V.
+3 verhelderend
quote:Vooral gespierd
Op woensdag 8 oktober 2003 20:27 schreef mat_herben het volgende:
een hele sterke spijker?
quote:Een spijker is niet gespierd, maar een gespierde spijker wel, maar ik denk dat er inderdaad mee wordt bedoeld, iemand met weinig vet maar veel spieren.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:44 schreef trance40 het volgende:
spijker is niet gespierd. Dus misschien wordt er wel bedoeld dat je er uit ziet als een spijker.. recht toe recht aan zonder enige spiervorming??
zoiets dus:
()
_|_
|
|
/\
quote:prutser....
Op woensdag 8 oktober 2003 20:52 schreef Can_I_kick_it het volgende:
een gespierde spijker is een lang en ontzettend dun mens..zoiets dus:
()
_|_
|
|
/\
[edit]
Maar zo als al gezegd is het dus een sterk/gespierd iemand die toch lang en smal is.
[Dit bericht is gewijzigd door -Jay-20- op 08-10-2003 21:08]
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:06 schreef -Jay-20- het volgende:[..]
prutser....
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fuutfuut
quote:toevoeging; hoeveel ze ook eten en trainen, ze blijven een gespierde spijker....
Op woensdag 8 oktober 2003 22:25 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn broertje! Hij is door een syndroom lang en dun, maar heeft ontzettend opvallende spierballen. En zijn rug is ook al behoorlijk gespierd. Dus (lang en) dun en tóch gespierd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop