Nog niet af en vrij plat maar het is nummer 3 in de reeks experimenten met voice over music (accapella Eminem gedowned en muziek er bij gemaakt).
http://www.wacha.nl/temp/Harder_Eminem.mp3
Kan zijn dat door de variabele bit-rate de lengte van de track in WMP niet goed wordt ingeschat. Gewoon doel opslaan als... je kent het wel.
Hoe heb je trouwens de muziek onder mm gehaalt?
Thanx voor de remarks alvast!
quote:Het is niet makkelijk om accapella (voice only) tracks te downloaden ... vandaar.
Op donderdag 9 oktober 2003 03:06 schreef Bill_E het volgende:
waarom zoon oud numme rremixen? Klinkt wel grappig.. maar waarom niet een nieuw nummer?
Suggesties? Altijd welkom!
maar het instrumentele erachter is wel leuk
ik zou wel willen dansen op een instrumentele versie
dynamiek is in de muziek ver te zoeken, mag wel wat 'breder' klinken.. het klinkt bijv. vrij dof (compressiealgoritme?) ook de kickdrum mag wat meer punch hebben..
en voor de rest heb ik het idee dat die bassline totaal niet strookt met de vocals qua melodie
klinkt voor de rest wel leuk, ben benieuwd hoe de rest gaat klinken
Ik zal proberen om het geheel idd instumentaal te maken.
Qua afstelling moet ik de geluiden nog tweaken. Het is een leerproces en op elke (PC)installatie klinkt het anders.
quote:lol ... had 'm echt niet door. Ik heb alleen de stem en de stem-effecten als 1 stereo track gedowned. De muziek is helemaal van mezelf maar zonder stem klinkt het helemaal kaal.
Op zaterdag 11 oktober 2003 03:52 schreef rohypnol het volgende:
mm = eminemmaar ik begrijp dat je em zo gedownload hebt
Zit een beetje vast ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |