abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13760785
helemaal niets officieels, maar we spelen met de gedachte:
wie zou er wat voor voelen om samael binnenkort weer aan het werk te zien? misschien dat ik een tourtje in nl/bel voor ze ga opzetten.
pi_13760892
Tot zover weinig animo.
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_13760911
wie ?
slettebak [@] gmail.com
pi_13827872
hehe voor zoiets zou ik dan toch wel hier(www.metalfan.nl) en daar (www.zwaremetalen.com) posten
  zondag 19 oktober 2003 @ 19:13:32 #5
29429 Dissection
King of all kings
pi_13989685
Samael...zaadloze band. Op graspop gezien en TOTAAL niet boeiend.
Het oude werk is nog wel te pruimen, maar die nieuwe grij is totaal shit.
Geef mij maar iets wat rost.
Suffocation
Cannibal Corpse
Dissection
Amon Amarth
Death
pi_14323692
grave ook goed dan? die ga ik ook 'halen'... en ze hebben er ook zin in!
  zondag 2 november 2003 @ 17:43:37 #7
29429 Dissection
King of all kings
pi_14324085
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:24 schreef surrealm het volgende:
grave ook goed dan? die ga ik ook 'halen'... en ze hebben er ook zin in!
Haal Macabre maar.
pi_14326218
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:43 schreef Dissection het volgende:

[..]

Haal Macabre maar.

Die komen in januari al.

Samael lijkt me best leuk om weer te zien, vond ze op Graspop erg tegenvallen maar de keren daarvoor vond ik ze zeer de moeite waard, lamaar komen

pi_14331947
de graspop show was ook een probleem.. alles wat technisch fout KON gaan voor de show ging ook fout.
pi_14331973
Lijkt me duidelijk, ruim 3 weken en geen animo
slettebak [@] gmail.com
pi_14333034
op fok kennelijk niet...
pi_14333061
Dat blijkt, misschien wat meer specifiekere sites proberen, of ergens een keer een poll maken ofzo ?

Waar het ook over mag gaan, je kan het

slettebak [@] gmail.com
pi_14333111
Ja, leuk hoor.

Zolang het maar niet in Limburg is.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_14335483
quote:
Op zondag 2 november 2003 23:04 schreef JaWi het volgende:
Dat blijkt, misschien wat meer specifiekere sites proberen, of ergens een keer een poll maken ofzo ?

Waar het ook over mag gaan, je kan het

op anders sites heb ik het ook al gemeld, en daar is idd meer animo voor samel in NL. nu moet ik 'alleen' een stel zalen te organiseren, maar da tmoet niet al te veel probleem zijn, hoop ik.
  maandag 3 november 2003 @ 00:47:25 #15
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14335510
VERA GRONINGEN PLEASE
of simplon
iig in Groningen
!!!!
roep, paniek, etc
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_14335550
doe maar ( weer ) in 013 dan!!!
(dan hoef ik niet zo ver te fietsen.....)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_14336037
quote:
Op maandag 3 november 2003 00:49 schreef vamperotica het volgende:
doe maar ( weer ) in 013 dan!!!
(dan hoef ik niet zo ver te fietsen.....)
daar moet ik wel ver voor fietsen , maar ik wil Samael ook wel weer eens zien!

Alles beter dan in Tivoli iig.!!! Afgelopen zaterdag daar geweest voor My Dying Bride, en net zoals in het desbetreffende topic al gemeld is, is dat voor het geluid een hele nare zaal qua akoestiek. Zaal op zich is wel mooi trouwens...

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_14338687
quote:
Op maandag 3 november 2003 00:46 schreef surrealm het volgende:

[..]

op anders sites heb ik het ook al gemeld, en daar is idd meer animo voor samel in NL. nu moet ik 'alleen' een stel zalen te organiseren, maar da tmoet niet al te veel probleem zijn, hoop ik.

Het Paard in Den Haag is ook een perfecte locatie voor ze, erg goed geluid, mooie zaal, en ze kunnnen wel wat goede metalbands in de programmering gebruiken
  maandag 3 november 2003 @ 12:08:12 #19
29429 Dissection
King of all kings
pi_14341205
Het ligt er al aan waar ze allemaal spelen, en hoeveel het kost, maar in principe zou ik ze in Roosendaal kunnen wegzetten voor je.
Maar spelen ze al in Breda/Tilburg, dan wordt het een stuk moeilijker (concurrentie ed.) om de Roosendaal gig nog rendabel te maken.
pi_14360746
ik ga nog even kijken waar ik ze zou proberen te boeken; ergens in het noorden for sure; dacht zelf iid aan groningen; dan ergens in het midden-oosten; zwolle hardenberg, hengelo/enschede?
en dan ergens in de randstad en als het kan in het zuiden; tilburg/eindhoven.. maar niets is nog zeker; ik ben bezig
pi_14360796
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:41 schreef surrealm het volgende:
ik ga nog even kijken waar ik ze zou proberen te boeken; ergens in het noorden for sure; dacht zelf iid aan groningen; dan ergens in het midden-oosten; zwolle hardenberg, hengelo/enschede?
en dan ergens in de randstad en als het kan in het zuiden; tilburg/eindhoven.. maar niets is nog zeker; ik ben bezig
(doe maar tilburg kun je gelijk mijn lijstje meenemen....)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 4 november 2003 @ 10:59:27 #22
29429 Dissection
King of all kings
pi_14369004
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:41 schreef surrealm het volgende:
Wat zou het moeten kosten?
pi_14407192
ze zijn nu bezig met nieuw materiaal; geven dat even voorrang, maar ze GAAN komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')