quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:00 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Mannen zingen vals, en dat weten ze. Behalve ene Jim schijnt dat niet zo door te hebben...
quote:omdat het fucking irritant is als wijven dat doen.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:59 schreef -Doewie- het volgende:
Ik hoor mannen nooit met een liedje meezingen en vrouwen doen het vaak genoeg...
quote:Hehehehehehe.....
Mannen zingen vals, en dat weten ze. Behalve ene Jim schijnt dat niet zo door te hebben...
quote:Wat niet meezingen?
Ik hoor mannen nooit met een liedje meezingen en vrouwen doen het vaak genoeg...
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik draai momenteel Apocalyptica, dat is instrumentaal.
Kunt bij veel nummers toch wel meezingen anders, aangezien het zeer goed om een cover kan gaan
quote:Ik fluit wel vaak mee, trouwens.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:02 schreef lordhelmet het volgende:[..]
![]()
quote:<--- wijf is
Op woensdag 8 oktober 2003 14:03 schreef HAL9000S het volgende:
1. Omdat meezingen voor wijven is.
ontopic: Geen idee, ik zing met alles mee.
Tenzij er 'hondelul, tegenpartij' en meer van dat soort inzit.
quote:same here...
Op woensdag 8 oktober 2003 14:01 schreef Seborik het volgende:
Ik zing wel mee, alleen waar niemand het kan horen.
quote:Reflections, geen covers. Die andere wel, maar draaide ik nu toevallig niet. Nu Nightwish aan, maar dat is iets te hoog voor mijn stem.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:02 schreef lordhelmet het volgende:[..]
![]()
Kunt bij veel nummers toch wel meezingen anders, aangezien het zeer goed om een cover kan gaan
ik heb weinig cd`s met zangeressen omdat...
1.de stem gaat vaak snel vervelen
2.klinkt melodieus meestal niet echt mooi
3.klinkt meestal te slap
[Dit bericht is gewijzigd door cleany op 08-10-2003 14:06]
quote:hehe zo ben ik ook volgens mij
Op woensdag 8 oktober 2003 14:02 schreef Henkmanz het volgende:
Dan ken je mij nog niet.
Ik irriteer anderen tot het uiterste (schijnt) door áltijd mee te zingen.
Wat ik mij vaker afvraag is waarom mensen nummers zingen terwijl ze de teksten niet weten, daar erger ik me dood aan.
quote:
quote:Hoe kan samen "lekker vals" zingen nou "gezellig" zijn.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:05 schreef Jelief het volgende:
af en toe lekker vals maar wel gezellig
quote:In de reguliers dwarsstraat in A'dam toevallig...???
Op woensdag 8 oktober 2003 14:00 schreef beelz het volgende:
onzin, ik zing zelf bijna altijd mee als ik een nummer ken en het een leuk nummer vind en de meeste van mijn vrienden ook
En ik wil heeeeeeeeeeel af en toe eens meezingen maar ja, ik weet gewoon dat niemand er om zit te springen dat ik mee ga zingen dus doe ik het niet
quote:Neem het op en plaats het hier
Op woensdag 8 oktober 2003 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Reflections, geen covers. Die andere wel, maar draaide ik nu toevallig niet. Nu Nightwish aan, maar dat is iets te hoog voor mijn stem.
Als TS het graag wil, zal ik zometeen wel even Cannibal Corpse meebrullen (na het roken, that is).
quote:Niks is erger dan Jim... laat maar horen!
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Jantjeuh het volgende:
Wees blij dat ik nooit meezing
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 08-10-2003 14:15]
Vooral op vrijdag middag lekker vrolijk in de file mee (proberen) te zingen, kijkt iemand naast je je aan, geen probleem je bent aan het ouwehoren door je carkit
quote:Ik heb geen microfoon. Gelukkig.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef -Doewie- het volgende:[..]
Neem het op en plaats het hier
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:14 schreef Rolex het volgende:
Op terug weg van mn werk bler ik altijd mee met mn cd's, op zich klinkt het dan best wel redelijk.
En ik haal werkelijk geen enkele toon hoogte als de muziek uitstaatVooral op vrijdag middag lekker vrolijk in de file mee (proberen) te zingen, kijkt iemand naast je je aan, geen probleem je bent aan het ouwehoren door je carkit zingen, maar wat maakt het uit?
quote:Kan ik je trommelvliezen niet aandoen.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:11 schreef -Doewie- het volgende:[..]
Niks is erger dan Jim... laat maar horen!
quote:
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:01 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
omdat het fucking irritant is als wijven dat doen.
alleen op mn stage weet ik me een beetje in te houden, alhoewel ik ook vandaag al 2 keer heb lopen meebleren met The Darkness - I Believe In A Thing Called Love
voor mij gaat je theorie dus iig niet op
quote:Spijtig... ik had je graag willen horen (en misschien m'n buikspieren op willen wekken
Op woensdag 8 oktober 2003 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik heb geen microfoon. Gelukkig.
quote:Maar dat klinkt dan zo af en toe nog mooi ook, denk maar eens aan You'll Never Walk Alone op Anfield Road
Op woensdag 8 oktober 2003 14:14 schreef Loek-B het volgende:
Ga voor de grap is naar een voetbal-wedstrijd....
quote:En terecht!
Op woensdag 8 oktober 2003 14:19 schreef KELDER het volgende:
alhoewel ik ook vandaag al 2 keer heb lopen meebleren met The Darkness - I Believe In A Thing Called Love
*Post-it: The darkness opzetten en mailen waar de cd blijft.
quote:Ik kan toevallig heel goed grunten hoor.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:20 schreef -Doewie- het volgende:[..]
Spijtig... ik had je graag willen horen (en misschien m'n buikspieren op willen wekken
)
quote:Dan moet je maar eens beter opletten!
Waar woon je dan eigenlijk?
quote:Epe... bij Apeldoorn
Op woensdag 8 oktober 2003 16:13 schreef Gillingham het volgende:[..]
Dan moet je maar eens beter opletten!
Waar woon je dan eigenlijk?
quote:Dat is de methode, werkt ook goed in de auto
quote:hmmm... was een beetje een irrrelevante vraag van me...
Op woensdag 8 oktober 2003 16:22 schreef -Doewie- het volgende:[..]
Epe... bij Apeldoorn
quote:Die 'tweede stem' ontstaat meestal gewoon omdat ze de juiste noot niet halen..
Op woensdag 8 oktober 2003 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar nu even een tegen vraag, waarom zingen veel vrouwen in zo'n soort van zelfverzonnen tweede stem mee. Dat is irritant
Ik zing eigenlijk zelf ook nooit mee met cd's, behalve heel af en toe als er echt niemand in de buurt is. Bij concerten vind ik het trouwens al helemaal irritant: ik kom om de artiest te horen zingen, niet het valse gekweel van de gast of vrouw die naast me staat.
quote:mwoah
Op woensdag 8 oktober 2003 16:26 schreef Gillingham het volgende:
hmmm... was een beetje een irrrelevante vraag van me...
Ik heb het trouwens wel dat ik tot op het irritante af in de disco met sommige nummers ga meerappen. Wordt Jump around gedraaid, ga ik de hele fucking tekst mee staan karaoken .
Het is sterker dan mezelf .
quote:lol Dat zie ik inderdaad ook heel vaak gebeuren als ik om me heen kijk tijdens het uitgaan. En lang niet alleen bij rapnummers trouwens. Zelf heb ik ook soms de neiging, alleen weet ik meestal (niet altijd dus) op tijd op de rem te trappen.
Op woensdag 8 oktober 2003 16:53 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
mwoah
.
Ik heb het trouwens wel dat ik tot op het irritante af in de disco met sommige nummers ga meerappen. Wordt Jump around gedraaid, ga ik de hele fucking tekst mee staan karaoken
.
Het is sterker dan mezelf
.
quote:Hoe dom ziet dat er nou uit? Op een schaal van 1 tot 10?
Op woensdag 8 oktober 2003 17:02 schreef Gillingham het volgende:[..]
lol Dat zie ik inderdaad ook heel vaak gebeuren als ik om me heen kijk tijdens het uitgaan. En lang niet alleen bij rapnummers trouwens. Zelf heb ik ook soms de neiging, alleen weet ik meestal (niet altijd dus) op tijd op de rem te trappen.
Ook erg: mensen die het hele toneelstukje bij Paradise by the dashboardlight gaan opvoeren .
* Freeflyer is dus maar gestopt met zingen
Maar ik vind het heerlijk!
Vooral bij Radiohead kan ik goed meebleren, bij voorkeur de verkeerde tekst, maar boeit me niks, versta toch niet wat ie zingt ...
Geeft me een extra kick, vind het wel lekker, zit ook op mijn werk weleens (onbewust) mee te zingen ... who cares? ... oh ja, mijn collega's waarschijnlijk ...
Meer dan krijsen kan ik ook niet
quote:12
Op woensdag 8 oktober 2003 17:10 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Hoe dom ziet dat er nou uit? Op een schaal van 1 tot 10?
Ook erg: mensen die het hele toneelstukje bij Paradise by the dashboardlight gaan opvoeren
.
Ik verbaas me ook altijd over het grote aantal meisjes dat elke keer weer als Paradise by the Dashboardlight, maar ook Summer of '69 of dat nummer uit Grease komt een gat in de lucht springt uit blijheid.
Gelukkig heb ik een toneelstukje nog nooit gezien!
Als mn moeder op de deur klopt ofzo dan ben ik gelijk stil bv
Normaal ben ik een hele rustige jongen, maar als ik eenmaal bij een goed concert ben, dan ken je me niet meer terug
maar ok, ik zing niet mee met dat soort nummers omdat ze toch al klote zijn
quote:
Vrouwen denken altijd dat ze kunnenzingen
zo is iemand van mn werk, geweldig hoor, blergh
quote:Dan had je vanmiddag bij mij in de auto moeten zitten... zong lekker mee met de radio... en die mensen in de rij naast me in de file maar vaag kijken of ik een beetje schizofreen in mezelf aan het lullen was
quote:In de auto zing ik niet, dan heb ik namelijk al m'n aandacht nodig bij het ontwijken van dingen.
Op woensdag 8 oktober 2003 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Dat is de methode, werkt ook goed in de auto
Wanneer ik The Thermals draai zing ik niet alleen me, ik mag dan ook graag als een idioot door de kamer dansen en springen. Leuk hoor, kan ik iedereen aanraden.
en over dat vals zingen, je moet de muziek gewoon zo hard zetten dat je dat niet meer hoort. Werkt altijd.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:32 schreef green_machine het volgende:
Ik zing altijd met alles mee. Meestal drumt mn voet mee, en als ik niet zoals nu zit te tiepen doen mn handen ook mee. En dat voor iemand die niet kan drummen...Wanneer ik Radioheaddraai zing ik niet alleen me, ik mag dan ook graag als een idioot door de kamer dansen en springen. Leuk hoor, kan ik iedereen aanraden.
en over dat vals zingen, je moet de muziek gewoon zo hard zetten dat je dat niet meer hoort. Werkt altijd.
quote:Daar word ik ook strond beroerd van.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat ik mij vaker afvraag is waarom mensen nummers zingen terwijl ze de teksten niet weten, daar erger ik me dood aan.
Maar ik zing wel vaak mee, zeer vals trouwens. Maar ik doe het op school, op het werk, op de fiets en thuis.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:32 schreef green_machine het volgende:
Ik zing altijd met alles mee. Meestal drumt mn voet mee, en als ik niet zoals nu zit te tiepen doen mn handen ook mee. En dat voor iemand die niet kan drummen...Wanneer ik The Thermals draai zing ik niet alleen me, ik mag dan ook graag als een idioot door de kamer dansen en springen. Leuk hoor, kan ik iedereen aanraden.
quote:
quote:Same here, de blik van automobilisten zegt me dan genoeg om mn mond te houden
Op vrijdag 10 oktober 2003 02:43 schreef Leshy het volgende:
Achter de PC, in de wetenschap dat niemand mij kan horen, zing ik graag uit volle borst mee met mijn mp3-collectie. Onderweg met mijn walkman op wil ik ook nog wel eens geluidloos meezingen, alhoewel dat meestal nogal vreemde blikken opwekt van toevallige passanten
Ik geloof niet dat het altijd even erg gewaardeerd wordt.
Vrouwen kunnen net zo vaak niet zingen als mannen.
En ze zingen altijd mee...
Ken maar weinig mannen die kunnen zingen!
denk daar maar es overna
quote:LOL, zoveel herkenning
Dus dat doe ik ook regelmatig
quote:* Dezz heeft dat dus ook
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb de vervelende eigenschap dat ik al heel snel een nummer kan meezingen.Dus dat doe ik ook regelmatig
quote:*meldt en doe het ook van harte, maar meestal niet in public, anders ben ik erg snel het slachtoffer van ZINVOL geweld
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb de vervelende eigenschap dat ik al heel snel een nummer kan meezingen.Dus dat doe ik ook regelmatig
quote:Ik zing regelmatig een deuntje mee....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |