baukel's stijl is toegestaan op fok! door de FA's/Admins dus is het ook NIET de bedoeling een topic te verneuken met offtopic geneuzel daarover. Dan open je maar een FB topic.
Dit topic was GEEN onzin topic, de vraag of je wel eens iets gewonnen hebt wordt niet minder relavant door een paar enters.
De Baukel discussie is al 100 keer gevoerd en DIT is het beleid.
quote:Wat een kolder zeg...
Op woensdag 19 november 2003 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal jullie voor zijn:baukel's stijl is toegestaan op fok! door de FA's/Admins dus is het ook NIET de bedoeling een topic te verneuken met offtopic geneuzel daarover. Dan open je maar een FB topic.
Dit topic was GEEN onzin topic, de vraag of je wel eens iets gewonnen hebt wordt niet minder relavant door een paar enters.
De Baukel discussie is al 100 keer gevoerd en DIT is het beleid.
Waarom zou hij zichzelf niet aanpassen aan de normale manier van communiceren?!
GC begint steeds meer op onzin te lijken, en dit topic heeft geen enkele discussie waarde.
Verder roept deze user irritatie op bij de lezers vanwege zijn vele enters.
Dan is het raar om andere reakties met enters erin te editten
quote:je doet het toch zelf ook? Waarom zou hij? Er is nou eenmaal besloten dat hij zo mag posten, een post gaat om de inhoud, niet om de vorm van tikken. Zo ernom irritant is het nou ook weer niet, het is ANDERS en ik weet dat veel mensen daan moeite mee hebben.
Op woensdag 19 november 2003 14:53 schreef SolidArt het volgende:[..]
Wat een kolder zeg...
Waarom zou hij zichzelf niet aanpassen aan de normale manier van communiceren?!
quote:Nee, ik maak onderscheid tussen allinea's...
Op woensdag 19 november 2003 14:55 schreef HeatWave het volgende:[..]
je doet het toch zelf ook? Waarom zou hij? Er is nou eenmaal besloten dat hij zo mag posten, een post gaat om de inhoud, niet om de vorm van tikken. Zo ernom irritant is het nou ook weer niet, het is ANDERS en ik weet dat veel mensen daan moeite mee hebben.
En ik ga niet zo typen
dat het voor menig mens
vaak onduidelijk
en zwaar irritant is
om begrijpend te
lezen.
quote:Tip: is de topic starter Baukel? Open het topic niet.
Op woensdag 19 november 2003 14:57 schreef SolidArt het volgende:[..]
Nee, ik maak onderscheid tussen allinea's...
En ik ga niet zo typen
dat het voor menig mens
vaak onduidelijk
en zwaar irritant is
om begrijpend te
lezen.
Ik lees er altijd gewoon prima doorheen hoor, ik zie het probleem niet zo.
quote:Kijk dan zelf maar eens :
Op woensdag 19 november 2003 14:59 schreef HeatWave het volgende:[..]
Tip: is de topic starter Baukel? Open het topic niet.
Ik lees er altijd gewoon prima doorheen hoor, ik zie het probleem niet zo.
Geef me maar eens 10 zinnige discussie posts.
Maar ik hou er over op.
Jullie hebben toch je hakken in het zand, dus discussieren is hier ook niet echt nuttig...
Maak een POLL zou ik zeggen, democratie geldt hier toch ook?
quote:Kijk en DAAR ga je dus net als velen met jou, de fout in. Fok! IS geen democratie. De leiding (niet ik dus, de FA's/Admins) stellen een policy op en iedereen dient zich daaraan te houden. Ik ben er alleen voor om die policy in stand te houden.
Op woensdag 19 november 2003 15:04 schreef SolidArt het volgende:[..]
Maak een POLL zou ik zeggen, democratie geldt hier toch ook?
Zolang de FA's en de Admins zich niet hebben uitgesproken over baukels stijl in negatieve zin, mag hij gewoon zo posten. En over de inhoud zal ik kort zijn, die is misschien niet altijd hoogstaand, maar wel altijd vriendelijk en correct. Dus hebben we er geen problemen mee.Die valt namelijk binnen de policy.
quote:Nou, als er geen democratie is, dan neem ik aan dat jullie voor ons beslissen wat goed en fout is.
Op woensdag 19 november 2003 15:14 schreef HeatWave het volgende:[..]
Kijk en DAAR ga je dus net als velen met jou, de fout in. Fok! IS geen democratie. De leiding (niet ik dus, de FA's/Admins) stellen een policy op en iedereen dient zich daaraan te houden. Ik ben er alleen voor om die policy in stand te houden.
Zolang de FA's en de Admins zich niet hebben uitgesproken over baukels stijl in negatieve zin, mag hij gewoon zo posten. En over de inhoud zal ik kort zijn, die is misschien niet altijd hoogstaand, maar wel altijd vriendelijk en correct. Dus hebben we er geen problemen mee.Die valt namelijk binnen de policy.
En in dit geval keuren jullie zijn manier van posten goed?
Pff, als meneer echt taal problemen zou hebben, dan had ik (en vele anderen) er wel begrip voor, maar dit gaat echt nergens over.
quote:Zijn manier van posten is inderdaad goed gekeurd, luister begriijp me niet verkeerd ik SNAP je standpunt wel, misschien ben ik het er wel mee eens echter; de FA's hebben besloten dat wij er niets aan mogen doen (niet zijn posts editten bijvoorbeeld) dus dan houdt het op .Het einge wat we dus WEL kunnen doen is voorkomen dat elk Baukel topic in een flame/offtopic gebeuren verzandt. En dat doen we dus ook.
Op woensdag 19 november 2003 15:16 schreef SolidArt het volgende:[..]
Nou, als er geen democratie is, dan neem ik aan dat jullie voor ons beslissen wat goed en fout is.
En in dit geval keuren jullie zijn manier van posten goed?
Pff, als meneer echt taal problemen zou hebben, dan had ik (en vele anderen) er wel begrip voor, maar dit gaat echt nergens over.
De inhoud is dus eigenlijk ondergeschikt aan deze discussie.
quote:Precies. Noem het maar Baukelisme ofzo. Een soort van Jip-en-Janneke-taal.
Op woensdag 19 november 2003 15:18 schreef Nuongirl het volgende:
Jemig man, laat die gozer gewoon posten, net als BHFH.
Als je problemen met zijn manier van posten heb lees het dan gewoon niet
en persoonlijk vind ik het wel geinig ;-)
kort samengevat, er is niets tegen te doen al zou ik het willen, dus topics die vervuild worden met offtopic gedoe over baukel's stijl zullen worden geschoond. Einde discussie.
Het is veel leesbaarder vind ik
Deed iedereen maar zoals Baukel ;-))
quote:Idd, en zoals Heatwave al zei, hij is vriendelijk en correct en ik heb me rot gelachen om zijn topics.
Op woensdag 19 november 2003 16:41 schreef avw1982 het volgende:
Baukel zn stijl is juist errug goed.Het is veel leesbaarder vind ik
Deed iedereen maar zoals Baukel ;-))
Hey, wat is dit nou voor gelul? Al die andere topics met testjes erin zijn toch ook geen spam? Kvond het juist wel leuk!
quote:Tja, een user die zich alleen registreert om een site te promoten is toch echt een spammer. Ik heb ook nog ff op zijn naam gezocht, en daar was ie al verkapt bezig met promoten...
Op donderdag 20 november 2003 15:03 schreef Tijn het volgende:
ben je een echte man?Hey, wat is dit nou voor gelul? Al die andere topics met testjes erin zijn toch ook geen spam? Kvond het juist wel leuk!
quote:Ik zie alleen maar ontopic reacties. zijn die verkapte spam post gedelete ofzo?
Op donderdag 20 november 2003 15:30 schreef HeatWave het volgende:[..]
Tja, een user die zich alleen registreert om een site te promoten is toch echt een spammer. Ik heb ook nog ff op zijn naam gezocht, en daar was ie al verkapt bezig met promoten...
quote:Is er nog niet... kun je zelf even openen, en anders doet Brennie het denk ik wel weer.
Op donderdag 20 november 2003 16:21 schreef Sidekick het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar deel 3 is van [Fok!awards2003] Nominaties onderdeel: Users! #2 ?
quote:Ik open wel ff een nieuwe.
Op donderdag 20 november 2003 16:47 schreef sweek het volgende:[..]
Is er nog niet... kun je zelf even openen, en anders doet Brennie het denk ik wel weer.
.
quote:Zou best kunnen maar :
Op donderdag 20 november 2003 16:45 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Ik zie alleen maar ontopic reacties. zijn die verkapte spam post gedelete ofzo?
quote:is een opzet naar zijn topic.
kippeborst... kan zo in de Penis-or-Pimp systeem op die penissite die ik net tegen ben gekomen.. hahaha
Een user die zich registreert met als doel een site plaatsen komt nou eenmaal als Spam over. En dan kan ie mooi gaan lopen klagen etc. maar je site promoten mag nou eenmaal niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |