quote:yup
Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef faisj het volgende:
mis jij iemand zo erg dat je ook soms huilend in bed ligt....
quote:tjah als je je vriend anderhalve maand niet ziet...
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:12 schreef Lauwie- het volgende:
Ja dat heb ik best vaak.. mijn vriend woont in ZH en ik in NH en ik heb hem nou al ongeveer anderhalve maand niet gezien...
we zijn al 9 maanden samen maar het gaat de laatste tijd niet zo goed
quote:
quote:klinkt ingewikkeld!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:55 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Ik mis een persoon die niet bestaat en nooit heeft bestaan. Herinneringen die niet eens oprecht zijn. Geeft beetje rotgevoel om erachter te komen dat je in een leugen hebt geleefd... De persoon wie ik dacht dat het was, mis ik. Maar het is een illusie...
en morgen ga ik voor het eerst sinds zijn begrafenis (3 jaar geleden) naar een crematie dus ik ben benieuwd wat voor impact dat zal hebben op mij
quote:De laatste dagen nogal, mijn "ex" (kutwoord
Over het algemeen gaat het wel redelijk.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
De laatste dagen nogal, mijn "ex" (kutwoord
) veroorzaakt de nodige Scar Tissue
quote:Dit heb ik de laatste tijd steeds meer en meer
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
Soms ja.. als ik het even niet zo positief meer inzie, dan mis ik een "iemand". Iemand die gewoon bij me is op dat moment, mee kan praten en knuffelen. Maja..
quote:Daar heb ik dus helemaal geen problemen mee
Op woensdag 29 oktober 2003 13:38 schreef Blinky het volgende:
Ik mis een zus. Of een broer eventueel. Ik merk nu het gewoon KUT gaat in mijn leven dat het helemaal niet leuk is om enig kind te zijn.
quote:Same here.
Op donderdag 30 oktober 2003 23:11 schreef rickywilliams het volgende:
sinds t uit is met me vriendin en ze behandelt als SHIT heb ik dat heel vaak
quote:Mezelf. Als ik naar oude kinderfoto's kijk of ik denk aan dingen van vroeger zou ik willen dat ik dezelfde weer was. De laatste tijd gaat het niet zo goed, helemaal niet zelfs.
quote:Deed hij dat maar bij mij. Wist ik waar ik aan toe was.
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:37 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Voor het eerst maak ik mee dat m'n vriendin met me breekt... Maanden (zelf jaren-)lang heb ik mensen er bovenop proberen te helpen als het uit was met hun verkering/relatie, en nu is het met mij gebeurdt...
Ze wilt afstand. Dus ik geef haar die... Getverdamme.
quote:Zolang liefde van 2 kanten moet komen kun jij het dus óók uitmaken schat, dan weet je óók waar je aan toe bent. Gewoon een figuurlijke trap in z'n aars verkopen, dan ben je net zo ver
Op zaterdag 1 november 2003 09:45 schreef Woessssj het volgende:[..]
Deed hij dat maar bij mij. Wist ik waar ik aan toe was.
quote:ja maar dat wil ik niet. ook logisch he? maar meneer gedraagt zich alsof het over is maar wil mij niet kwijt.... lekker he? Heeft zo z'n redenen. Maar soms denk ik geef me dat nekschot asjeblieft!
Op zaterdag 1 november 2003 10:24 schreef Bartholomeus het volgende:[..]
Zolang liefde van 2 kanten moet komen kun jij het dus óók uitmaken schat, dan weet je óók waar je aan toe bent. Gewoon een figuurlijke trap in z'n aars verkopen, dan ben je net zo ver
quote:Het is heel hard en zoals je ergens anders zelf ook al gezegd hebt erg moeilijk, maar soms moet je je gevoelens aan de kant schuiven en opkomen voor jezelf. Moet je zeker niet te vaak doen want dan weet je écht niet meer waar je ook al weer mee bezig was, maar soms is het gewoon nodig. Als ik je 1 welgemeende tip mag geven: zie in dat hij kennelijk niet de ware voor jou is en dat jij dús beter verdient. Je zult door het dal heen moeten, en dat komt er toch wel aan. Nu niet dan wel als ie het alsnog uit maakt. Hoe eerder je aan dat dal begint hoe eerder je er ook weer door bent, en hoe eerder je weer van het leven kunt gaan genieten
Op zaterdag 1 november 2003 10:28 schreef Woessssj het volgende:[..]
ja maar dat wil ik niet. ook logisch he? maar meneer gedraagt zich alsof het over is maar wil mij niet kwijt.... lekker he? Heeft zo z'n redenen. Maar soms denk ik geef me dat nekschot asjeblieft!
Zoals je zelf al zegt heeft je verhaal misschien best oorzaken en gebeurtenissen in zich waardoor deze reactie slaat als een tang op een varken, maar in dat geval mag je van mij met meer info over de brug komen ![]()
Blijf vooral positief kijken naar het leven. Soms is dat erg moeilijk (voor de duidelijkheid, ook ik heb dat recentelijk ervaren) maar zie in dat er altijd een toekomst voor je is en dat die best wat goeds zal brengen. Lééf. En zorg dat je niet geleefd wórd!
quote:Doe het dan zelf
Op zaterdag 1 november 2003 09:45 schreef Woessssj het volgende:[..]
Deed hij dat maar bij mij. Wist ik waar ik aan toe was.
Ik mis
quote:Nee, hij wil mij niet kwijt, maar zit dusdanig in de knoop dat ik alleen maar lastig ben voor hem. Te begrijpen, meer moeilijkheid kan een mens gewoon niet verdragen. Maar daarom mis ik hem wel verschrikkelijk... (ontopic) Ik denk dat wanneer het heel "duidelijk" over was ik hem minder zou missen en me erbij neer kon leggen. Snappu?
Op zaterdag 1 november 2003 11:39 schreef milagro het volgende:[..]
Doe het dan zelf
Maar dat wil je niet
Dus je moddert liever door
Ik snap dat echt nietIk mis [afbeelding]
En waarmee ik het contact verbroken heb, of dood heb laten gaan..
Weet van mezelf dat ik er nog niet aan toe ben, om weer contact met ze te zoeken.. ![]()
... Maar dat maakt het niet minder klote ..
Mis vooral mijn 'maatje' maar ja *zucht*...
quote:ja.. regelmatig..
Ze is in de herfst vakantie overleden aan een hart aanval. Wat een gezellig dagje moest worden met de hele stal. Eindigde in een helse dag. Ik reed er namelijk op lang het strand toen het gebeurde. Storte ineen keer in. En wilde niet meer opstaan. En dan zie je die buik steeds langzamer op en neer gaan. Ademhaling verzwakt. Toen je letterlijk die laatste zucht uit het lichaam hoord gaan. Ze was mijn kameraadje echt mijn aller beste maatje. Ik had haar al 7 jaar vanaf kleins af aan. Echt zo'n sterke band had ik nog nooit gehad met iemand. Klinkt stom ik weet het... Maarja ik mis haar gewoon verschrikkelijk.
Maar ik verlang wel steeds meer naar iemand.
En ik heb er vertrouwen in ook dat dat 'missen' op gaat houden
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:28 schreef BRITTJE het volgende:
Ik mis mijn beste vriend nu wel ja!
Hij zit voor 2 weken in de USA.
GELUKKIG komt ie donderdag weer thuis!
quote:JEP
Op woensdag 8 oktober 2003 10:09 schreef Filala het volgende:
Ja, mijn beste vriend die besloot roekeloos te rijden op zijn motor en dat met zijn leven moest bekopen. Ik mis hem en ik ben nog heel kwaad eigenlijk.....
Maar mijn hond (enige en trouwste vriend) begint toch echt oud te worden, hem zal ik wel missen als het eenmaal zo ver is. Maar ik heb hem bij me op het werk. *kijkt naar wallpaper op zijn werkpc
quote:Euhhhh zou je het dan niet JUIST aan moeten houden en elkaar steunen enzo...
Op dinsdag 2 december 2003 20:54 schreef InsaneM666 het volgende:
Op dit moment mn ex...tis net uit..eigelijk willen we t allebei niet..maar ze heeft t nou eenmaal niet makkelijk op dit moment..![]()
quote:Soms werkt dat gewoon niet... en kan je beter afstand nemen dan het aan te houden... dan word het meestal alleen maar erger.
Op donderdag 11 december 2003 00:11 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Euhhhh zou je het dan niet JUIST aan moeten houden en elkaar steunen enzo...
quote:Mjah ik kan me anders geen situatie voorstellen wwaar ik dat zou toepassen, daarvoor hou ik teveel van m'n vriend. Maar zal wel per persoon verschillen dan.
Op donderdag 11 december 2003 00:14 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Soms werkt dat gewoon niet... en kan je beter afstand nemen dan het aan te houden... dan word het meestal alleen maar erger.
quote:Als je veel van iemand houd en je bent (ik zeg maar wat) depressief en het ziet ernaar uit dat hij er ook aan kapot kan gaan/gaat... dan kan je toch beter afstand nemen tot je zelf weer in orde bent... want als je doorgaat en het dan uitgaat (spreekt uit ervaring) dan komt het vaak niet meer goed... integendeels...
Op donderdag 11 december 2003 00:15 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Mjah ik kan me anders geen situatie voorstellen wwaar ik dat zou toepassen, daarvoor hou ik teveel van m'n vriend. Maar zal wel per persoon verschillen dan.
Pfff... ik mis mn vriendje
Verder mis ik mijn andere zus. Die trekt al maanden door Azië en komt helaas pas op 20 december terug. Te laat dus. En ik mis haar nu helemaal om als praatpaal te fungeren om mijn spanning en zenuwen kwijt te raken
.
quote:ja.
ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je,
ik mis je zo erg dat ik nog honderden topics kan voltypen over mijn gemis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |