quote:Bij mij is het ongeveer net anders om... er komt tegenwoordig zo veel bagger uit dat ik het gewoon niet meer aandurf om op basis van een review een spel te kopen... ik speel het eerst een keertje, en als ik het blijf spelen koop ik het pas...
Op woensdag 8 oktober 2003 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Je CD's zijn van infirieure kwaliteit, er zitten geen boekjes en mooie hoesjes bij, en in het grote kartonnen dozen tijdperk liep je een mooie doos mis...Ik speel 70% legaal en 30% illegaal, wat meestal oudjes zijn of dingen waarvan ik niet zeker weet wat ik ervan moet vinden.
quote:Demos zijn voor mij overtuigers
Op woensdag 8 oktober 2003 11:00 schreef Skimmer het volgende:[..]
Bij mij is het ongeveer net anders om... er komt tegenwoordig zo veel bagger uit dat ik het gewoon niet meer aandurf om op basis van een review een spel te kopen... ik speel het eerst een keertje, en als ik het blijf spelen koop ik het pas...
anders zat ik nu opgescheept met spellen als Masters of Orion 3 en HALO ()
quote:Zo kun je het zien... maar in de praktijk komt het er bij mij op neer dat ik het de moeite van het opnieuw installeren niet waard vindt...
Op woensdag 8 oktober 2003 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Demos zijn voor mij overtuigers
En sommige spellen koop je blind, en sommigen verdwijnen heel snel op de plank, maar dan hebben we in de koude winter weer wat te doen (Ik heb RTCW nog liggen, Unreal2, AvP2 moet ik nog uitspelen, SoF2, Alice (die doet het niet meer) en JK2)
En met een demo lijken sommige spellen erg leuk (ooit simcopter)... maar dan zuigt de fullversion gewoon... omdat het bijvoorbeeld te saai is...
quote:dat kan al, xboxconnect etc.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:43 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Het zal een kwestie van tijd zijn, totdat je met een gemodde console, óók online kunt spelen.
quote:Juist.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:30 schreef U-lerZzZ het volgende:
Het maakt de hele gamesindustrie kapot!.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:00 schreef type_29 het volgende:
Ze maken zichzelf kapot door gebrek aan originaliteit.
quote:Heeft wederom niet zozeer met geflopte games, maar met misgelopen inkomsten te maken.
En het schijnt zo te zijn dat spellen zo duur zijn om de geflopte games op te vangen.
quote:Makkelijk? D'r wordt geen fuck verdiend als er nog steeds losers zijn die geen zin hebben om gewoon voor een game te betalen.
Ze denken vaak makkelijk geld te verdienen door een succes te clonen.
Zie Half Life 2, Sacrifice wat een goed spel was maar iedereen links liet liggen en meer...
quote:Nee, misschien niet. Maar ILLEGAAL is het zeker.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:22 schreef pimpin het volgende:
ik koop alleen orginele games voor me console. Game op de pc die ik download speel ik misschien 1 uurtje en kijk dr nooit meer naar, dus kan dat ook niet echt illigaal noemen.
quote:Ruik jij dat ook? Het ruikt hier naar kutsmoesjes...
Ik had hem anders echt nooit in de winkel gekocht.
quote:Is toch zo iets van binnen 24 uur van je PC te verwijderen?
Op woensdag 8 oktober 2003 12:26 schreef Smots het volgende:[..]
Nee, misschien niet. Maar ILLEGAAL is het zeker.
[..]Ruik jij dat ook? Het ruikt hier naar kutsmoesjes...
En waarom zou ik in gofdnaam, een smoesje gaan bedenken als ik op internet zit
![]()
Het enige spel wat ik regelmatig speel op de PC is, Counter-strike (die heb ik orgineel) En wat misschien wil illegaal is, is Super Mario Kart over internet maar verder heb ik dan ook geen enkel spel op me PC staan.
quote:Dream on. Het downloaden van een full version game is illegaal. Of je die game nou wegflikkert na 24 uur of 'm gewoon houdt.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:30 schreef pimpin het volgende:[..]
Is toch zo iets van binnen 24 uur van je PC te verwijderen?
quote:De meeste redenen die leechers aanvoeren als ze hun praktijken willen beargumenteren kunnen geschaard worden onder de noemer 'flauwe excuses/kutsmoesjes'
En waarom zou ik in gofdnaam, een smoesje gaan bedenken als ik op internet zit![]()
quote:
Het enige spel wat ik regelmatig speel op de PC is, Counter-strike (die heb ik orgineel) En wat misschien wil illegaal is, is Super Mario Kart over internet maar verder heb ik dan ook geen enkel spel op me PC staan.
[Dit bericht is gewijzigd door burku003 op 08-10-2003 12:47]
quote:Theoretisch zou het kunnen... maar het is niet waarschijnlijk...
Op woensdag 8 oktober 2003 12:39 schreef burku003 het volgende:
Kan het zijn dat een omgebouwde xbox gekopieerde spellen slechter weergeeft dan een ongemodificeerde xbox originele spellen ?
(aliasing, kleuren etc.)
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
BTW, leuk dat Smots weer meer tijd heeft voor het forum!
quote:WTF??
Op woensdag 8 oktober 2003 13:10 schreef type_29 het volgende:
Ik zeg het gewoon eerlijk waarom kopen als je het gratis kan downloaden, als ik een fiets zie die niet op slot staat jat ik die ook.
quote:M.A.W.: je komt er eerlijk voor uit dat je een waardeloze zak kinderkots bent. Nou, daar mag je trots op zijn, zeg.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:10 schreef type_29 het volgende:
Kijk naar Oost-europa, daar is alle software illegaal.
Toch komen er steeds meer ontwikkelaars vandaan die er schijnbaar toch wel toekomst in zien.
Misschien zijn hun bereid om met minder winst te genoegen te nemen ipv westerse ontwikkelaars die alleen maar aan de knaken denken.
Ik zeg het gewoon eerlijk waarom kopen als je het gratis kan downloaden, als ik een fiets zie die niet op slot staat jat ik die ook.
quote:Ga ergens anders de moraal ridder uithangen sukkel.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:20 schreef Smots het volgende:[..]
M.A.W.: je komt er eerlijk voor uit dat je een waardeloze zak kinderkots bent. Nou, daar mag je trots op zijn, zeg.
quote:Ga ergens anders de zielige CD-R draaiende puber zonder werk uithangen, diepvriesschnitzel....
Op woensdag 8 oktober 2003 13:26 schreef type_29 het volgende:[..]
Ga ergens anders de moraal ridder uithangen, sukkel.
quote:Echt een goeie ik lach me kapot om jullie.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ga ergens anders de zielige CD-R draaiende puber zonder werk uithangen, diepvriesschnitzel....
quote:Tis meer een kwestie van gerechtigheid: stel, jouw baas vraagt je regelmatig over te werken aan een groot project waar je 3-5 jaar mee bezig bent, en dan blijkt dat de klanten wegblijven om het goedkoper bij de concurrent te halen...
Op woensdag 8 oktober 2003 13:30 schreef type_29 het volgende:[..]
Echt een goeie ik lach me kapot om jullie.
Vooral doorgaan met kopen, stel je eens voor dat de wereld zou vergaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |