abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13764941
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:18 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En de Bauers.

Dat wordt de herhaling aankomende zondag.
  Admin donderdag 9 oktober 2003 @ 14:50:56 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13765026
Wie doet de stream verslagen?
Is KoosVoos er al voor de fotosoep?

Men, dit is stukken beter dan BB

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13765206
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 12:34 schreef Nyrem het volgende:
De uitzending van donderdag 9 oktober 2003

Klaas Bruinsma & Mabel Wisse Smit (2)
In de uitzending van 9 oktober worden de recente uitlatingen van anderen over de betrouwbaarheid van de voormalige bodyguard van Klaas Bruinsma, Charlie da Silva, nader bekeken. En niet alle criticasters blijken even goed geinformeerd te zijn, of blijken andere motieven te hebben om hun mening te geven....

Het zou inderdaad goed zijn om alle pro-Mabel verklaringen eens op een rijtje te zetten, want zoals ook al in deze reeks is betoogd zitten er op een aantal punten nog wel wat verschillen tussen die verklaringen.
pi_13765255
quote:
Bovendien is er ook bevestiging van Charlie's relaas uit onverdachte hoek.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 12:44 schreef milagro het volgende:

Pa Los!!!!!!! Hij leeft!!!!!!!!!! Hij was gewoon heel erg undercover!!!!!!

Hey...... Mabel..... Ken je me nog??

Ik jou wel!

donderdag 9 oktober 2003 @ 14:58:48 #180
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13765286
De video loopt vanavond. Ben laat thuis maar ga dus meteen kijken als ik thuis ben.

Peter R. is

Hamelen
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:07:52 #181
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13765537
quote:
"Mabel gestuurd in zaak-Bruinsma"

Het is niet Mabel Wisse Smits
eigen keuze geweest om in de kwestie
Klaas Bruinsma niet meteen alle feiten
naar buiten te brengen.Dat zegt haar
vriendin Willemijn Verloop vanavond in
het VARA-programma Oog in Oog.

"Mabel is geadviseerd te handelen zoals
ze heeft gehandeld",aldus Verloop.De
oprichtster van Warchild Nederland en
getuige bij het aanstaande huwelijk van
Wisse Smit en prins Johan Friso,wil
niet kwijt door wie haar vriendin is
geadviseerd.

Verloop zegt sinds 1994 een vriendschap
te onderhouden met Wisse Smit en Klaas
Bruinsma nooit gekend te hebben.

Bron: teletekst.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13765548
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:50 schreef yvonne het volgende:
Wie doet de stream verslagen?
Is KoosVoos er al voor de fotosoep?

Men, dit is stukken beter dan BB

ik fiets effe naar Huis Ten Bosch om acht uur, om de sfeer te proeven...zie je na half tien alle lichten 1 voor 1 aan gaan in de kamers , Bea die Mabel achterna zit, Friso duimend in een hoekje met zijn rug naar de kamer toe "happy thoughts, pretty things"

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2003 @ 15:56:10 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13766845
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 12:44 schreef milagro het volgende:
Pa Los!!!!!!! Hij leeft!!!!!!!!!! Hij was gewoon heel erg undercover!!!!!!
Was dat ook alweer diegene die met "betonnen schaatsen" in een "wak" gereden was?

* Cynix ® begint het een beetje te duizelen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:09:21 #184
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13767216
"Naam van Neeltje Jacoba bezoedeld"

De naam van de voormalige reddingsboot Neeltje Jacoba is in de media bezoedeld. Dat heeft S. Wiebenga, directeur van de Koninklijke Nederlandse Reddings Maatschappij (KNRM) donderdag gezegd.
De KNRM had het vaartuig van 1930 tot 1968 in gebruik als reddingsboot. Daarna is het via omwegen in handen gekomen van topcrimineel Klaas Bruinsma.
Wiebenga wil liever de goede prestaties belichten die de boot vroeger verrichtte. "Er wordt niet veel slechts over de Neeltje Jacoba gezegd, maar het is nogal wat dat een crimineel de eigenaar was. Als alles waar is wat wordt gezegd, was het geen zuivere koffie."
(at5.nl)

Hij dacht vast laat ik ook eens wat zeggen.

donderdag 9 oktober 2003 @ 16:13:00 #185
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13767328
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:09 schreef Nyrem het volgende:
"Naam van Neeltje Jacoba bezoedeld"

Hij dacht vast laat ik ook eens wat zeggen.

Hij is tot nu toe wel de enige waarvan we zeker weten dat hij de waarheid spreekt
Hamelen
pi_13767359
even reactie op post uit gesloten topic.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:07 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

waar heb je die vandaan. lijkt me door een computer vertaald

uit die thread, duh!
zou Mabel het snappen?
zij is heel intelligent
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:16:03 #187
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13767401
Dit is trouwens de boot waar Mabel en Klaas al dan niet op genueckt hebben:

Hamelen
pi_13767427
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:16 schreef Koos_26 het volgende:

[afbeelding]

en daar kon je met een hele vriendenclub op slapen
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:17:14 #189
15080 static
pi_13767437
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:14 schreef milagro het volgende:
even reactie op post uit gesloten topic.
[..]

uit die thread, duh!
zou Mabel het snappen?
zij is heel intelligent

Voor de volledigheid; uit dit topic: Banden Mabel Wisse Smit en Scientology?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:17:46 #190
15080 static
pi_13767449
quote:

[afbeelding]

Boot? Is meer een sloepje.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:18:04 #191
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13767457
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:17 schreef milagro het volgende:

[..]

en daar kon je met een hele vriendenclub op slapen

Het kan wel maar dan moet het wel heel knus zijn geweest
Hamelen
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:20:21 #192
8352 zaiga
The Keenest
pi_13767529
Banden Mabel Wisse Smit en Scientology?

Mabel's email adres (<mabelws@osi-brussels.be>) komt voor op deze lijst: http://groups.google.com/groups?q=Mabel+Wisse+Smit+scientology&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&scoring=d&selm=7okrrc%248h3%241%40news2.isdnet.net&rnum=3

Ook komt dit email adres voor op dezelfde lijst: "Macedon. Hels. COMMITTEE" <helkom@soros.org.mk>

George Soros is een van de mensen die het pro-Mabel bericht van vanochtend in de krant heeft ondertekend. Een Google search op "Soros Scientology" leert dat Soros' naam vaak in verband wordt gebracht met die sekte.

Mabel Wisse Smit is directeur van een organisatie waarvan de website op Soros' domein staat: http://www.soros.org/osi/brussels.html

Op datzelfde domein staat een pro-scientology stuk: http://www.soros.org/censorship/europe/netherlands.html

"The plot thickens..."

May the road rise to meet your feet
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2003 @ 16:20:58 #193
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_13767541
quote:

[afbeelding]

Van dat even tegen.

Ik dacht dat het om zoiets zou gaan

pi_13767544
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:18 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

Het kan wel maar dan moet het wel heel knus zijn geweest

Volgens Mabel bleven ze daar met een heel stel slapen en zeker niet met enkel zijn tweetjes (dat zou een sex/liefdesrelatie impliceren)
Zo te zien is er nauwelijks ruimte voor 2 hutten/slaapplaatsen en als je dan bedenkt dat de bodyguards er ook nog moesten overnachten.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:22:11 #195
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13767575
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:20 schreef zaiga het volgende:
Banden Mabel Wisse Smit en Scientology?

Mabel's email adres (<mabelws@osi-brussels.be>) komt voor op deze lijst: http://groups.google.com/groups?q=Mabel+Wisse+Smit+scientology&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&scoring=d&selm=7okrrc%248h3%241%40news2.isdnet.net&rnum=3

Ook komt dit email adres voor op dezelfde lijst: "Macedon. Hels. COMMITTEE" <helkom@soros.org.mk>

George Soros is een van de mensen die het pro-Mabel bericht van vanochtend in de krant heeft ondertekend. Een Google search op "Soros Scientology" leert dat Soros' naam vaak in verband wordt gebracht met die sekte.

Mabel Wisse Smit is directeur van een organisatie waarvan de website op Soros' domein staat: http://www.soros.org/osi/brussels.html

Op datzelfde domein staat een pro-scientology stuk: http://www.soros.org/censorship/europe/netherlands.html

"The plot thickens..."

Nu wil ik verdomme ook een connectie met Bilderberg(Bernard) zien
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:22:47 #196
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13767591
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Volgens Mabel bleven ze daar met een heel stel slapen en zeker niet met enkel zijn tweetjes (dat zou een sex/liefdesrelatie impliceren)
Zo te zien is er nauwelijks ruimte voor 2 hutten/slaapplaatsen en als je dan bedenkt dat de bodyguards er ook nog moesten overnachten.

Precies. Dus ze krijgt de schijn toch weer een beetje extra tegen.
Hamelen
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:24:26 #197
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_13767632
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Van dat even tegen.

Ik dacht dat het om zoiets zou gaan
[afbeelding]

Ja da's een lekkere reddingsboot
Hamelen
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:28:13 #198
8352 zaiga
The Keenest
pi_13767704
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:22 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Nu wil ik verdomme ook een connectie met Bilderberg(Bernard) zien

Your wish...

"BUSH REMOVED BY BILDERBERG, OR GRABS ABSOLUTE POWER
Back to the agreement between the Europeans and Americans at the Bilderberg meeting last year June/July.
So it seems the Bush government broke that agreement. Last week I noticed the Greek multi-billionaire Soros telling on CNN that Bush made a mistake. Soros is thought to be involved in bringing governments down by selling their currencies towards a free-fall and other financial means.
So Bush and his gang made some influential enemies that since Iraqi Babylon 5000 or 6000 years ago always got it their way on the long term.
Hitler eventually failed in betraying them. The question is how far Bush and his gang will go to remain to power. They already past the Homeland Security with all the rules to control the media and internet under military censorship and put people from terrorist suspected towns in camps for questioning. Of course a new major terrorist attack is needed. A suitcase atomic bomb destroying a city center? A bacteriological attack with many American deaths? And who did that this time? Sadam that was provoked on purpose by Bushs gang to create this situation to be able grabbing for almost absolute world power? Or the CIA that did the attacks themselves or let it happen, while they knew people where planning this?
Yes, I can play chess quite well; these are their options to remain on power and get more power.
The other possibility is that none of these attacks on American soil appen and Bush is removed from power. "

Van: http://la.indymedia.org/news/2003/03/44636.php

May the road rise to meet your feet
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:31:39 #199
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13767789
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:28 schreef zaiga het volgende:

[..]

Your wish...

"BUSH REMOVED BY BILDERBERG, OR GRABS ABSOLUTE POWER
Back to the agreement between the Europeans and Americans at the Bilderberg meeting last year June/July.
So it seems the Bush government broke that agreement. Last week I noticed the Greek multi-billionaire Soros telling on CNN that Bush made a mistake. Soros is thought to be involved in bringing governments down by selling their currencies towards a free-fall and other financial means.
So Bush and his gang made some influential enemies that since Iraqi Babylon 5000 or 6000 years ago always got it their way on the long term.
Hitler eventually failed in betraying them. The question is how far Bush and his gang will go to remain to power. They already past the Homeland Security with all the rules to control the media and internet under military censorship and put people from terrorist suspected towns in camps for questioning. Of course a new major terrorist attack is needed. A suitcase atomic bomb destroying a city center? A bacteriological attack with many American deaths? And who did that this time? Sadam that was provoked on purpose by Bushs gang to create this situation to be able grabbing for almost absolute world power? Or the CIA that did the attacks themselves or let it happen, while they knew people where planning this?
Yes, I can play chess quite well; these are their options to remain on power and get more power.
The other possibility is that none of these attacks on American soil appen and Bush is removed from power. "

Van: http://la.indymedia.org/news/2003/03/44636.php

We worden gewoon gestuurd door een globaal machtshuis. Zand in de ogen gestrooid, omdat ze zgn allemaal 'goed werk' doen. De één is filantroop, de andere is weldoener, de ander is president van Amerika, Havikken.
Gelukkig leven we in de 2e fase van het informatietijdperk
pi_13768111
Hou eens op, zo lok je M.ALTA hierheen.

laten we het simpel houden, gewoon over Mabel<>Klaas, neuken de ja of de nee dus

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')