quote:Heb ik dus niet veel gemist?
Op woensdag 8 oktober 2003 23:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klaagbaak?
Rancid was trouwens bar slecht.
Ik zou wel naar Lowlands gaan, maar is er niet van gekomen Hoorde van een klasgenoot, die er nog nooit van had gehoord, dat ze wel érg goed waren.
Ik had al een beetje lopen zoeken naar foto's, maar kon ze niet echt vinden... dus ik houd deze topic wel even in de gaten
quote:Ik vind van niet. Ik vond het zwaar tegenvallende softe kutpunk. Ik ben van Rancid wel wat agressievere muziek gewend. Dit vond ik maar saai. Ben dan ook maar even langs de winkeltjes en biertentjes gaan lopen.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:23 schreef Fatality het volgende:[..]
Heb ik dus niet veel gemist?
de band he
quote:Niet.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Rancid roeleert zwaar!
quote:Misschien als je zonder verwachtingen heen gaat. Ik had wel meer verwacht van een band waarvan ik toch al best goede nummers gehoord heb.
Ik zou wel naar Lowlands gaan, maar is er niet van gekomenHoorde van een klasgenoot, die er nog nooit van had gehoord, dat ze wel érg goed waren.
quote:Welke nummers speelden ze dan? Ik vind van alle Rancid nummers er maar weinig kut klinken.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik vind van niet. Ik vond het zwaar tegenvallende softe kutpunk. Ik ben van Rancid wel wat agressievere muziek gewend. Dit vond ik maar saai. Ben dan ook maar even langs de winkeltjes en biertentjes gaan lopen.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 23:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet.
quote:Ik had inderdaad wel hele hoge verwachtingen, omdat ik heel veel leuks van hun gewend ben. Maar ook al waren ze minder goed dan normaal.... had het graag zelf willen horen, om het te beoordelen.
Misschien als je zonder verwachtingen heen gaat. Ik had wel meer verwacht van een band waarvan ik toch al best goede nummers gehoord heb.
Weet iemand misschien of ze binnekort nog in Nederland optreden?!
quote:Ik ken die titels niet. Ik hoor Rancid vooral als ik bij bepaalde mensen bier zit te drinken, dan let ik niet op de titels, alleen op de muziek. Dus dat zou ik niet kunnen zeggen.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:32 schreef I_are_Rudeboy het volgende:[..]
Welke nummers speelden ze dan? Ik vind van alle Rancid nummers er maar weinig kut klinken.
quote:Helaas.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik ken die titels niet. Ik hoor Rancid vooral als ik bij bepaalde mensen bier zit te drinken, dan let ik niet op de titels, alleen op de muziek. Dus dat zou ik niet kunnen zeggen.
Ruby Soho is wel aardig. Ben helemaal gek op Black Lung en Dope Sick Girl De rest is ook supergoed, maar deze blinken er net iets boven uit
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 23:36 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
quote:Ervaring leert me dat hoge verwachtingen vaak tegenvallende concerten als resultaat hebben (The mars volta bijvoorbeeld).
Ik had inderdaad wel hele hoge verwachtingen, omdat ik heel veel leuks van hun gewend ben. Maar ook al waren ze minder goed dan normaal.... had het graag zelf willen horen, om het te beoordelen.
quote:Nope, voornamelijk Canada en Japan de komende tijd (Bron.)
Weet iemand misschien of ze binnekort nog in Nederland optreden?!
quote:Damn!
Op woensdag 8 oktober 2003 23:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
[..]Ervaring leert me dat hoge verwachtingen vaak tegenvallende concerten als resultaat hebben (The mars volta bijvoorbeeld).
[..]Nope, voornamelijk Canada en Japan de komende tijd (Bron.)
Nou ja, gewoon geduld hebben, ze komen hier vast wel weer een keer.
Volgende keer dat ze in de BeNeLux of Duitsland optreden, ga ik er zeker heen met een groepje
quote:Ik niet.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:43 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Volgende keer dat ze in de BeNeLux of Duitsland optreden, ga ik er zeker heen met een groepje
quote:Ah jammer, dan zal ik jou daar niet zien...
Op woensdag 8 oktober 2003 23:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik niet.
Tenzij ze voorprogramma doen van een goede band.
Geen mini-Fok!meet
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 23:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ah jammer, dan zal ik jou daar niet zien...
quote:Mocht je daar behoefte aan hebben ben ik wel bij meer concerten hoor.
Geen mini-Fok!meet
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 23:45 schreef Nitro_YE het volgende:
Rancid was dus echt wel goed. Ze speelde echt hun beste nummers, ze stopte wel 10 minuten te vroeg en ze hadden nog een paar goeie nummers over, maar ja maakt opzicht weinig uit.
Wat wel vervelend was, is dat de zanger/gitarist Tim (die in het midden stond), het een beetje aan het verkutte was. Ik weet niet wat hij telkens deed maar volgens mij was zijn gitaar telkens niet goed ofzo, want hij speelde niet altijd mee, dat was wel stom. Voor de rest was het echt super vet.
en hoge verwachtingen van the mars volta's? Om eerlijk te zijn is dat de slechte band die ik heb gehoord het afgelope jaar, echt totale bagger muziek
Weet jij welke nummers ze allemaal draaiden?
quote:Nee, The mars volta, enkelvoud.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:45 schreef Nitro_YE het volgende:
en hoge verwachtingen van the mars volta's? Om eerlijk te zijn is dat de slechte band die ik heb gehoord het afgelope jaar, echt totale bagger muziek
[Dit bericht is gewijzigd door Angel_of_Dth op 08-10-2003 23:59]
quote:Wat speelden ze het niet zelf? Hebben ze een cd-tje gedraaid? De hufters!
Op woensdag 8 oktober 2003 23:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:[..]
Weet jij welke nummers ze allemaal draaiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |