nissan Skyline R34 dankzij het ingenieuze ATTESA-E-TS PRO en SUPER-HICAS.

Wel. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar mijn keuze mag duidelijk zijn.

Nog een leuk filmpje voor degenen die nog niet overtuigd zijn van het potentieel van een Skyline na een beetje tuning.
Dit is realtime, niet versneld dus, en deze Skyline is te koop voor zo'n $120.000 Australische Dollars.

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel op 11-10-2003 03:52]

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_13805250
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dit is realtime, niet versneld dus, en deze Skyline is te koop voor zo'n $120.000 Australische Dollars.
Ik vind het echt knap, in 14 seconden van 110 naar 300 in de hoogste versnelling. wie doet ze dat na......
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')