abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13726435
Hoe ? Ik krijg het niet voor elkaar. Word maakt de opmaak kapot en geeft de koppen verkeert aan.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 21:55:51 #2
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_13726457
Heb je alle koppen dezelfde opmaak gegeven?

Dus alle hoofdstukken: kop 1
paragrafen: kop 2
enz...

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_13726640
In Word kan je dat t beste met de hand doen.. bij mij neemt ie anders in de inhoudsopgave letterlijk de titels over
pi_13726664
het is aan tegeven wat voor inhoudsopgave je wilt hebben, maar TS iets specifieker wat er fout gaat. Alle koppen moeten de zelfde naam hebben kop2, kop3, etc etc
E-?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:08:48 #5
60402 cybertje_delphi
I hate bugs, kill all bugs!
pi_13726750
Ja Word blijft bagger.
Het werkt bijna nooit zoals jij dat wilt.
Ben net 2 uur bezig geweest om nederlandse proofing tools geinstalleerd (Lees werkend) te krijgen.

Microsoft maakt een hoop troep!
En het meeste durven ze ook nog te verkopen.

Edit:
Ik zou het eerst ff in een nieuwe documentje proberen, dan weet je of het niet an je andere document ligt.

[Dit bericht is gewijzigd door cybertje_delphi op 07-10-2003 22:10]

;) De bugs die ik programmeer zijn features, de features die Microsoft programmeert zijn bugs! ;)
pi_13726780
Ik heb een inhoudsopgave gemaakt en word kent er zelf koppen aan toe Ik heb 10x de helpfunctie door gelezen maar ik snap er geen fuck van. Mijn layout wordt ook totaal verkracht wanneer ik de inhoudsopgave invoeg.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_13726791
Problemen met inhoudsopgaves, kopteksten en zulke zooi los ik meestal op door even openOffice Writer in te schakelen. Als je de tijd ervoor hebt, is het misschien te overwegen. Zo niet, misschien een idee voor een volgende keer.
pi_13726876
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:10 schreef Roonaan het volgende:
Problemen met inhoudsopgaves, kopteksten en zulke zooi los ik meestal op door even openOffice Writer in te schakelen. Als je de tijd ervoor hebt, is het misschien te overwegen. Zo niet, misschien een idee voor een volgende keer.
Wat is openoffice writer ?
-H.J. Simpson-
pi_13726894
Word is ronduit kut.
-H.J. Simpson-
pi_13726918
hmmm bij mij werkt het gewoon wel erg makkelijk

nb. wel steeds even op veld bijwerken klikken

pi_13726931
Ik heb er nooit problemen mee!

Hoofdonderwerpen --> Header1
subonderwerpen --> Header2
subsubonderwerpen --> Header3

en dan invoegen van de inhoudsopgave

gaat eigenlijk altijd perfect!

pi_13726978
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb er nooit problemen mee!

Hoofdonderwerpen --> Header1
subonderwerpen --> Header2
subsubonderwerpen --> Header3

en dan invoegen van de inhoudsopgave

gaat eigenlijk altijd perfect!

Ok ik heb meerdere hoofdonderwerpen en subonderwerpen hoe doe ik dat ? Header 1 is het zelfde als kop 1 neem ik aan ?
-H.J. Simpson-
pi_13727052
header --> kop

Ga op elk hoofdstuk staan (titel) en bovenin word kan je aangeven wat voor format hij moet hebben klik op heading 1, doe dit voor elke hoofdstuk en maak de inhoud overnieuw.

VOor meer info is het clipje ook handig, suc6

E-?
pi_13727271
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:16 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Ok ik heb meerdere hoofdonderwerpen en subonderwerpen hoe doe ik dat ? Header 1 is het zelfde als kop 1 neem ik aan ?

ja header = kop!

maak van alle hoofdonderwerpen een kop1
en van alle subonderwerpen kop2

dan voeg je een nieuwe inhoudsopgave in, en dan zou het goed moeten gaan!

pi_13727373
Hij doet wel wat maar maakt er een ontzettende teringzooi van. Opeens is alles vet, zinnen worden afgebroken etc. Wat is hier nou zo moeilijk aan ?
-H.J. Simpson-
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:53:57 #16
39446 303
(C) Roland
pi_13728010
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:31 schreef MrCrowley het volgende:
Hij doet wel wat maar maakt er een ontzettende teringzooi van. Opeens is alles vet, zinnen worden afgebroken etc. Wat is hier nou zo moeilijk aan ?
Misschien moet je eens een beginnerscursus Word gaan volgen of een boek erover lezen... zo moeilijk is het niet hoor.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:56:38 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_13728084
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:31 schreef MrCrowley het volgende:
Hoe heb je je opmaakprofielen ingesteld?

Heb je alles met de hand vet gemaakt enzo? Of heb je met de opmaakprofielen gewerkt?

Je kan ook handmatig een inhoudsopgave maken als het je echt niet lukt..

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_13729394
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Hoe heb je je opmaakprofielen ingesteld?

Heb je alles met de hand vet gemaakt enzo? Of heb je met de opmaakprofielen gewerkt?

Je kan ook handmatig een inhoudsopgave maken als het je echt niet lukt..

Mijn document is heel groot. Ik wil er een goede structuur in brengen. Met de hand is te veel werk en ziet er nog niet goed uit.

Ik ben nu met openoffice writer bezig. Dat lukt nog niet helemaal maar ziet er makkelijker uit.

-H.J. Simpson-
pi_13732855
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:13 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Wat is openoffice writer ?

De 'word' uit het openoffice pakket
pi_13753682
Het probleem is dat ik eerst ooit handmatig een inhoudsopgave heb gemaakt. Het document is nu tot inmense proporties gegroeit en moet gestructureerd worden. En Word maakt er een zooi van.

Wat is nu het beste om te doen ?

-H.J. Simpson-
  woensdag 8 oktober 2003 @ 23:21:07 #21
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_13754399
Structureren.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: