abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14923006
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 00:20 schreef Morgil het volgende:

[..]

daar heb ik wel interesse in! Mail me anders even nadat je t haar hebt gevraagd. (En wellicht heeft ze nog meer)

Helaas, ze wil die dingen niet kwijt Mijn excuses! Ze is nog wel aan het zoeken naar andere dingetjes, wie weet is er nog een vervolg dus.
pi_14927565
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:30 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Helaas, ze wil die dingen niet kwijt Mijn excuses! Ze is nog wel aan het zoeken naar andere dingetjes, wie weet is er nog een vervolg dus.

Morgil hier..
helaas! ik hoop dat er dan nog wat andere dingetjes zijn die ze kwijt wil. Anders is het jammer dan.
[b]Fuck Off, ######## ##### #####![/b]
pi_14927601
Volgens mij heb ik nog een toegangs kaartje van eurodisney waar Belle & het beest op staan.
Ik was op de premiere in Disney namelijk

Zal ff zoeken

pi_14944251
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 21:27 schreef realbase het volgende:
Volgens mij heb ik nog een toegangs kaartje van eurodisney waar Belle & het beest op staan.
Ik was op de premiere in Disney namelijk

Zal ff zoeken

das lief! heb je t nog gevonden?
pi_14944410
M'n zusje heeft nog wel 12 Belle en het Beest kaartjes gevonden waar ze niks meer mee doet.

Dat zijn kaartjes in het formaat van een bankpasje (net zoiets als pokemonkaarten) die een jaar of (nu moet ik gokken) 7 geleden te krijgen waren (ik heb geen idee meer waar). Er zijn er heel veel van gemaakt. Op elk kaartje stond een plaatje uit de film en op de achterkant een stukje van het verhaal in het Frans en Nederlands. Mijn zusje heeft er heel veel gehad, maar er zijn er nog maar 12 vindbaar. Interesse?

woensdag 26 november 2003 @ 15:19:05 #31
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_14944624
ik heb nog wel een B. & het B. litho.
Is uitgegeven ter ere van de dvd re-release vorig jaar.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_14944900
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:11 schreef Fannetje het volgende:
M'n zusje heeft nog wel 12 Belle en het Beest kaartjes gevonden waar ze niks meer mee doet.

Dat zijn kaartjes in het formaat van een bankpasje (net zoiets als pokemonkaarten) die een jaar of (nu moet ik gokken) 7 geleden te krijgen waren (ik heb geen idee meer waar). Er zijn er heel veel van gemaakt. Op elk kaartje stond een plaatje uit de film en op de achterkant een stukje van het verhaal in het Frans en Nederlands. Mijn zusje heeft er heel veel gehad, maar er zijn er nog maar 12 vindbaar. Interesse?

die heb ik waarschijnlijk al. heb er pas geleden 117 gekocht. Toch bedankt!!
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:19 schreef Smots het volgende:
ik heb nog wel een B. & het B. litho.
Is uitgegeven ter ere van de dvd re-release vorig jaar.
daar heb wel interesse in. Hoeveel wil je ervoor hebben?
  woensdag 26 november 2003 @ 15:33:19 #33
10785 Smots
pi_14945053
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:28 schreef Morgil het volgende:

daar heb wel interesse in. Hoeveel wil je ervoor hebben?

€10, inc verzendkosten.
(ik kan 'm niet in een normale envelop versturen, daar is 'ie te groot voor. hij gaat in een posterkoker op de post)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_14945371
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:33 schreef Smots het volgende:

[..]

€10, inc verzendkosten.
(ik kan 'm niet in een normale envelop versturen, daar is 'ie te groot voor. hij gaat in een posterkoker op de post)

ok! deal! Mail me even je bankrekeningnummer etc dan maak ik het geld vandaag nog over!
  donderdag 27 november 2003 @ 10:49:31 #35
10785 Smots
pi_14965611
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:43 schreef Morgil het volgende:

[..]

ok! deal! Mail me even je bankrekeningnummer etc dan maak ik het geld vandaag nog over!

ik heb een beter idee.
Ik ga eerst even zoeken OF ik dat ding nog wel heb liggen op de plek waar ik denk dat ik 'm heb liggen.
anders maak ik je ook maar dood met een blije mus.
pi_15018296
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:49 schreef Smots het volgende:

[..]

ik heb een beter idee.
Ik ga eerst even zoeken OF ik dat ding nog wel heb liggen op de plek waar ik denk dat ik 'm heb liggen.
anders maak ik je ook maar dood met een blije mus.

en..?
pi_15067212
Evt. ook interesse in posters?
pi_15075927
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:11 schreef Fannetje het volgende:
Evt. ook interesse in posters?
in posters zeker weten!! Wat heb je?
pi_15122361
Ik moet niet zo hard roepen voor ik heb gekeken...

Mijn zusje hád een enorme poster van Belle en het Beest (echt 2 x 2,5 meter ofzo) maar die blijkt dus nu onvindbaar.

Wat ze nog wél heeft zijn een plastic Mevrouw Tuit & Barstje & Pendule die ooit bij het happy meal zaten, een speelhuisje van Belle en het Beest (zo'n ding wat je open kan klappen, ongeveer 20 cm hoog en 15 cm breed met 3 verschillende kamers, maar wel zonder Belle & het Beest poppetjes en een klein plastic stolpje met daarin Belle, ook van plastic (hoogte... 7 cm oid).

Laat het maar weten.

pi_15131982
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet niet zo hard roepen voor ik heb gekeken...

Mijn zusje hád een enorme poster van Belle en het Beest (echt 2 x 2,5 meter ofzo) maar die blijkt dus nu onvindbaar.

Wat ze nog wél heeft zijn een plastic Mevrouw Tuit & Barstje & Pendule die ooit bij het happy meal zaten, een speelhuisje van Belle en het Beest (zo'n ding wat je open kan klappen, ongeveer 20 cm hoog en 15 cm breed met 3 verschillende kamers, maar wel zonder Belle & het Beest poppetjes en een klein plastic stolpje met daarin Belle, ook van plastic (hoogte... 7 cm oid).

Laat het maar weten.

de happy meal dingen heb ik allemaal, maar in de andere dingen heb ik zeker interesse. En mocht je de poster vinden: ik hou me aanbevolen!
pi_15193737
En Fannetje..? Wat wil je hebben voor dat huisje en stolpje met Belle erin?

@Patch: nog steeds niks gehoord..

pi_15278802
Fannetje..?
pi_15278881
Sorry, totaal over het hoofd gezien...

Wat wil je ervoor geven?

Ik ben wel bang dat de verzendkosten 5,50 gaan zijn, want dat huisje past niet door de brievenbus.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar dat kreng van 'n poster, maar nog niet gevonden

pi_15278928
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:21 schreef Fannetje het volgende:
Sorry, totaal over het hoofd gezien...

Wat wil je ervoor geven?

Ik ben wel bang dat de verzendkosten 5,50 gaan zijn, want dat huisje past niet door de brievenbus.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar dat kreng van 'n poster, maar nog niet gevonden

hmm momenteel zit ik nogal zonder geld. Kun je het voor me tot volgende maand bewaren? Dan koop ik het zeker. Misschien heb je dan ook wel de poster gevonden?
pi_15278973
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:23 schreef Morgil het volgende:

[..]

hmm momenteel zit ik nogal zonder geld. Kun je het voor me tot volgende maand bewaren? Dan koop ik het zeker. Misschien heb je dan ook wel de poster gevonden?

Ja hoor, het ligt hier mooi te liggen

En ik heb de Belle en het Beest poppetjes die bij het huisje horen trouwens wél weer gevonden

pi_15278996
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:25 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja hoor, het ligt hier mooi te liggen

En ik heb de Belle en het Beest poppetjes die bij het huisje horen trouwens wél weer gevonden

yesss geweldig! Ik stuur je een mailtje zodra ik geld heb Hardstikke bedankt!
pi_15375087
Je hebt mail Fannetje!
pi_15768393
iemand nog iets liggen thuis?
pi_17095972
maar even een mega schop

Iemand?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')