quote:Je beseft wel dat je door een wraakactie de relatie tussen de ex en je vriend nog meer onder druk zet waar een kind tussenin zit die daar de lul van word he...
Op donderdag 9 oktober 2003 11:25 schreef Revenge het volgende:
Ik wil wraak nemen op ex van mijn vriend omdat ze mij pijn heeft gedaan met haar acties om hem terug te winnen. Ze is natuurlijk vrij in welke actie dan ook, maar ik dan toch ook?Ik vraag niet om jullie goedkeuring, ik vraag alleen of iemand nog een grappige wraakactie weet...
Ik weet dat het moeilijk is om nu nog aan het kind te denken, maar die zit er wel lekker tussenin.
Dat contact zal er niet makkelijker op gaan worden en zo zullen ze beide niet de beste ouders zijn die ze kunnen zijn...
Waarom niet gewoon dat mens straal negeren, ga erboven staan joh, je bent beter als dat...
Je doet er veel beter aan om je cool te houden en het gezeik ten ruste te leggen, dan is de kans groot dat over een tijdje beide ouders weer op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaan waar het kind in het midden alleen maar beter van word.
Dat is waar je je op moet concentreren, want dat is belangerijk.
Wraak, je doet maar wat je niet laten kan, maar je weet net zo goed als ik dat je zo de ellende in stand houdt want je weet dat de kans enorm is dat zij die wraakactie niet over haar kant zal laten gaan.
En wie is de speelbal in dit verhaal, het kind...
quote:En dat ben je doordat jij nu de vriendin van haar ex bent... Is 'wraak' genoeg en je hoeft er helemaal niets extra's voor te doen.
Op donderdag 9 oktober 2003 11:38 schreef Revenge het volgende:Ik wil nu degen zijn die lacht.
Lachen man, dat verwachten ze niet !
Een reactie waarmee je dagen aan het malen bent welke zwaar genoeg is, ga leven.
Hou oud ben je? 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |