Vrijdag 10 Oktober 2003 Effenaar Eindhoven
Niemand minder dan Bay Area-legende Exodus headlinen deze onwaarschijnlijke vette metalparty! Exodus, altijd in één adem genoemd met 80s collegae-grootheden Slayer, Metallica, Anthrax, Testament en Megadeth (RIP). Vanavond opnieuw trots in onze metal-hoofdstad, maar niet alleen!
Ook S.O.D.-legende/grindpionier Danny Lil(li)ker(t) zal met zijn Nuclear Assault vies kippenvel door je merg jagen met louter klassiekers (Hang The Pope, Sin, Buttfuck, Rise From The Ashes, Survive, Braindeath, Cross Of Iron, noem maar op). Maak ons gek!
En wat dacht je van de masters of metal Agent Steel?! In maart al beloofd, maar nu dan toch eindelijk op ons podium! Geen Order Of The Illuminati meer, maar gewoon de gillende unstoppable force speedmetal van Agent Steel!
Vanaf kwart voor één gaan we nog eens verder met een brutale nachtelijke afterparty. Achtereenvolgens spelen Occult, Grave en headliner Mortician (USA)! Deze ongekroonde Amerikaanse doodgravers zijn de overtreffende trap van diep, zwaar, ziek, snel en goor!
Spuw hier je gal over dit vette thrash fest!!!
tis uitverkocht trouwens.. maat van me was te laat met kaartje halen
Ik heb er zin in!
quote:'t is inderdaad al een tijdje uitverkocht, maar goed dat ik een kaartje heb! Vol gas van 18:00 tot 03:00 damn!!!
Op donderdag 9 oktober 2003 17:13 schreef HeD het volgende:
w0000t
het is morgen al
en wed maar dat ik daar heen gatis uitverkocht trouwens.. maat van me was te laat met kaartje halen
Ik heb er zin in!
My favorite: Exodus & Agent Steel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |