Ik wilde graag een wat netter setje creeëren in combi met een trendy pantalon/ broek (bruin of zwart) met krijtstrepen en een beetje bootscut achtige, slepende pijpen. Zelfs dat is gewoon niet te vinden...
Check anders even *denkt, hoe heet dat ookalweer* oh jah, M. de Bonneterie
Veel succes!
Heb ook geen idee, misschien idd bij wat minder bekende winkels, of winkels waar je normaal niet zo snel heen zou gaan..
Succes, en post even een foto als je je setje bij elkaar hebt
quote:neuh, Maison de Bonneterie, is zo'n kakkerzooi winkel, maar blouses in alle kleuren hebben ze er wel denk ik *niet uit ervarig, kom er nooit*
Op woensdag 8 oktober 2003 15:24 schreef MadGuy het volgende:
De Bijenkorf is altijd achterlijk duur. Ik hoef niet speciaal een merk overhemd of iets dergelijks. M. de Bonneterie, nog nooit van gehoord, maar zal eens kijken. Klinkt trouwens verdacht veel naar damesmode, haha!
quote:Haha, dan zal ik het eventueel wel vinden daar. Nu we het toch over kakkerzooi winkels hebben, zal Anson's misschien ook wel wat hebben. Kom er ook nooit, maar dat was ook een tip uit deze draad, LOL
Op woensdag 8 oktober 2003 15:29 schreef Faithy het volgende:[..]
neuh, Maison de Bonneterie, is zo'n kakkerzooi winkel, maar blouses in alle kleuren hebben ze er wel denk ik *niet uit ervarig, kom er nooit*
En thanks voor het plaatje! Zoiets inderdaad.
quote:Burberry, 233 euro, te bestellen op: http://www.yoox.com/ing/item.asp?codice8=38004136&areaid=45 .
Op woensdag 8 oktober 2003 15:33 schreef MadGuy het volgende:[..]
En thanks voor het plaatje! Zoiets inderdaad.
quote:Haleluja wat een prijs!!
Op woensdag 8 oktober 2003 15:35 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Burberry, 233 euro, te bestellen op: http://www.yoox.com/ing/item.asp?codice8=38004136&areaid=45 .
Mocht je interesse hebben dan.
*aait spaarvarkentje geruststellend over tere ruggetje* Pappa gaat dat niet kopen hoor... Stil maar....
quote:Klopt, was ook wel een vrij prijzig voorbeeld
Op woensdag 8 oktober 2003 15:42 schreef MadGuy het volgende:[..]
Haleluja wat een prijs!!
*aait spaarvarkentje geruststellend over tere ruggetje* Pappa gaat dat niet kopen hoor... Stil maar....
WE!! Daar heb ik totaal nog niet aan gedacht, wat stom!! Thanks!
quote:Hallo??
Op woensdag 8 oktober 2003 20:42 schreef MadGuy het volgende:
Ik haat de combi egale overhemd met witte boord. Ik noem dat een 'Willibrord'.WE!! Daar heb ik totaal nog niet aan gedacht, wat stom!! Thanks!
Dan noem je ook wel een figuur op .
quote:Bij zwart/wit zie ik het liefst geen stropdas.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:09 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha zwart en wit gaat wel inderdaad. Blauw en wit vind ik al eng worden... En dan zo'n mooi Flowerpower stropdasje erbij....:D
quote:Of Laura Dolls, RoXy, en Zipper.Vooral die laatste is erg hip
Op woensdag 8 oktober 2003 21:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Probeer het eens aan het Waterlooplein...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |