quote:Ja opzich wel, maar ik persoonlijk ben van mening dan als de topics niet inhoudsloos zijn, dat mensen niet zo moeten zeuren over die paar enters.
Op maandag 3 november 2003 17:52 schreef dwerg het volgende:[..]
Begrijpelijk, het is ook niet netjes om iemands openingspost te wijzigen. Maar het was een optie.
Wat is er ECHT nou zo irritant aan? Het is ANDERS en mensen ageren graag tegen iets dat anders is. Maar ik denk dat als je even 2 seconden nadenkt en kijkt wat erger is, enters of een inhoudsloos 'poep' topic, dat 90% van de mensen voor de enters kiezen.
En aangezien posts editten die niet tegen de policy zijn idd not done is blijft alleen het modden van "zeiksposts" over.
Mensen moeten gewoon niet altijd zo zeiken over niets...
quote:Done
Op maandag 3 november 2003 19:04 schreef CosmoKramer het volgende:
Kan deze: Haarlem meeting in het meetingtopic?Alvast bedankt
.
Ik neem aan dat u uw plicht vervult.
quote:Nee.
Op dinsdag 4 november 2003 20:42 schreef Scepsis het volgende:
Sweek, u moet even de 'zuig-user' in de lijst van "User Fok-awards" weghalen, omdat mijn nominatie ongerechtvaardigd is.Ik neem aan dat u uw plicht vervult.
quote:Nee, ik wil dit jaar helemaal geen Fok-useraward krijgen, maar dat dringt ze niet helemaal goed door. Ik wil niet wachten tot 2004, maar ik wil voorkomen dat ik genomineerd wordt die geheel onterecht is.
Op dinsdag 4 november 2003 20:44 schreef sweek het volgende:[..]
Nee.
. Sorry...
. Maar doe gewoon je best om aardiger te zijn en je staat er volgend jaar niet waarschijnlijk.
Daarom s.v.p. mijn aansporing zo snel mogelijk te uitvoeren.
quote:Ookal vind jij van niet, een andere user kan gewoon wel vinden dat je zuigerig verdrag vertoonde... en dan mag die user dat ook gewoon zeggen in dat topic.
Op dinsdag 4 november 2003 20:51 schreef Scepsis het volgende:[..]
Nee, ik wil dit jaar helemaal geen Fok-useraward krijgen, maar dat dringt ze niet helemaal goed door. Ik wil niet wachten tot 2004, maar ik wil voorkomen dat ik genomineerd wordt die geheel onterecht is.
Daarom s.v.p. mijn aansporing zo snel mogelijk te uitvoeren.
quote:14 inderdaad nu al, ik heb het even aangepast.
Op woensdag 5 november 2003 16:29 schreef Fuxl het volgende:
Arjan Erkel al 14 maanden ontvoerd6 Maanden?
Ik meld ff dat hier een vies plaatje staat, geplaatst door Millstone
quote:Was een foutje en hij is al weg. Tnx anyway.
Op zaterdag 8 november 2003 17:56 schreef ChrisJX het volgende:
Is ongewenst oorlikken aanranden???Ik meld ff dat hier een vies plaatje staat, geplaatst door Millstone
quote:Ik denk dat ie hier wel goed staat, het gaat wel over autos opzich, maar meer over de gevolgen van het ongeluk etc.
Op zondag 9 november 2003 15:06 schreef Shinadul het volgende:
Ernstig auto ongeluk door stomme actie.Meer iets voor PTA?
quote:en dan sluit je deel II leg dat eens uit snap daar niks van !!!! er zijn mensen die er behoefte aan hebben om der over te "praten" en dan sluit jij als moderator zo maar een topic... vind het een beetje raar... (gaat dus over dat ongeluk topic)
Op zondag 9 november 2003 16:33 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik denk dat ie hier wel goed staat, het gaat wel over autos opzich, maar meer over de gevolgen van het ongeluk etc.
vind het raar
zie dat er weer een topic van open is..
quote:Na 255 reacties gaat een topic automatisch op slot.
Op zondag 9 november 2003 23:53 schreef joandutch het volgende:[..]
en dan sluit je deel II leg dat eens uit snap daar niks van !!!! er zijn mensen die er behoefte aan hebben om der over te "praten" en dan sluit jij als moderator zo maar een topic... vind het een beetje raar... (gaat dus over dat ongeluk topic)
vind het raar
zie dat er weer een topic van open is..
quote:
Op maandag 10 november 2003 00:34 schreef Knut het volgende:[..]
Na 255 reacties gaat een topic automatisch op slot.
quote:Heel schattig
Op maandag 10 november 2003 10:15 schreef HeatWave het volgende:[..]
. aandoenlijk he? newbies
.
*onschuldig kijk*
quote:ik zie dat je nieuw bent en iedereen maakt beginnersfoutjes
Op dinsdag 11 november 2003 21:33 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik doe wat verkeerd, geloof ik
*onschuldig kijk*
en het lijkt mij ook wel handig als je dit leest
veel plezier nog op fok
@ nikky verder!
Kzal verder braaf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |