abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2003 @ 09:48:49 #151
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14477215
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Review van FFX-2 op IGN:
[..]

Strol Die gametijden
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_14477241
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Strol Die gametijden
FFX-2 klinkt gay....ik moet hem hebben!!!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14477549
Wat ik niet begrijp: waarom hebben ze bij ign FFXI nog niet gereviewed??? het spel is al uit sinds eind oktober. Ik snap wel dat het tijd kost om dit spel goed te kunnen beoordelen maar een week lijkt me lang zat om een goede indruk te kunnen krijgen.

Trouwens het valt me op dat meerdere grote game sites nog geen review hebben gemaakt van FFXI

En nog ff over die prijzen van het content ID: die zijn dus wel 12.95 $ p/m. Ik hoef voor de eerste minder te betalen omdat de id pas gekocht wordt op 6 december en dus betaal ik niet voor de hele maand december maar voor maar 25 dagen

Maargoed ik heb het geld er wel voor over

[Dit bericht is gewijzigd door MemoToast op 08-11-2003 13:05]

pi_14478703
Misschien moet je het eerst een maandje spelen ofzo, voordat je een goed oordeel kan vellen over zo'n MMORPG
Sold my Soul to Sony
  zaterdag 8 november 2003 @ 12:55:06 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14479378
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:33 schreef MemoToast het volgende:
Wat ik niet begrijp: waarom hebben ze bij ign FFXI nog niet gereviewed??? het spel is al uit sinds eind oktober. Ik snap wel dat het tijd kost om dit spel goed te kunnen beoordelen maar een week lijkt me lang zat om een goede indruk te kunnen krijgen.

Trouwens het valt me op dat meerdere grote game sites nog geen review hebben gemaakt van FFXI

En nog ff over die prijzen van het content ID: die zijn dus wel 12.95 $ p/m. Ik hoef voor de eerste minder te betalen omdat de id pas gekocht wordt op 6 december en dus betaal ik niet voor de hele maand december maar voor maar 23 dagen

Maargoed ik heb het geld er wel voor over

Ze hebben wel een complete site (vault) erover,... check maar:

http://ffvault.ign.com/

zaterdag 8 november 2003 @ 13:03:00 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14479498
En dan te bedenken dat sommige gamers vinden dat Square mindere games maakt. Godver,... wat hebben ze weer iets neergezet zeg

Kan die einduitslag van IGN wel blijven lezen,... best looking game on ANY console

pi_14479526
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ze hebben wel een complete site (vault) erover,... check maar:

http://ffvault.ign.com/

Ja dat zag ik... Vreemd wel een vault maar geen review
pi_14479561
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:03 schreef Chocobo het volgende:
En dan te bedenken dat sommige gamers vinden dat Square mindere games maakt. Godver,... wat hebben ze weer iets neergezet zeg

[afbeelding]

Kan die einduitslag van IGN wel blijven lezen,... best looking game on ANY console

Jammer alleen dat het plaatje ongeveer het meest ugly kwaliteit screenshot van het spel is
  zaterdag 8 november 2003 @ 13:09:10 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14479592
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:06 schreef MemoToast het volgende:

[..]

Jammer alleen dat het plaatje ongeveer het meest ugly kwaliteit screenshot van het spel is

Screenshots moet je nooit op afgaan,.. FFX ziet er al beter uit in het echt laat staan wat FFX-2 met je ogen gaat doen ... tis ook maar een screenshot
pi_14484949
Nog meer goed nieuws!
quote:
Square Enix vergeet het westen niet. Zoveel is direct al duidelijk nu begin 2004 een uitgebreide Europese versie van Final Fantasy X-2 valt te verschijnen.

Final Fantasy X-2 International + Last Mission bevat een uitgebreide mode die je in staat stelt diverse monsters te vangen onderweg. Zelfs toernooien zijn mogelijk met de vaak immens grote beesten die ditmaal zorgen voor meer gameplay en vertier.

Bron: Insidegamer.nl

Square
pi_14485067
Als ze die nou eens goed overzetten, want FFX scheen er behoorlijke balken aan te hebben overgehouden...:(

Een vraagje tussendoor voor de FF-kenners:
Als beginnende FF-er (en beginnende RPG-er), welke episode raden jullie mij dan aan?

pi_14486088
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:48 schreef sharkysharky het volgende:
Als ze die nou eens goed overzetten, want FFX scheen er behoorlijke balken aan te hebben overgehouden...:(

Een vraagje tussendoor voor de FF-kenners:
Als beginnende FF-er (en beginnende RPG-er), welke episode raden jullie mij dan aan?

Ik zou gewoon FFX kopen, want final fantasy's zijn toch allemaal anders, daarom maakt het niet zoveel uit waar je mee begint. En aangezien FFX wel het meeste haalt uit je playstation is dat wel het mooiste. Ok je kan ook FFVII kopen, maar daar moet je weer dik veel moeite voor doen om die normaal te verkrijgen.
Sold my Soul to Sony
pi_14486692
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:40 schreef Jebus het volgende:

[..]

Ok je kan ook FFVII kopen, maar daar moet je weer dik veel moeite voor doen om die normaal te verkrijgen.

Bedoel dat je superveel moeite moet doen om hem gewoon te bestellen bij dimplus?
Op ieder potje past een dekseltje, en dat ben ik!
pi_14488750
? dat is dan zeker de US versie??
Sold my Soul to Sony
pi_14488763
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:25 schreef Jebus het volgende:
? dat is dan zeker de US versie??
Nee, gewoon PAL (Platinum).
pi_14488828
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, gewoon PAL (Platinum).

Chill

*besteld

Sold my Soul to Sony
  zondag 9 november 2003 @ 02:41:36 #167
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_14495551
Voor degenen die 'm nog niet hebben gezien:

Sinds 31 oktober is de officiele Engelstalige Square Final Fantasy X-2 site online...

met onder meer deze wallpapers

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_14496709
Zit hier iemand toevallig op de Ifrit server in FFXI??? Laat het me dan ff weten aub in verband met parties =)
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_14500885
quote:
Op zondag 9 november 2003 08:50 schreef Millitia het volgende:
Zit hier iemand toevallig op de Ifrit server in FFXI??? Laat het me dan ff weten aub in verband met parties =)
Waar kan je dat zien? Lijkt me wel lachuh als we samen kunnen spelen... alhoewel dat in het begin niet echt sllim is omdat je dan bijna geen experience krijgt. En als ik van server verwissel moet ik mijn character deleten en kan ik weer helemaal opnieuw gaan beginnen met levelen

Kheb FFXI gister avond en ongeveer de hele nacht gespeeld het is echt een top spel! ziet er prachtig uit en het is gewoon hardstikke leuk In het begin moet je alleen wel ff veel vechten om een paar levels omhoog te komen. Ik ben nou level 4. Ik heb al een keer in een party gezeten, was wel geinig alleen kreeg ik maar heel weinig experience

zondag 9 november 2003 @ 15:15:53 #170
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14502073
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:19 schreef MemoToast het volgende:

[..]

Waar kan je dat zien? Lijkt me wel lachuh als we samen kunnen spelen... alhoewel dat in het begin niet echt sllim is omdat je dan bijna geen experience krijgt. En als ik van server verwissel moet ik mijn character deleten en kan ik weer helemaal opnieuw gaan beginnen met levelen

Kheb FFXI gister avond en ongeveer de hele nacht gespeeld het is echt een top spel! ziet er prachtig uit en het is gewoon hardstikke leuk In het begin moet je alleen wel ff veel vechten om een paar levels omhoog te komen. Ik ben nou level 4. Ik heb al een keer in een party gezeten, was wel geinig alleen kreeg ik maar heel weinig experience

Heb hem gisteren ook besteld. Als ik hem binnen heb, zo ik dat laten weten, dan kunnen we samen in een partie misschien. Op www.playonline.com/ff11us/gameplay/06.html staat iets over worlds en hoe je kan spelen in de zelfde world als je vrienden, misschien heb je daar iets aan.
p.s. Welk ras en job heb je gekozen?
pi_14502878
Ik zit nog te twijfelen of ik ook XI zal kopen, want ik heb nog nooit online spellen gespeeld.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_14503459
FF wat info voor degene die hem nog wil kopen: bij dimensionplus is ie tijdelijk niet meer leverbaar.
  zondag 9 november 2003 @ 16:59:34 #173
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14504337
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:21 schreef MemoToast het volgende:
FF wat info voor degene die hem nog wil kopen: bij dimensionplus is ie tijdelijk niet meer leverbaar.
Dat wordt een tijdje wachten dus. Nou elk nadeel heb zijn voordeel. Het is wel beter voor mijn studie.
pi_14512964
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:19 schreef MemoToast het volgende:

[..]

Als je weer in je wereld beland krijg je een bericht te zien zoals "Welcome on Ifrit" en anders kan je het ook vast wel ergens in je main menu vinden

En ja, als je wilt levelen kan je beter ff solo'en, maar voor missies is een party veel beter. Moet je ff op zoek gaan naar een white mage, errug makkelijk zo'n healer =)

Om iemand op jouw server te krijgen bestaan er world passes, met zo'n pass kan je 5 mensen uitnodigen om op je server te spelen. Maar als je erop in gaat moet je idd je character deleten. Maar mocht je toevallig op de Ifrit server zitten, kijk dan eens of Oxayotl online is =)

En voor mensen die FFXI willen kopen, ik geloof dat Futurezone in Rotterdam ze nog wel heeft, maar daar kost ie geloof ik wel 80 euro ofzo.

I once was king of Spain, now I eat humble pie.
  maandag 10 november 2003 @ 09:13:48 #175
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14516823
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer goed nieuws!
[..]

Square

Een PAL special edition dus

Square

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')