abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13774556
Hey!!

Ik ben zeer geinteresseerd in de muziekbranche..... Maar ja ceedees zijn duur en downloaden is gemakkliejker. Ikz ou graag willen weten? Zijn jullie het ermee eens dat ceedees naar een andere btw groep moeten? CUltuurgoed BTW het lage tarief dus... of zeg je ik blijf liever downloaden!! Lijkt me leuk om over te discussieren.

Reageer allemaal!

donderdag 9 oktober 2003 @ 20:59:54 #2
14505 OProg
A Life in Music
pi_13774615
Alweer

Anti-Kazaa offensief is begonnen

Dit was de laatste discussie vol met meningen over dit onderwerp. Nog vers

[Dit bericht is gewijzigd door OProg op 09-10-2003 21:00]

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_13774646
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:57 schreef Mister_NBC het volgende:
Hey!!

Ik ben zeer geinteresseerd in de muziekbranche..... Maar ja ceedees zijn duur en downloaden is gemakkliejker. Ikz ou graag willen weten? Zijn jullie het ermee eens dat ceedees naar een andere btw groep moeten? CUltuurgoed BTW het lage tarief dus... of zeg je ik blijf liever downloaden!! Lijkt me leuk om over te discussieren.

Reageer allemaal!

quote:
Er zijn momenteel 97 gebruiker(s) en 744 bezoeker(s) online.
Dat past toch nooit. Tss-goooh. .

En ik blijf downloaden om nieuwe muziek te ontdekken, en als het me echt heel erg aanspreekt dan koop ik ook nog steeds de CD. Ik denk niet dat, tenzij dingen erg gaan veranderen, dat gaat veranderen.

It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:08:30 #4
59198 swenshady
Veritas - Aéquitas
pi_13774884
lagere btw groep scheelt mischien 4 euro dan vind ik een cd nog steeds te duur.

als cd's 10 euro kosten wil ik erover na gaan denken om er een te kopen.

The mother did drugs, hard liquor, cigarettes, and speed The baby came out - disfigured, ligaments indeed it was a seed who would grow up just as crazy as she Don't dare make fun of that baby cause that baby was me
pi_13774975
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:08 schreef swenshady het volgende:
lagere btw groep scheelt mischien 4 euro dan vind ik een cd nog steeds te duur.

als cd's 10 euro kosten wil ik erover na gaan denken om er een te kopen.

Dan moet je eens wat beter op aanbiedingen en goedkopere winkels letten. Cd's in de aan bieding kosten vaak 5 á 10 euro. En daar zitten ook echt wel goede cd's tussen.
What's it going to be then, eh?
pi_13775031
Een cd kost nu ¤21,99. 19% daarvan is +/- ¤4,20. 6% van 21,99 is +/- ¤1,30. Laten we voor het gemak zeggen dat cd's dan dus ¤3 in belasting omlaag gaan.

1. een cd kost dan ¤18,99 en da's nou niet een daling die gok ik iedereen meteen doet besluiten te stoppen met downloaden, althans mij niet
2. je kan er de donder op zeggen dat de cd branche organisatie, mócht er zo'n belastingverlaging komen, een deel ervan in eigen zak gaat steken en dat de cd's ¤19,99 gaan kosten, ofwel: voor die prijs hoef je het al helemaal niet te doen
3. je dacht toch zeker niet dat in deze tijd van bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen je de regering zo gek krijgt de belasting van cd's te verlagen? Het geld daarvoor moet altijd weer ergens vandaan komen...

pi_13775074
BTW op CD's moet omlaag.

Geef deze maar een schop.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')