quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:21 schreef Lemmeb het volgende:Sommige mensen willen werkelijk overal een allochtonen-versus-autochtonen-discussie van maken.
quote:Inderdaad.
Op donderdag 9 oktober 2003 09:53 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik zou hem laten rennen. Het is niet mijn taak als winkelbediende om dieven tegen te houden. Daar huren ze maar een beveiligingsbeambte met privileges voor in.
quote:Ja best makkelijk gezegd hoor, als je merkt dat er iemand onrechtmatig aan jouw spullen zit denk je in eerste instantie niet zo verstandig maar gaat je rechtvaardigheidsgevoel opborrelen
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:45 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Inderdaad.
Sowieso is het niet zonder risico om achter een dief aan te redden: misschien is hij wel bewapend
quote:1e les voor winkelpersoneel: niet achteraan gaan. Welk woord daarvan is onbegrijpelijk?
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:49 schreef ondeugend het volgende:[..]
Ja best makkelijk gezegd hoor, als je merkt dat er iemand onrechtmatig aan jouw spullen zit denk je in eerste instantie niet zo verstandig maar gaat je rechtvaardigheidsgevoel opborrelen
quote:Borrelt dat rechtvaardigheidsgevoel van je ook op als je bijv. een volwassene een klein ukkie ziet slaan? Dat kind is namelijk netzomin jouw "bezit" als de produkten die in de winkelketens van je werkgever staan...
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:49 schreef ondeugend het volgende:[..]
Ja best makkelijk gezegd hoor, als je merkt dat er iemand onrechtmatig aan jouw spullen zit denk je in eerste instantie niet zo verstandig maar gaat je rechtvaardigheidsgevoel opborrelen
quote:LEES :
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:51 schreef Coone het volgende:[..]
1e les voor winkelpersoneel: niet achteraan gaan. Welk woord daarvan is onbegrijpelijk?
Ik zei niet dat ik het niet begrijp maar juist dat het verstandig zou zijn, wat niet wil zeggen dat je je op dat moment rationeel kunt gedragen.
Jij misschien moeite met begrijpend lezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |