abonnement Unibet Coolblue
pi_13747131
Net op het nieuws, Top ambtenaar heb sex met minderjarige in buitenland. Ze mogen ze naam niet noemen zeiden ze bij sbs6. Weten hun het dan wel maar zeggen ze het niet of weten hun het ook niet? Als hun het weten lekt het toch wel naar buiten?
Iemand een link naar waar staat wie het is ?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2003 @ 19:17:38 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_13747155
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:16 schreef Brendovic het volgende:

Iemand een link naar waar staat wie het is ?


Vraag het aan hun.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13747162
De gaykrant en Panorama beweren het ook te weten, op basis van getuigenverklaringen. Maar de beweringen zijn te vaag voor het OM om een onderzoek te starten.
pi_13747206
Ik gok op Boris Dittrich.
signature
pi_13747223
Ja zelf ddacht ik meer aan Plooy, die bewaking had hele andere redenen?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_13748589
Was dit NAV een verschenen artikel in de Gay krant?
quote:
***************************************
Geen onderzoek OM na stuk Gay Krant

***************************************
DEN HAAG Het Openbaar Ministerie heeft
gezegd geen strafrechtelijk onderzoek
in te stellen naar aanleiding van een
artikel in de Gay Krant.Daarin staat
dat een topambtenaar van Justitie
betaalde seks heeft gehad met jonge
jongens uit Eindhoven en Praag.

Ook Panorama schrijft over de seksuele
escapades van de topambtenaar.De bladen
baseren zich op getuigenverklaringen.

Het OM ziet af van een onderzoek omdat
de aanwijzingen dat er een strafbaar
feit gepleegd is niet concreet genoeg
zijn.Minister Donner van Justitie was
woedend over de publicatie.Hij noemde
de beschuldiging "moddergooien".
***************************************


Als hij bewijzen heeft moet hij er maar mee naar buiten komen, anders is het idd moddergooien
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13748717
De bladen hebben echter verklaringen van getuigen, en die zijn bij een notaris ondergebracht.
pi_13748803
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:13 schreef schatje het volgende:
De bladen hebben echter verklaringen van getuigen, en die zijn bij een notaris ondergebracht.
Klopt, maar breng ze dan naar buiten. Ik wil best geloven dat dit gebeurd is, maar zolang er geen duidelijke bewijzen zijn doe ik het voorlopig nog maar even af als onzin
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13749307
Als dit echt waar is, dan zou het weleens één van de grootste politieke schandalen in Nederland kunnen worden toch?
Dan stelt die heisa rond Mabel ineens heel weinig meer voor...
pi_13755340
Verdacht stil hier...
pi_13755569
In Praag mogen 14 jarigen sex hebben. In Nederland niet, hier moet je
in principe 18 wezen. Onder die leeftijd gelden bepaalde criteria. In het
Anne Frankplantsoen zouden jongens van 16, 17 zich hebben
aangediend. Op zich niet strafbaar, mits, mits, mits en maar.

Ik denk dat de consternatie rondom die voormalige PSV directeur nog
vers in het geheugen ligt en dat er daarom voorlopig terughoudendheid wordt
betracht. Als er aanleiding voor is zal er echt wel iets ondernomen worden.

It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  donderdag 9 oktober 2003 @ 00:18:50 #12
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13755585
Ik las vanochtend al dat de Gaykrant hiermee uit de kast kwam. Maar na dat sexfeesten-gedoe ben ik toch heel sceptisch wat hun betreft.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13757682
Wouter de Poot?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:38:09 #14
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13758062
er stond al weken terug in de nieuwe revu dat er, omtrent de schandalen rond Fons Spoore, een "hoge naam" naar buiten zou komen.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 13:16:31 #15
19840 Libris
Live from Singapore
pi_13762403
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:38 schreef err het volgende:
er stond al weken terug in de nieuwe revu dat er, omtrent de schandalen rond Fons Spoore, een "hoge naam" naar buiten zou komen.
Maar wanneer 'komt' ie? Dat is natuurlijk de vraag
pi_13895921
Stukje van omroep brabant

EINDHOVEN - De hoge ambtenaar van justitie die beschuldigd wordt van seks met minderjarige jongens, heeft een advocaat in de arm genomen. Justitie zegt dat hij dat doet om juridische stappen te ondernemen tegen Panorama en de Gay Krant.

De actie volgt nadat de twee bladen vorige week een artikel publiceerde over seks met minderjarige jongens. Minister Donner van Justitie wilde vorige week niet op de zaak ingaan, omdat er nog geen aangifte was gedaan tegen de ambtenaar.

Hoogste ambtenaar
Dat gebeurde dinsdag wel. Een man van 28 jaar deed in Eindhoven aangifte van ontucht. Het NOS Journaal meldde dat het de Secretaris-Generaal (SG), de hoogste ambtenaar van het ministerie van Justitie, betreft.

De ambtenaar zou in Praag seks met hem hebben gehad toen hij tussen de vijf en acht jaar oud was, zo zei hij in het SBS-programma Stem van Nederland.

In Nederland zou hij op zn veertiende en vijftiende seks tegen betaling met de ambtenaar gehad hebben. Daarbij werden onder meer contacten gelegd in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven. De man is overgehaald om aangifte te doen door de hoofdredacteuren van Panorama en De Gay Krant.

Onderzoek
Op basis van de aangifte begint het Openbaar Ministerie in Den Bosch een onderzoek. Minister Donner van justitie noemt het verhaal complete onzin. De Secretaris-Generaal die door het NOS-journaal wordt genoemd, ontkende vorige week al tegenover Omroep Brabant betrokken te zijn bij de zaak.

Meer aangiftes
Hoofdredacteur Krol is blij met de aangifte: "Minister Donner van Justitie daagde Panorama en de Gay Krant uit om aangifte te doen, maar dat is de taak van de slachtoffers. Gelukkig is er nu iemand die durft." Krol verwacht dat nog meer mensen aangifte zullen doen tegen de topambtenaar.

Links:
Gay Krant
Panorama
Ministerie van Justitie
Minister Donner
Secretaris-Generaal van het ministerie van Justitie
SBS6
NOS Journaal

Try anything once, twice to be sure
pi_13896007
lama
  woensdag 15 oktober 2003 @ 13:02:22 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13896076
het artikel in de gaykrant is heel gedetaileerd, die weten echt wel meer dan dat ze schrijven.

Fons had gewoon pech, liep door het onderzoek heen.
Verder zijn er nog meer mensen bij betrokken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13897773
Het gaat dus om meneer Demmink, de sg van justitie

Sinds 1 november 2002 is mr. J. Demmink secretaris-generaal van het ministerie van Justitie. Hij is eindverantwoordelijk voor het goede functioneren van het ministerie, zowel voor de bedrijfsvoering als voor de beleidsvoorbereiding en -uitvoering.

Joris Demmink trad na zijn rechtenstudie te Leiden in dienst bij het ministerie van Defensie (Directie Juridische Zaken) en is sinds 1982 werkzaam in verschillende functies bij het ministerie van Justitie. Hij was onder meer hoofd van de directie Politie, directeur-generaal Rechtspleging en sinds 1993 directeur-generaal Internationale Aangelegenheden en Vreemdelingenzaken.

  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:30:10 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13897960
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:21 schreef Coone het volgende:
Het gaat dus om meneer Demmink, de sg van justitie

[afbeelding]

Sinds 1 november 2002 is mr. J. Demmink secretaris-generaal van het ministerie van Justitie. Hij is eindverantwoordelijk voor het goede functioneren van het ministerie, zowel voor de bedrijfsvoering als voor de beleidsvoorbereiding en -uitvoering.

Joris Demmink trad na zijn rechtenstudie te Leiden in dienst bij het ministerie van Defensie (Directie Juridische Zaken) en is sinds 1982 werkzaam in verschillende functies bij het ministerie van Justitie. Hij was onder meer hoofd van de directie Politie, directeur-generaal Rechtspleging en sinds 1993 directeur-generaal Internationale Aangelegenheden en Vreemdelingenzaken.


Hoe weet je dat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13898196
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?


Er is maar 1 SG op justitie.
pi_13898234
Het zal inderdaad wel die ene kerel zijn die de hele tijd in het nieuws te vinden is, met dat anna frank plansoen gebeuren.... Ik heb het nu dan over niet de voormalig PSV directeur maar die andere man
Demon to some, angel to others
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:43:12 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13898236
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:40 schreef Coone het volgende:

[..]

Er is maar 1 SG op justitie.


okay, okay,
Ik ben blont
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13899995
' LPF-voorzitter Ed Maas zegt dat de VVD hem 'uit het politieke veld heeft proberen te ruimen'. Secretaris-generaal Joris Demmink van het ministerie van Justitie, een VVD'er, aldus Maas, zou LPF-minister Hilbrand Nawijn voor Maas hebben gewaarschuwd. Naar de handel en wandel van Maas zou een onderzoek lopen. Het ministerie van Justitie ontkent dat Demmink over zo'n onderzoek heeft gesproken.' ...

oei.. komplot of afrekening

pi_13901266
Topambtenaar stelt Gay Krant en Panorama aansprakelijk

DEN HAAG (ANP) - De topambtenaar van justitie tegen wie dinsdag aangifte is gedaan wegens ontucht, heeft de Gay Krant en Panorama aansprakelijk gesteld voor de schade die hij lijdt door hun beschuldigingen. Dat laat zijn advocaat H. Knijff woensdag weten.

Dinsdag deed een 28-jarige man aangifte tegen de topambtenaar bij de politie in Eindhoven. De ambtenaar zou hem toen hij minderjarig was in Tjechië en Nederland hebben misbruikt.

De aangifte kwam een week nadat De Gay Krant en Panorama een artikel over bezoekers van het Anne Frankplantsoen in Eindhoven publiceerden, waar mannen seks zouden hebben met minderjarige jongens, soms tegen betaling. In het artikel werd ook de topambtenaar onder een gefingeerde naam opgevoerd. De bladen zeggen zich te baseren op getuigenverklaringen die zij bij een notaris hebben ondergebracht.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')