quote:
Op zondag 9 november 2003 03:46 schreef Tijn het volgende:
Getver, twee alinea's geindigd met een, terwijl ik het best een kutsmiley vind eigenlijk.
quote:Och, het hangt er natuurlijk vanaf wat je er mee wilt. Wil je gewoon je creativiteit kwijt, of wil je echt iets creeeren met een uiteindelijk doel voor ogen?
Op zondag 9 november 2003 03:46 schreef Tijn het volgende:
Maar goed... kheb er zelf meer moeite mee om uberhaupt eens iets af te maken ipv elke keer weer aan een nieuw idee te beginnen, een soort framewerk te maken en dan de interesse alweer te verliezen en door te gaan met het volgende nummer
quote:Ik gebruik die
Op zondag 9 november 2003 03:47 schreef Stranger het volgende:[..]
De
is gewoon grappig omdat 'ie zo lame is, maar die
is echt stom.
Maar ja, constant een
of een
(wat ik ook al zo'n lompe smiley vind) is ook niks ![]()
Wat is het toch een kutforum eigenlijk
quote:Nou ja, a bit of both natuurlijk. Want ik wil absoluut mn creativiteit kwijt, maar dat wil ik dan vervolgens ook aan anderen laten zien (horen), zo exhibitionistisch ben ik dan ook wel weer. Dus nu zadel ik constant mensen op met dingen waar ik altijd bij moet zeggen dat er nog van alles moet gebeuren
Op zondag 9 november 2003 03:52 schreef Lamon het volgende:[..]
Och, het hangt er natuurlijk vanaf wat je er mee wilt. Wil je gewoon je creativiteit kwijt, of wil je echt iets creeeren met een uiteindelijk doel voor ogen?
Het eerste heeft toch wel mijn voorkeur. En daar past zo'n benadering als je weergeeft prima bij, denk ik.
quote:Oh, ik ook hoor.
Op zondag 9 november 2003 03:54 schreef Tijn het volgende:
Nou ja, a bit of both natuurlijk. Want ik wil absoluut mn creativiteit kwijt, maar dat wil ik dan vervolgens ook aan anderen laten zien (horen), zo exhibitionistisch ben ik dan ook wel weer.
Ik heb zelfs op dit forum al tig songteksten en gedichten rondzwerven. (een post of dertig terug in dit topic staat er ook weer een, grappig genoeg.)
Maar ik streef niet naar perfectie, ik wil er geen beroep van maken, ik heb nooit problemen met heftige kritiek, en ik vindt het niet erg om te weten dat het eigenlijk beter kan, als ik me er langer op focus.
Het is een manier van uiten, en dat is juist de reden om het met jan en allemaal te delen, niet om geeerd te worden als de nieuwe messiah, dat mogen anderen doen.
Een beetje rommelen in de marge, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |