quote:JEP
Op woensdag 8 oktober 2003 10:09 schreef Filala het volgende:
Ja, mijn beste vriend die besloot roekeloos te rijden op zijn motor en dat met zijn leven moest bekopen. Ik mis hem en ik ben nog heel kwaad eigenlijk.....
Maar mijn hond (enige en trouwste vriend) begint toch echt oud te worden, hem zal ik wel missen als het eenmaal zo ver is. Maar ik heb hem bij me op het werk. *kijkt naar wallpaper op zijn werkpc
quote:Euhhhh zou je het dan niet JUIST aan moeten houden en elkaar steunen enzo...
Op dinsdag 2 december 2003 20:54 schreef InsaneM666 het volgende:
Op dit moment mn ex...tis net uit..eigelijk willen we t allebei niet..maar ze heeft t nou eenmaal niet makkelijk op dit moment..![]()
quote:Soms werkt dat gewoon niet... en kan je beter afstand nemen dan het aan te houden... dan word het meestal alleen maar erger.
Op donderdag 11 december 2003 00:11 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Euhhhh zou je het dan niet JUIST aan moeten houden en elkaar steunen enzo...
quote:Mjah ik kan me anders geen situatie voorstellen wwaar ik dat zou toepassen, daarvoor hou ik teveel van m'n vriend. Maar zal wel per persoon verschillen dan.
Op donderdag 11 december 2003 00:14 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Soms werkt dat gewoon niet... en kan je beter afstand nemen dan het aan te houden... dan word het meestal alleen maar erger.
quote:Als je veel van iemand houd en je bent (ik zeg maar wat) depressief en het ziet ernaar uit dat hij er ook aan kapot kan gaan/gaat... dan kan je toch beter afstand nemen tot je zelf weer in orde bent... want als je doorgaat en het dan uitgaat (spreekt uit ervaring) dan komt het vaak niet meer goed... integendeels...
Op donderdag 11 december 2003 00:15 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Mjah ik kan me anders geen situatie voorstellen wwaar ik dat zou toepassen, daarvoor hou ik teveel van m'n vriend. Maar zal wel per persoon verschillen dan.
Pfff... ik mis mn vriendje
Verder mis ik mijn andere zus. Die trekt al maanden door Azië en komt helaas pas op 20 december terug. Te laat dus. En ik mis haar nu helemaal om als praatpaal te fungeren om mijn spanning en zenuwen kwijt te raken
.
quote:ja.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
mis jij iemand zo erg dat je ook soms huilend in bed ligt....
ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je,
ik mis je zo erg dat ik nog honderden topics kan voltypen over mijn gemis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |