Nou pas.....valt me n beetje tegen van jequote:Op donderdag 22 april 2004 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb hem nu ook binnenOok maar eens kijken,
ja het spijt mequote:Op donderdag 22 april 2004 11:50 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Nou pas.....valt me n beetje tegen van je
Nu al?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:24 schreef mazaru het volgende:
19 is nu ook uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
Je bent weer lahaaaaaaatquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe, 6x20 is bijna binnen
Ja he, het is egt ongelooflijk.. normaal istie er al heel snel, maar nu is het alweer woensdag en ik heb hem nog steeds niet....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:46 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Je bent weer lahaaaaaaatIk heb m vrijdag al gezien geloof ik
![]()
Ik mail je vanavond wel ff....iets met ftp enzoquote:Op woensdag 5 mei 2004 01:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja he, het is egt ongelooflijk.. normaal istie er al heel snel, maar nu is het alweer woensdag en ik heb hem nog steeds niet....
Zou erg op prijs gesteld wordenquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:59 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Ik mail je vanavond wel ff....iets met ftp enzo
Deel 2 komt pas online als hij op tv is geweest in de VS.. (vannacht of morgen dus) Ik geloof dat deel 1 al sinds eergister online staat omdat hij toen in Canada op tv was geweest ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:58 schreef Anahka2309 het volgende:
Deel 2 zou er toch gelijk achteraan moeten komen? Of is dat de eerste van t volgende seizoen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |