abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 november 2004 @ 21:02:57 #151
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23338125
Vermoedelijk heb je gelijk en heeft hij een uitkering gehad. Dat maak ik een beetje op uit de openingspost van dit topic. Toch beargumenteert hij zijn kritiek op dit systeem goed.
Meer info op: http://www.onafhankelijk.nl/?flitsID=37
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23338344
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Meneer Ellian geeft zelf aan zonder een cent op zak (in 1989) naar Nederland te zijn gekomen.

Kort na zijn aankomst begonnen hij en zijn vrouw druk te studeren (eerst deed hij NL, daarna Universitaire studies welke hij afrondde in 1997). Wanneer hij niet studeerde las hij volgens Elian.

Zover ik kan nagaan is Ellian pas in 1997 begonnen met werken, ik zou graag vernemen op welke manier deze man zichzelf alsmede zijn gezin in levensonderhoud heeft voorzien gedurende die 8 jaar, gezien hij zo spuugt op deze verzorgingsstaat zal er uiteraard geen sprake zijn geweest van iets in de vorm van een uitkering.

Iemand een linkje naar de werkzaamheden van Ellian van 1989 t/m 1997?

bvd.
Ja de nietsnut had het gore lef om nadat hij in 1989 als vluchteling naar Nederland kwam, binnen vijfenhalf jaar af te studeren aan de Universiteit van Tilburg in drie studies: Strafrecht, Staatsrecht (internationaal recht) en Filosofie.
Hij was enige tijd verbonden aan de Katholieke Universiteit Brabant als wetenschappelijk onderzoeker onder meer op het terrein van verzoening en staatsrecht van 1997 tot 2001 waarna hij een docentschap in de hoofdstad verkoos.

Dus waar een ander van een uitkering geniet thuis op de bank of hangend in het plaatselijke winkelcemtrum, ging deze meneer werken aan zijn toekomst met exact de weinige middelen of handicaps zo u wilt, als de eerste de beste Marokkaanse hangjongere, moslim dus met de nek aangekeken toch?, de taal niet goed machtig, en geen geld.

En Cosma, zoals gewoonlijk weer door het vele knuffelen de draad weer eens kwijt zijnde, deze meneer spuugt niet op de verzorgingsstaat an sich maa rop de toepassing daarvan, op het weinige initiatief dat vele jaren van de steuntrekkers gevraagd werd, en wat veel steuntrekkers zich maar al te graag aan lieten leunen.
Een man die in 1978 8 maanden gewerkt heeft, en sindsdien in de WAO zit vanwege psychische porblemen veroorzaakt door heimwee, tja, jij zal dat okay vinden, want de man was zielig en niet van hier en dus neem je hem maar weer graag bij de hand, door het ganse land, op kosten vd staat.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zie liever iemand die tijdens zijn werkeloosheid zijn eigen toekomstperspectief verbetert, dan iemand die steen en been klaagt dat hij hier de kansen niet krijgyt omdat "hullie hem de kans niet geven, 't is niet mijn schuld " .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23338425
Oeh, kom niet aan Elian, Afshin voor vrienden, hoor!
pi_23338718
Ach ja , sommige mensen houden niet van succesvolle moslims, die ook nog eens kritisch zijn
Die kan je niet betuttelen, knuffelen en volkomen uit de lucht gegrepen voor opkomen namelijk.

Dus hebben ze een trauma, zijn ze onbetrouwbaar, en neem je ze vooral niet serieus, maar zeik je ze af
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 15 november 2004 @ 23:49:13 #155
99433 Tup
Tupperwaar
pi_23343257
Knuffelen...het favoriete stopwoord voor verzorgingstaat-en-islam-wantrouwend Nederland. Zoals eenieder zou moeten doen, behoeft elke uitgesproken mening, van zowel linker als rechter zijde kritische beschouwing. Er is niks mis met een genuanceerde mening.
Wasserwunderland
pi_23343301
Ach , de een komt op voor de geitenneukers , de ander voor de verneukte geit, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 16 november 2004 @ 00:03:23 #157
99433 Tup
Tupperwaar
pi_23343700
Ik kom op voor islamitisch Nederland (geitenneukers), kom jij dan op voor verneukte geiten?
Wasserwunderland
pi_23343736
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:09 schreef milagro het volgende:

Ja de nietsnut had het gore lef om nadat hij in 1989 als vluchteling naar Nederland kwam, binnen vijfenhalf jaar af te studeren aan de Universiteit van Tilburg in drie studies: Strafrecht, Staatsrecht (internationaal recht) en Filosofie.
Hij was enige tijd verbonden aan de Katholieke Universiteit Brabant als wetenschappelijk onderzoeker onder meer op het terrein van verzoening en staatsrecht van 1997 tot 2001 waarna hij een docentschap in de hoofdstad verkoos.
Oftewel van 1989 tot 1997 leefde deze visionair van een uitkering, daar was ik benieuwd naar, thanks.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23343809
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:44 schreef Priapus het volgende:
Dat is nog eens een topickick!
Mja de Afshin Ellian draad op NWS waarin ik wilde reageren was nogal snel vol, dus maar even deze omhoog, hopelijk komt er een deel II op NWS want Ellian is zeker discussie waardig.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 16 november 2004 @ 00:16:15 #160
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23344063
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:56 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het valt mij op dat in dit soort stukjes vooral de eigen zienswijze geprojecteerd worden op andere. In dit geval worden hulpbehoevenden automatisch tot zwakgemaakten gebombardeerd. Daarnaast overheerst het negatief uitleggen van dingen die veel genuanceerder liggen.
Mooi voorbeeld is hoe het geven van hulp aan anderen zo wordt doorberedeneerd, dat het enkel vanuit een egoistisch denkbeeld is gedaan.
"links kan niet bestaan zonder de zwakkere", Dat is een typisch voorbeeld van je 'tegenstander' onderuit halen zonder daadwerklijk ergens op in te gaan. Het is ontegenzeggelijk waar, maar waarom is het slecht? Is het wel zo negatief als hij het voorsteld? Als je blijft doorredeneren is alles egoistisch.

Wat mijn punt is, is dat ik denk dat dit niet jouw mening is, enkel de conclusie deel je, namenlijk dat de verzorginsstaat doorgeschoten is. De man weet het echter zo te verwoorden dat je meent het met hem eens te zijn. "er zit namenlijk wel wat in".

Daarnaast wordt er de laatste tijd een overvloed aan dit soort artikelen en columns gepost en dat begint op de zenuwen te werken.
[..]

Ga je er altijd vanuit dat iemand die kritiek heeft er niet over heeft nagedacht? Of iss het toeval dat je er duidelijk vanuit gaat dat ik het stuk 'te lang' vind. Zeg waar het op staat en insinueer niet zoveel.
OK, ga ff ergens anders eern forumgebruiker ridiculiseren die een jou onwelgevallige mening promoot. Je overdreven toonzetting van POL als copy-pasteforum zette al direct een afbrekende toon. Waarom zou je al bevoogdende jezelf proberen te promoten in een 'copy-paste'-subforum?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 16 november 2004 @ 00:23:12 #161
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_23344285
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 00:16 schreef sjun het volgende:

[..]

OK, ga ff ergens anders eern forumgebruiker ridiculiseren die een jou onwelgevallige mening promoot. Je overdreven toonzetting van POL als copy-pasteforum zette al direct een afbrekende toon. Waarom zou je al bevoogdende jezelf proberen te promoten in een 'copy-paste'-subforum?
Niet erg sfeerverhogend. Dat niet nee....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:31:21 #162
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_23443303
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 00:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Oftewel van 1989 tot 1997 leefde deze visionair van een uitkering, daar was ik benieuwd naar, thanks.
Zoek zelf even op wat een wetenschappelijk onderzoeker verdiend en of je dat een 'uitkering' wilt noemen, ok? Of geef je nu aan dat je alle salarissen van mensen in overheidsdienst uitkeringen noemt?
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  zondag 21 november 2004 @ 16:29:24 #163
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_23470032
Interessante column, en leuk geschreven. Ken die hele gast niet maar daar wil ik wel meer van lezen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23492200
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:31 schreef hace_x het volgende:

[..]

Zoek zelf even op wat een wetenschappelijk onderzoeker verdiend en of je dat een 'uitkering' wilt noemen, ok? Of geef je nu aan dat je alle salarissen van mensen in overheidsdienst uitkeringen noemt?
Cosmy houdt niet van succesvolle mensen, laat staan succesvolle mensen die het minderhedenbeleid van de afgelopen decennia tegen het licht houden....
Yeah baby Yeah!
pi_23507408
ze ' motten ' hem niet in moslimkringen ... zie bv http://www.elqalem.nl/
  dinsdag 23 november 2004 @ 00:59:48 #166
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23507681
Theo van Gogh vermoord (deel 39)

Leuke column van Hafid Bouazza in een ander topic over moslim extremisme.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')