- Eyewish
- Pearl
- Hans Anders
- Anders, namelijk...
En kan ik ook eerst een maand lang van die goedkope daglenzen gebruiken voordat ik besluit om lenzen te nemen of een bril.... ik heb van iemand gehoord dat ik geen daglenzen moet gebruiken omdat ze kut zijn voor je ogen.
Please advice me, thanx
quote:dan zou ik toch eerder naar een opticien gaan en daar lenzen nemen. Je krijgt toch eerst gratis proeflenzen om te kijken of het bevalt. En dan heb je misschien wel duurdere lenzen, maar die zijn vaak wel beter, en je hebt regelmatig controle's
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:56 schreef Sjonnjoop het volgende:
Je kunt bv eerst je ogen laten opmeten en dan van die Kruidvat lenzen kopen om te testen of het wat voor jou is, kost iets van 5 Euro per stuk
[Dit bericht is gewijzigd door YuckFou op 10-10-2003 11:02]
quote:Heb ik ook, ook voor 134 euro dacht ik. Maar het zijn geweldige lenzen, heb er nooit last van, kan er alles mee doen. En je hebt 1x per halfjaar controle, als je een lens kwijtraakt of er eentje kapot gaat krijg je een nieuwe, gratis, en als je lenzenvloeistof op is krijg je ook gratis een nieuwe fles.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:00 schreef djPaul het volgende:
Ik heb zelf maandlenzen en dat bevalt erg goed. Kost alleen wel 134 Euro per half jaar
quote:Een Opticien kan je denk beter voorlichten dan een oogarts. Opticien weet wat er allemaal op de markt is en hoort van zn klanten hoe bepaalde lenzen bevallen etc....
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:55 schreef Herkauwer het volgende:
Ga langs bij een oogarts en laat je goed voorlichten!
quote:Ik heb ze ook van Hans Anders. Zijn net zo goed als de duurdere die ik hiervoor had en nog een heel stuk goedkoper ook!
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:00 schreef YuckFou het volgende:
ik heb na vele jaren Pearl zachte lenzen gehad te hebben (@ 45 euri per oog per kwartaal) nu sinds wat maanden zachte lenzen van Ghans Anders (@ 45 euri voor 2 ogen voor 6 maanden) en die bevallen zelfs beter dan de lensjes van de Pearl...
*doe er je voordeel mee!*
Je kan trouwens ook nachtlenzen kopen, harde lenzen die je 's nachts indoet, 's morgens uit, en dan heel de dag scherp zien.
quote:Als je nog nooit lenzen gehad hebt, zou ik zeker eerst naar een opticien gaan.
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:55 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Waar kan ik dat het beste doen?? En waar moet ik dat absoluut niet doen??- Eyewish
- Pearl
- Hans Anders
- Anders, namelijk...En kan ik ook eerst een maand lang van die goedkope daglenzen gebruiken voordat ik besluit om lenzen te nemen of een bril.... ik heb van iemand gehoord dat ik geen daglenzen moet gebruiken omdat ze kut zijn voor je ogen.
Please advice me, thanx
Tegenwoordig ga ik naar de Hans Anders (50 euro per halfjaar) en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk geen verschil in zie...
quote:Ben ik het niet mee eens, een oogarts kan je ogen beter controleren. En bij het oculenti weten ze ook precies wat er op de markt is. Ik ga liever naar een oogarts dan naar een opticien.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:05 schreef Floffy het volgende:[..]
Een Opticien kan je denk beter voorlichten dan een oogarts. Opticien weet wat er allemaal op de markt is en hoort van zn klanten hoe bepaalde lenzen bevallen etc....
quote:wat een onzin. De oogarts weet heus ook wel wat voor typen lenzen er zijn en welke met minst goed zijn voor je ogen. Een opticien zal met zijn advies altijd rekening houden met zijn aanbod en wat gunstig is voor hem
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:05 schreef Floffy het volgende:[..]
Een Opticien kan je denk beter voorlichten dan een oogarts. Opticien weet wat er allemaal op de markt is en hoort van zn klanten hoe bepaalde lenzen bevallen etc....
quote:Precies, Oculenti is zegmaar een oogarts met een winkel.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:09 schreef Herkauwer het volgende:
Ben ik het niet mee eens, een oogarts kan je ogen beter controleren. En bij het oculenti weten ze ook precies wat er op de markt is. Ik ga liever naar een oogarts dan naar een opticien.
Maar dat komt ook door slechte ervaringen met opticiens.
daglenzen zeker niet doen te duur en overbodig.soms wel handig als je keer hele dag gaat zwemmen ofzo of je ogen een keer geirriteerd zijn of als je weekendje weg gaat en geen zin hebt berg lenzenvloeistof mee te nemen.
quote:Ja, die omschrijving had ik moeten geven, ze zitten trouwens aan/in een ziekenhuis.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:10 schreef Greyfox het volgende:[..]
Precies, Oculenti is zegmaar een oogarts met een winkel.
Mylenses is trouwens best voordelig en ook nog snel want de volgende dag liggen je lenzen al in de bus!!
Succes
ik wens je succes in je keuze
quote:6 paar maandlenzen mét vloeistof voor 66,50 euries! Je kan ook kiezen voor een jaarpakket dat kost dan 129,50 euries.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:17 schreef EnderOnline het volgende:
dat is wel evil DD2ik vraag bij mylenses altijd die gratis pakketjes aan, maar gewoon zijn ze niet goedkoper als hans dacht ik (en daar krijg je wel ogetest)
Het was trouwens niet mijn opzet om die specsavers lenzen niet te nemen.. ik vind het draagcomfort van B&L lenzen gewoon beter en ss heeft alleen eigen merk... én is iets duurder en ik had gelijk mn ogen gemeten.. Misschien ben ik wel een beetje evil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |