quote:Haal Macabre maar.
Op zondag 2 november 2003 17:24 schreef surrealm het volgende:
grave ook goed dan? die ga ik ook 'halen'... en ze hebben er ook zin in!
quote:Die komen in januari al.
Op zondag 2 november 2003 17:43 schreef Dissection het volgende:[..]
Haal Macabre maar.
Samael lijkt me best leuk om weer te zien, vond ze op Graspop erg tegenvallen maar de keren daarvoor vond ik ze zeer de moeite waard, lamaar komen
Waar het ook over mag gaan, je kan het
Zolang het maar niet in Limburg is.
quote:op anders sites heb ik het ook al gemeld, en daar is idd meer animo voor samel in NL. nu moet ik 'alleen' een stel zalen te organiseren, maar da tmoet niet al te veel probleem zijn, hoop ik.
Op zondag 2 november 2003 23:04 schreef JaWi het volgende:
Dat blijkt, misschien wat meer specifiekere sites proberen, of ergens een keer een poll maken ofzo ?Waar het ook over mag gaan, je kan het
quote:daar moet ik wel ver voor fietsen
Op maandag 3 november 2003 00:49 schreef vamperotica het volgende:
doe maar ( weer ) in 013 dan!!!
(dan hoef ik niet zo ver te fietsen.....)
Alles beter dan in Tivoli iig.!!! Afgelopen zaterdag daar geweest voor My Dying Bride, en net zoals in het desbetreffende topic al gemeld is, is dat voor het geluid een hele nare zaal qua akoestiek. Zaal op zich is wel mooi trouwens...
quote:Het Paard in Den Haag is ook een perfecte locatie voor ze, erg goed geluid, mooie zaal, en ze kunnnen wel wat goede metalbands in de programmering gebruiken
Op maandag 3 november 2003 00:46 schreef surrealm het volgende:[..]
op anders sites heb ik het ook al gemeld, en daar is idd meer animo voor samel in NL. nu moet ik 'alleen' een stel zalen te organiseren, maar da tmoet niet al te veel probleem zijn, hoop ik.
quote:(doe maar tilburg kun je gelijk mijn lijstje meenemen....)
Op maandag 3 november 2003 22:41 schreef surrealm het volgende:
ik ga nog even kijken waar ik ze zou proberen te boeken; ergens in het noorden for sure; dacht zelf iid aan groningen; dan ergens in het midden-oosten; zwolle hardenberg, hengelo/enschede?
en dan ergens in de randstad en als het kan in het zuiden; tilburg/eindhoven.. maar niets is nog zeker; ik ben bezig
quote:Wat zou het moeten kosten?
Op maandag 3 november 2003 22:41 schreef surrealm het volgende:
ik ga nog even kijken waar ik ze zou proberen te boeken; ergens in het noorden for sure; dacht zelf iid aan groningen; dan ergens in het midden-oosten; zwolle hardenberg, hengelo/enschede?
en dan ergens in de randstad en als het kan in het zuiden; tilburg/eindhoven.. maar niets is nog zeker; ik ben bezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |