quote:hoevaak komen er nog demo's denk je?
Op woensdag 8 oktober 2003 19:49 schreef clerk het volgende:[..]
meest gehoorde bullshit smoes ooit...
download gewoon een demo van 't spel...
quote:Ja. En niet dankzij jou, al wil jij dat met je 'bord-voor-je-kop' maar al te graag geloven.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:34 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Dan nog maar één keer voor jou en alle andere moraalridders-met-bord-voor-de-kop:
Het is nog nooit zo goed gegaan met de gameindustrie.
De games-industrie draait dankzij mij en de vele mensen die WEL eerlijk betalen voor wat ze willen hebben.
Djiezus wat word ik hels van die belabberde en arrogante redeneertrant ![]()
V.
quote:Hels?
Op woensdag 8 oktober 2003 20:13 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja. En niet dankzij jou, al wil jij dat met je 'bord-voor-je-kop' maar al te graag geloven.
De games-industrie draait dankzij mij en de vele mensen die WEL eerlijk betalen voor wat ze willen hebben.
Djiezus wat word ik hels van die belabberde en arrogante redeneertrant
V.
quote:Ach, ik ben tenminste eerlijk. Ik download redelijk vaak spellen. Alleen zeer grote titels waar ik al maanden naar uit kijk koop ik. Een overzichtje van mijn laatst gekochte games:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mijn hemel, dat probeert als 3/4 topic lang zijn eigen criminele gedrag te verontschuldigen en vindt het stelen van sommige zaken wel kunnen en heeft vervolgens het lef om te zeggen dat er iets mis is met ONZE normen en waarden!
- Battlefield 1942
- Medal of Honor: Allied Assault
- Grand Theft Auto 3
En dat was het. Ik heb niet zo veel centen. Ik download best vaak spellen, maar de spellen die ik download speel ik niet zo lang omdat ik niet dat 'ik het dit spel gekocht dus moet ik het ook uitspelen' gevoel heb. Wat ik trouwens een enorm voordeel vind van het downloaden van games is dat ik op deze manier met zeer veel leuke spellen in aanraking ben gekomen, die ik anders nooit had kunnen spelen. Ik praat het niet goed. Ik weet dat ik fout bezig ben volgens de wet. Maar ik slaap er ook niet minder om.
Het eerstvolgende spel op m'n verlanglijstje, dat ik dus echt per sé wil hebben, is Doom³. Maar ik moet eerst nog een nieuw systeem aanschaffen (ka-ching!)
quote:Haha.. ik snap dat het moeilijk voor jullie moet zijn om te beseffen dat ik met mijn piraterij net zo'n grote bijdrage lever aan de gamesindustrie dan jullie met je gekoop.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:18 schreef Smots het volgende:[..]
Hels?
Ik moet alleen maar een beetje gniffelen om dat soort self-dilusional dipshits.
Als de xbox bijv niet te modden was geweest had ik 'm nooit gekocht. Hij is dat echter wel en ik heb een stuk of 12 originele games. De piraterij is dus een directe oorzaak ervan dat de gamesindustrie weer 12 spellen heeft verkocht.
quote:Wat voor bijdrage lever je dan aan de gamesindustrie? Ok je hebt de console en 12 originele spellen, maar voor de rest kost je de gameindustrie alleen maar geld, door het kopieren
Op woensdag 8 oktober 2003 20:54 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Haha.. ik snap dat het moeilijk voor jullie moet zijn om te beseffen dat ik met mijn piraterij net zo'n grote bijdrage lever aan de gamesindustrie dan jullie met je gekoop.
Als de xbox bijv niet te modden was geweest had ik 'm nooit gekocht. Hij is dat echter wel en ik heb een stuk of 12 originele games. De piraterij is dus een directe oorzaak ervan dat de gamesindustrie weer 12 spellen heeft verkocht.
quote:GOED MAN !
Op woensdag 8 oktober 2003 20:54 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Haha.. ik snap dat het moeilijk voor jullie moet zijn om te beseffen dat ik met mijn piraterij net zo'n grote bijdrage lever aan de gamesindustrie dan jullie met je gekoop.
quote:Wat ben je toch triest. Je bent niet verplicht je te laten "naaien". Ze bieden een dienst aan waar je tegen betaling gebruik van mag maken. Ik ben persoonlijk erg blij met de industrie, gamers hebben het nog nooit zo goed gehad, zoveel topgames om uit te kiezen. Het enige wat jammer is is dat de industrie door kneuzen zoals jij steeds minder vaak risico's durft en het meer op safe speelt. Gevolg zijn minder originele games.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:27 schreef American_Nightmare het volgende:
En als jullie je keer op keer jarenlang door de industrie willen laten naaien; be my guest!
Het is geen RECHT om games te spelen!
quote:Doe ik, en ik geef met plezier 50 euro uit voor een game als FF die me vele uurtjes plezier bezorgt en ik hoop dat de makers door mijn bijdrage gestimuleerd worden om nog meer goede games te ontwikkelen.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:34 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat mij betreft is deze discussie ten einde. Gaan jullie lekker verder met het uitgeven van honderden euro's per maand; dan ga ik lekker verder met backuppen.
quote:Als het niet zo dieptragisch was zou ik er misschien ook om lachen.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:18 schreef Smots het volgende:[..]
Hels?
Ik moet alleen maar een beetje gniffelen om dat soort self-dilusional dipshits.
V.
quote:Als die de heersende mentaliteit is onder de jeugd van tegenwoordig maak ik me zorgen. Maar toen ik 15 was dacht ik ook ongeveer zo, ik ben later ook wijzer geworden dus er is nog hoop.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:10 schreef Verbal het volgende:
Als het niet zo dieptragisch was zou ik er misschien ook om lachen.V.
quote:Idem.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Doe ik, en ik geef met plezier 50 euro uit voor een game als FF die me vele uurtjes plezier bezorgt
quote:Het is alleen jammer dat er van die parasieten zijn... Maar ja, die kom ik wel weer eens tegen in een discussie als zij menen een Marokkaan te mogen veroordelen die iets doet dat niet mag...
en ik hoop dat de makers door mijn bijdrage gestimuleerd worden om nog meer goede games te ontwikkelen.
V.
quote:zins wanneer kost het de fabrikant geld als ik een copy draai. ? Moet ie dan bijbetalen ofzo
Op woensdag 8 oktober 2003 21:09 schreef Tain het volgende:[..]
, maar voor de rest kost je de gameindustrie alleen maar geld, door het kopieren
quote:kijk als ik nou een beter inkomen had, had ik ook alles legaal gekocht..mag hopn dat strollie meer verdient dan ik
Op woensdag 8 oktober 2003 23:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als die de heersende mentaliteit is onder de jeugd van tegenwoordig maak ik me zorgen. Maar toen ik 15 was dacht ik ook ongeveer zo, ik ben later ook wijzer geworden dus er is nog hoop.
quote:Ik verdien aardig, maar niet genoeg voor bijvoorbeeld een BMW. Dat betekend nog niet dat ik het recht heb om er een te gaan stelen.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:26 schreef donald_dick het volgende:
kijk als ik nou een beter inkomen had, had ik ook alles legaal gekocht..mag hopn dat strollie meer verdient dan ik
quote:Als iedereen kopieert ipv koopt verdienen ze nix. Ik word een beetje gek van het feit dat iedereen die VOOR kopieren ed is alles OMDRAAIT... Zo werkt het niet kinders
Op woensdag 8 oktober 2003 23:24 schreef donald_dick het volgende:[..]
zins wanneer kost het de fabrikant geld als ik een copy draai. ? Moet ie dan bijbetalen ofzo
quote:nee natuurlijk nie. maar zou je ook geen bmw stelen als ie zo je huis kan binnekomen?
Op woensdag 8 oktober 2003 23:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik verdien aardig, maar niet genoeg voor bijvoorbeeld een BMW. Dat betekend nog niet dat ik het recht heb om er een te gaan stelen.
quote:Lesje Economie.. misgelopen kosten kost de producent niks....
Op woensdag 8 oktober 2003 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Als iedereen kopieert ipv koopt verdienen ze nix. Ik word een beetje gek van het feit dat iedereen die VOOR kopieren ed is alles OMDRAAIT... Zo werkt het niet kinders
Vraag Duidelijke Taal ![]()
tsssk flame door een mod...
en jammer dit was gewoon gequote
quote:Misgelopen omzet. KOST ze nix nee, maar zo houden ze er natuurlijk wel een keer mee op
Op woensdag 8 oktober 2003 23:31 schreef donald_dick het volgende:[..]
Lesje Economie.. misgelopen kosten kost de producent niks....
quote:
tsssk flame door een mod...
quote:dat zeg ik toc, poeperd.....
Op woensdag 8 oktober 2003 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Misgelopen omzet. KOST ze nix nee, maar zo houden ze er natuurlijk wel een keer mee op
[..]
quote:meteen denegirent doen, terwijl ik een normale vraag stel...
Waar zie je die?
relax...its just sex....
quote:In pure definitie heb je gelijk ja. Het KOST ze nix... Maar als je niet verder wil kijken dan die definitie is dat jou gemis.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:42 schreef donald_dick het volgende:[..]
dat zeg ik toc, poeperd.....
quote:Ach gut, kan je daar niet tegen? En "poeperd" zeggen is niet kinderachtig nee.
meteen denegirent doen, terwijl ik een normale vraag stel...
Je snapt het niet helemaal he...
quote:dankje
Op woensdag 8 oktober 2003 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
In pure definitie heb je gelijk ja.
quote:nee verlaag je naar jouw nivo....je wilt jip en janneke taal, je krijgt jip en janneke taal
Ach gut, kan je daar niet tegen? En "poeperd" zeggen is niet kinderachtig nee.
quote:nee dat zal het zijn. in het land van blinden is eenoog koning he....
Je snapt het niet helemaal he...
btw we er nu toch over hebben, ik betrap exmod en modjes ook vaak op het downloaden van warez..
dr daggla die links geeft naar warez, miss blue die wel wat games van het net aftrekt.
maar mensen zoals jouw hebben we nodig
quote:Ik heb ook een aardig inkomen. Maar ook ik ben student geweest. En toen stelde ik prioriteiten. Games e.d. zijn een LUXE. Je hebt er geen automatisch recht op ofzo.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:26 schreef donald_dick het volgende:[..]
kijk als ik nou een beter inkomen had, had ik ook alles legaal gekocht..mag hopn dat strollie meer verdient dan ik
V.
Kijk eens naar de xbox bijvoorbeeld. Denken jullie nu echt dat MS geen technische mogelijkheden had om een BIOS-hack te voorkomen? Natuurlijk wel. Maar in plaats daarvan plaatsen ze een pin-header op hun moederbord zodat een BIOS-ROM wel heel gemakkelijk te installeren wordt. En als MS denkt dat software pirates de gaming industrie kapot maken; waarom hebben zij dan niet voor een moeilijker kopieerbare cartridge-oplossing gekozen ipv een gemakkelijk kopieerbare DVD? Dan zou de piracy al met 90% of meer verminderd zijn.
quote:2 dingen: hoge producie kosten en beperkte opslag... Nintendo is zelfs overstag gegaan, terwijl die juist zwoeren bij cardridges...
Op donderdag 9 oktober 2003 00:56 schreef American_Nightmare het volgende:
En als MS denkt dat software pirates de gaming industrie kapot maken; waarom hebben zij dan niet voor een moeilijker kopieerbare cartridge-oplossing gekozen ipv een gemakkelijk kopieerbare DVD? Dan zou de piracy al met 90% of meer verminderd zijn.
Wat geeft het trouwens aan dat jij een ding modbaar moet hebben voordat je het uberhaupt koopt (ff de gekochte spellen buiten beschouwing laten, das geen excuus)? Juist, dat je er niet al te frisse opvattingen over hebt betreffende eerlijk betalen voor je waar...
Als je al zo denkt, dan moet je niet met het LUL verhaal gaan komen dat jij daarmee reclame maakt, want het enige wat jij reclameert is dat een Xbox modbaar is, en dus een daarom een goede en goedkope spelcomputer.
Van mij mag je doen wat je wilt, draai copietjes if you like, maar val er niemand anders mee lastig en realiseer je als er weer eens een bedrijfje failliet gaat dat jouw favoriete studio wel eens de volgende zou kunnen wezen.
Goede avond, ik ga pitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |