quote:OMG
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:35 schreef HAL9000S het volgende:
En het wordt nog lang wachten.......
I'm not worthy!!
I'm not worthy!!
quote:Zelfs voor 2D dingen ontberen ze de nodige texturemaps en gouraud shading. Het kan een onderdeel van het spel zijn (een of ander speciaal parasiet die je meeneemt), maar meer nog denk ik dat dat iets is wat nog niet af is; waar ze dus nog niet de juiste invulling voor gevonden hebben.
Op vrijdag 10 oktober 2003 08:08 schreef BMH het volgende:
Nee, hij word niet cel-sheded. Dat zijn gewoon 2d dingen die er lelijk uit zien bij screenshots. Is altijd zo. Ingame beweegt alles, dus dan is et wel goed.
Geef mij maar 2D metroid overigens, ik heb ze allemaal gespeeld en ben een enorme fan, maar MP kon me gewoon niet echt boeien. Sommige games blijven (persoonlijke mening uiteraard) -tig keer beter speelbaar en leuker in 2D.
quote:Doe mij ze maar allebei, MP is voor mij persoonlijk mischien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb en ik heb zelden een game meegemaakt die zo goed van 2D naar 3D is omgezet.Ben nu met Metroid Fusion bezig, en al die herkenbare dingen...echt tof....(M'n 1e 2d metroid pas, ben metroid n00b.)
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef Zooi het volgende:,
,
. Ik heb Mario Sunshine gewonnen! Ben benieuwd.
,
,
.
Geef mij maar 2D metroid overigens, ik heb ze allemaal gespeeld en ben een enorme fan, maar MP kon me gewoon niet echt boeien. Sommige games blijven (persoonlijke mening uiteraard) -tig keer beter speelbaar en leuker in 2D.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 10-10-2003 12:03]
quote:Gefeliciteerd
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef Zooi het volgende:,
,
. Ik heb Mario Sunshine gewonnen! Ben benieuwd.
,
,
.
Denk ik
quote:*meldt
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik NFSU wel heel erg cool ga vinden![]()
quote:Das balen
Op donderdag 9 oktober 2003 23:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...dat betekent dat die (voorlopig) niet los te koop is
Maar als dat zo blijft dan koop ik het pakket wel compleet want ik MOET MM hebben voor de Cube
Maar goed, kheb altijd nog Majora's Mask voor de N64
quote:hoe ver gaat het tweaken in dat spel? is dat tweaken dan ook eigen auto's ontwerpen (uiterlijk tunen) en sjit, of alleen motorisch?
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik NFSU wel heel erg cool ga vinden![]()
quote:Ik zou niet eens willen dat je aan die auto's kunt werken, is alleen maar klote.
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:22 schreef flappiewappie het volgende:[..]
hoe ver gaat het tweaken in dat spel? is dat tweaken dan ook eigen auto's ontwerpen (uiterlijk tunen) en sjit, of alleen motorisch?
Ze moeten wel kapot kunnen gaan maar dat je de volgende race dan weer met gewoon een hele auto begint zeg maar...
quote:Das ook een musthave verzamel item idd
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:38 schreef StarGazer het volgende:[..]
Das balen
Maar goed, kheb altijd nog Majora's Mask voor de N64
quote:Keurig netjes opgeborgen in doos met handleiding
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das ook een musthave verzamel item idd
Doe hem zelf ook niet weg
Niet gekocht omdat ik dacht dat met die maan of zo en die tijd zo klote zou zijn. Leek me maar niks.
Maar ik hoor er hier wel allemaal goeie verhalen over
quote:Het is zeker een mooie aanwinst voor je N64 collectie. Alleen jammer dat ie vrij moeilijk te verkrijgen is. Jah bij nedgame voor 49,95 nieuw
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:58 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Nog nooit Majora's Mask gespeeld.Niet gekocht omdat ik dacht dat met die maan of zo en die tijd zo klote zou zijn. Leek me maar niks.
Maar ik hoor er hier wel allemaal goeie verhalen over
quote:Ja, viel mij ook tegen,
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:16 schreef BMH het volgende:
De eerste review van Rebel strike krijgt een 6.75!!! Hoe kan dit?
Maar eerst eff andere reviews wachten
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
het is maar star wars hoor
quote:Inderdaad, sinds Lucasarts op alles wat rondloopt een Star Wars logo plakt is het hard achteruit gegaan met de games van die ontwikkelaar.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
het is maar star wars hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |