abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13749173
Ik heb nog steeds de illusie dat er eens een wereld zal zijn zonder haat, zonder oorlog, zonder honger. Als iedereen eens inzag dat elk mens precies hetzelfde is! En nee, dan heb ik het niet over fopneger worden.

We moeten daarom beginnen door de neo-nazi's aan te pakken! Weg met die lui! Kisten verbieden! Kale koppen verbieden! Weg die bomberjacks! Stop die uitkeringen!

woensdag 8 oktober 2003 @ 20:33:52 #2
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_13749319
IT'S NOT ILLEGAL TO BE WHITE ......YET !!!
raise up !!
pi_13749373
Tja, dat eerste stuk zou mooi zijn.

Maar goed, iedereen heeft het recht om een eigen mening te hebben, of die nou ergens op slaat of niet.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_13749486
Ach, laat ze lekker zo rondlopen als ze dat zo graag willen, zolang ze maar niemand iets aan doen hoor je mij niet klagen.... en het is misschien wel beter, dan weet je tenminste wanneer je uit moet kijken als er weer een paar extreem-rechtse figuren voor je op straat lopen.

En ik denk niet dat er een wereld mogelijk is zonder haat en zonder oorlog. Of je moet eerst zoveel oorlgo dat er niemand meer over is om mee ooorlog te voeren
Maar dan is er nog steeds de haat...

We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_13749544
In de rechten van de mens van King staat ook iets over vrijheid van meningsuiting... en jij wilt neo-nazi's gaan aanpakken door het te verbieden?
Je moet proberen het idee er achter weg te krijgen, niet de mensen die het volgen...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_13749626
Niet iedereen is hetzelfde, en daar komen die problemen van. Was iedereen maar groen.
pi_13750097
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:41 schreef sweek het volgende:
In de rechten van de mens van King staat ook iets over vrijheid van meningsuiting... en jij wilt neo-nazi's gaan aanpakken door het te verbieden?
Je moet proberen het idee er achter weg te krijgen, niet de mensen die het volgen...
Het IQ valt niet te veranderen. Harde aanpak!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:08:19 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13750237
Het vervelende van die neo-nazi's is dat iedereen weet dat ze haatdragend zijn en discrimineren, maar ze er niet voor gepakt kunnen worden.

Dan moet je ze eerst weer betrappen op teksten of een foute actie en dan gaan ze zich weer indekken en zo duurt het eindeloos voordat ze aangepakt worden.

Dan worden ze op TV geïnterviewd en dan wordt hen gevraagd: 'en wat vond je van Hitler en het Derde Rijk?' en dan zeggen ze 'Tja..wat die man deed is niet goed' (omdat ze anders gepakt worden)., terwijl hun hele lichaamstaal schreeuwt: 'Hij is een held! alle Joden moeten weg etc.'

Erg vermoeiend allemaal, vooral omdat het zo overduidelijk is.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:13:11 #9
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_13750365
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:03 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Het IQ valt niet te veranderen. Harde aanpak!

Moet je toch wat beter opletten bij je psychologie lessen. Wat jij nu roept komt best dichtbij: "Ik ben voor tolerantie! Laten we elkaar accepteren zoals we zijn, maar eerst de maatschappij dusdanig zuiveren dat het mogelijk is!" Hoe hypocriet.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_13750603
hahah
pi_13751367
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:44 schreef Disorder het volgende:
Niet iedereen is hetzelfde, en daar komen die problemen van. Was iedereen maar groen.
alleen die verdomde donkergroenen..

pi_13751495
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:29 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb nog steeds de illusie dat er eens een wereld zal zijn zonder haat, zonder oorlog, zonder honger. Als iedereen eens inzag dat elk mens precies hetzelfde is! En nee, dan heb ik het niet over fopneger worden.

We moeten daarom beginnen door de neo-nazi's aan te pakken! Weg met die lui! Kisten verbieden! Kale koppen verbieden! Weg die bomberjacks! Stop die uitkeringen!

Een beter milieu begint bij jezelf.
Volgens mij zit er in jou net zoveel haat als in de nazi's.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_13751757
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:44 schreef Disorder het volgende:
...And the bus drove on. Dark green people in the back, light green people in the front....
Als het niet zo serieus was zou je er om lachen. Sorry dat ik dat deed...
pi_13753631
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:03 schreef Generaal_Foutje het volgende:

[..]

...And the bus drove on. Dark green people in the back, light green people in the front....

Was iedereen maar dood.

...And the bus drove on. Big boned skeletons in the back, light boned skeletons in the front.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_13761235
quote:

Je hebt deels gelijk, maar ook deels hypocriet. Als jij zegt dat ieder mens gelijk is (waar je ook gelijk in hebt), waarom mensen verbieden een kale kop te hebben, kisten aan te trekken, of bomberjacks te dragen (appart of in combi). Je moet gewoon die gedachtegang stoppen.... Ik heb geen idee hoe maar het heeft niks met kleding/ uiterlijk te maken
Demon to some, angel to others
pi_13761284
quote:

Prima. En daarna pakken we de moslimsfundis. Weg met de burqas. Weg met de haatpreken in moskeeen. Weg met de superioriteitsshit uit de koran. Weg met de imams die westerlingen lager dan honden en varkens vinden. Weg met de etterbakkies die alle joden dood willen zien. .
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:34:48 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13767874
Dan ben je snel klaar
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13860758
EN? Is er nog een voorstander!?
pi_13860886
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 12:22 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Weg met de etterbakkies die alle joden dood willen zien. .

Right! Thát's the spirit!
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:01:50 #20
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_13863094
Blijf je dit kuttopic van je kicken?
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_13863551
pi_13864107
Als we de "perfecte" oorlog vrije wereld zou willen creeren zal je toch met minder nette maatregelen moeten komen, zoals dat een politieke partij een goed programma moet hebben en niet alleen schreeuwen dat ze alles beter zullen maken (LPF) en er zal een iq test + toerekeningsvatbaarheidstest moeten komen om te kijken of iemand stemrecht krijgt, maar dat zijn weer maatregelen die niemand zal accepteren.

Pas als je mensen met een redelijk (lees: gemiddeld) iq laat stemmen, die ook nog is 100% psychisch in orde zijn, criminelen het stemrecht ontneemt, en deze zelfde regels + een controle op partij programma doorvoert, dan pas kan deze "perfecte" wereld ooit mischien es gerealiseerd worden.

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_13864266
quote:
Kisten verbieden!
Speedmars op je sokken
quote:
Kale koppen verbieden!
Mijn oom is alles behalve een Neo, en toch kaal.
quote:
Weg die bomberjacks!
Ik ben geen Neo en draag een bomberjack. Klaar met generaliseren, Mr King?
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13864374
Doe dan gelijk al die Kani gasten ook weg als je toch opruiming wilt houden.
Die zijn net zo erg als skinheads, laatst tijdens uitgaan reed er een zwarte Benz met de tekst: "Black Panthers, Black Power" erop. En vervolgens word je uitgescholden omdat je blank bent?

(Het waren trouwens niet eens 'echte' zwarten)

pi_13864464
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:45 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Doe dan gelijk al die Kani gasten ook weg als je toch opruiming wilt houden.
Die zijn net zo erg als skinheads, laatst tijdens uitgaan reed er een zwarte Benz met de tekst: "Black Panthers, Black Power" erop. En vervolgens word je uitgescholden omdat je blank bent?

(Het waren trouwens niet eens 'echte' zwarten)

wiggers?
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')