quote:Inderdaad.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:32 schreef Alulu het volgende:
Het leuke is dat als een Israelische militair een Palestijn afmaakt, hij hem gewoon een terrorist kan noemen en de hele wereld leest de volgende dag in de krant dat de actie tegen vermeende terroristen is gelukt..
Geef de bezetting op en behandel elkaar gelijkwaardig. Maak Jeruzalem neutraal gebied (a la het vaticaan) en je komt een heel eind.
quote:Haal het joodse volk daar weg en stop ze ergens waar men ze WEL aardig vind
Op donderdag 9 oktober 2003 17:37 schreef Nyrem het volgende:[..]
Inderdaad.
Ieder volk heeft recht op zelfverdediging (iets waar Israël zich steeds op beroept). Dus ook het palestijnse volk. Alleen heeft het palestijnse volk geen militair apparaat; maar radicale verzetsgroepen die uit het volk zijn onstaan.Geef de bezetting op en behandel elkaar gelijkwaardig. Maak Jeruzalem neutraal gebied (a la het vaticaan) en je komt een heel eind.
quote:je spreekt jezelf tegen. overmacht en gelijk aan hun zijde en anderekant veel macht in VS.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:35 schreef Graveland het volgende:[..]
Numerieke overmacht en het gelijk aan hun zijde
probleem is overigens dat in de VS teveel joden aan de macht heeft, die blokkeren elk eerlijk vredesproces
quote:haal de palastijnen weg en stop ze ergens waar men ze WEL aardig vind.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:39 schreef Graveland het volgende:[..]
Haal het joodse volk daar weg en stop ze ergens waar men ze WEL aardig vind
quote:True, maar daar in Palestina wel
Op donderdag 9 oktober 2003 17:40 schreef concac het volgende:[..]
je spreekt jezelf tegen. overmacht en gelijk aan hun zijde en anderekant veel macht in VS.
quote:Palestina ligt in de arabische regio, omringd door allemaal islamitische/arabische landen, en je wilt ze daar weg halen? tsk
haal de palastijnen weg en stop ze ergens waar men ze WEL aardig vind.
quote:moeten ze maar geen islamieten zijn
Op donderdag 9 oktober 2003 17:43 schreef Graveland het volgende:[..]
True, maar daar in Palestina wel
[..]Palestina ligt in de arabische regio, omringd door allemaal islamitische/arabische landen, en je wilt ze daar weg halen? tsk
quote:zelfde over de joden
Op donderdag 9 oktober 2003 17:46 schreef concac het volgende:[..]
moeten ze maar geen islamieten zijn
pat?
quote:Dat lijkt me wel
Op donderdag 9 oktober 2003 17:46 schreef Graveland het volgende:pat?
Wat een nonsense dit.
quote:Hij draait elk argument dat ik geef exact om, dat discussieerd ook niet leuk
Op donderdag 9 oktober 2003 17:49 schreef robh het volgende:[..]
Dat lijkt me wel
Wat een nonsense dit.
quote:Ja maar dit slaat toch ook nergens op ''Haal het joodse volk daar weg en stop ze ergens waar men ze WEL aardig vind''
Op donderdag 9 oktober 2003 17:51 schreef Graveland het volgende:[..]
Hij draait elk argument dat ik geef exact om, dat discussieerd ook niet leuk
quote:dat VIND ik, en dat slaat wel ergens op
Op donderdag 9 oktober 2003 17:54 schreef GoldaM het volgende:[..]
Ja maar dit slaat toch ook nergens op ''Haal het joodse volk daar weg en stop ze ergens waar men ze WEL aardig vind''
quote:OK ga jij dat maar aan 5 miljoen Joodse inwoners van Israel vertellen
Op donderdag 9 oktober 2003 17:55 schreef Graveland het volgende:[..]
dat VIND ik, en dat slaat wel ergens op
quote:het overgrote deel kwam er pas bij NA WOII, ze hebben daar imo geen enkel recht
Op donderdag 9 oktober 2003 17:56 schreef GoldaM het volgende:[..]
OK ga jij dat maar aan 5 miljoen Joodse inwoners van Israel vertellen
quote:Palestijnen zijn arabieren, en voordat Israel erkend werd was het Palestiiiinaaaaaa (daarnaast ligt het in de arabische regioooo)
Op donderdag 9 oktober 2003 17:58 schreef GoldaM het volgende:
De meeste ''Palestijnen'' komen uit Jordanie/Egypte/Libanon, hebben ook geen recht
quote:err, zo ga ik helemaal niet beginnen, mijn punt is dat de joodse rechten nihil zijn in die regio
Op donderdag 9 oktober 2003 18:01 schreef GoldaM het volgende:
5000 Jaar geleden was Israel er al...toen bestond het hele Islam nog niet..als je zo gaat beginnen
quote:Het land wat Israel toegewezen heeft gekregen zo'n 55 jaar geleden lijkt me een wat betere en recenter begin, wat er allemaal daarvoor is gebeurd moet men gewoon eens in de archiefversnipperaar gooien
Op donderdag 9 oktober 2003 18:01 schreef GoldaM het volgende:
5000 Jaar geleden was Israel er al...toen bestond het hele Islam nog niet..als je zo gaat beginnen
quote:ik denk niet dat je mij bedoelt maar goed, Israel is natuurlijk niet voor niets op die plaats gekozen. Maar al die nonsense over beloofde land en daarom bouwen we maar wat extra in gebieden die niet bij je grondgebied horen vind ik gewoon invasie. Trek de grenzen zoals die daar waren in 56 (flikker daar eventueel een muur omheen), en kijk of de Palestijnen dan nog steeds jullie de zee in willen drijven.
Op donderdag 9 oktober 2003 18:05 schreef GoldaM het volgende:
anway..Israel is een feit, of je het nou wil of niet, zal er altijd zijn en zal echt niet weggaan door mensen zoals jij.
quote:Ja.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:34 schreef Graveland het volgende:[..]
Over enkele jaren is die plaag die de israeliers heet daar wel weg, of ben ik nu een antisemiet?
quote:Poepoe wat een punt. Simpele ziel
Op donderdag 9 oktober 2003 18:02 schreef Graveland het volgende:[..]
err, zo ga ik helemaal niet beginnen, mijn punt is dat de joodse rechten nihil zijn in die regio
quote:De meeste Palestijnen zijn gewoon in de bezette gebieden, Palestina, geboren.
Op donderdag 9 oktober 2003 17:58 schreef GoldaM het volgende:
De meeste ''Palestijnen'' komen uit Jordanie/Egypte/Libanon, hebben ook geen recht
De mensen wonen door, Israeliers en Palestijnen. Laat hen daar wonen, want beide bevolkingsgroepen kunnen absoluut geen claim meer leggen op het vroegere of het bijbelse land.
Palestina voor de Palestijnen en Israel voor de Israeliers. De grens is duidelijk: 1967.
quote:link voor de rest van het verhaal
Israël eist dat de Verenigde Naties een rapport terugtrekken waarin wordt geconstateerd dat de Palestijnen aan de bedelstaf gebracht zijn door de Israëlische bezetting. De auteur is partijdig, zegt Israël.
quote:vertel, wat is jouw punt, oh slimme heerser
Op donderdag 9 oktober 2003 18:23 schreef SilverMane het volgende:[..]
Poepoe wat een punt. Simpele ziel
quote:wist je niet dat de palastina die jij bedoeld nooit heeft bestaan?
Op donderdag 9 oktober 2003 18:00 schreef Graveland het volgende:[..]
Palestijnen zijn arabieren, en voordat Israel erkend werd was het Palestiiiinaaaaaa (daarnaast ligt het in de arabische regioooo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |