Dit is de mijne, al zijn dit alle tracks die ik dope vind uit de lijst Tony Monatana en om hiphop een grotere kleine kans te geven.
PS; Waar zijn al mn streepjes nou gebleven??
quote:cool, maar dit zijn er 54... ik kan dus of de laatste 4 weglaten, of je verzint er nog 46 bij
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:59 schreef Mr.Tear het volgende:
(...)
Dit is de mijne, al zijn dit alle tracks die ik dope vind uit de lijst Tony Monatana en om hiphop een grotere kleine kans te geven.
Mijn lijstje voor 2003
[Dit bericht is gewijzigd door Revol op 26-10-2003 16:47]
quote:Als je een van deze even weghaalt heb je toch nog ruimte voor een andere plaat
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:53 schreef MIC1_ het volgende:
68.Fat Boys Human Beatbox
79.Fat Boys Human Beatbox
Ik denk dat ik het zo maar laat, ik krijg vast spijt van allerlei dingen maargoed..PS; Waar zijn al mn streepjes nou gebleven??
quote:dank je, ik dacht al; hoe kunnen het er nou opeens 101 zijn
Op maandag 27 oktober 2003 10:26 schreef DrMarten het volgende:[..]
Als je een van deze even weghaalt heb je toch nog ruimte voor een andere plaat
quote:volgens mij stonden er nog een paar dubbele in
Op maandag 27 oktober 2003 14:47 schreef MIC1_ het volgende:[..]
dank je, ik dacht al; hoe kunnen het er nou opeens 101 zijn
.
quote:ik kan het niet meer editen..
Op maandag 27 oktober 2003 20:08 schreef menjo het volgende:[..]
volgens mij stonden er nog een paar dubbele in
quote:Mooie lijst
Op maandag 27 oktober 2003 20:50 schreef dwerg het volgende:
01. New Order - True faith
[knip]
Ik zie veel overlap met m'n eigen lijst, qua artiesten, maar je hebt bijna overal andere nummers
quote:erg leuke lijst, 48 Gigi d Augustino ~ L Amour Toujours vind ik een beetje twijfelachtig maar wel erg grappig
Op maandag 27 oktober 2003 11:42 schreef XL het volgende:
1 Soulwax ~ Too Many djs
quote:wat een intestigator is weet ik niet, maar ik ken wel een nummer sweet instigator van ozark henry
23 Ozark Henry ~ Sweet intestigator
leuke lijst trouwens, op een paar missers na
quote:Gigi... het moge duidelijk zijn dat Gigi eigenlijk buiten mijn genre valt. Wat ik bijzonder knap vind is dat dit nummer van Gigi niet verveelt, je komt het nummer af en toe tegen in studentikoze kroegen. Dan is mijn gevoel over het algemeen vooral: 'Hee-ja-daar-heb-je-Gigi-weer-eens' duidelijk anders dan het 'pfff-daar-heb-je-die-weer-gevoel'. Het nummer krijgt ook de voeten van de vloer. Zijn hoge waardering houdt rekening met deze aspecten.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:05 schreef Stokvis het volgende:[..]
erg leuke lijst, 48 Gigi d Augustino ~ L Amour Toujours vind ik een beetje twijfelachtig maar wel erg grappig
Ik heb me er al lang bij neergelegd dat op de plaatsen waar ik uitga de muzieksmaak verschilt met die van mij, daar kan ik me ook prima in vinden. Die muziek leent zich daar veel beter voor, mijn muziek is weer veel mooier om thuis naar te luisteren.
quote:oops! foutje
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:36 schreef placebeau het volgende:[..]
wat een intestigator is weet ik niet, maar ik ken wel een nummer sweet instigator van ozark henry
leuke lijst trouwens, op een paar missers na
Wat zijn mijn missers volgens jou? Moet ik dan denken aan ontbrekende platen, inmiddels heb ik er aantal hier staan die ik de laatste 2 dagen al weer gehoord heb en die ik mis in mijn lijst. Die komen volgend jaar. Of moet ik denken aan de nummers als Gigi en Southside spinners Of bedoel je de nummers als White town en Bran van 3000?
quote:Er is niks fouts aan White Town of Bran Van 3000, hoor.
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:06 schreef XL het volgende:
Wat zijn mijn missers volgens jou? Moet ik dan denken aan ontbrekende platen, inmiddels heb ik er aantal hier staan die ik de laatste 2 dagen al weer gehoord heb en die ik mis in mijn lijst. Die komen volgend jaar. Of moet ik denken aan de nummers als Gigi en Southside spinners Of bedoel je de nummers als White town en Bran van 3000?
quote:niks tegen de bran van, integendeel
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:06 schreef XL het volgende:
quote:* Meldt
Op woensdag 29 oktober 2003 12:22 schreef placebeau het volgende:
en je bent een van de weinigen zonder placebo in je lijst
quote:Placebo staat op 102 als dat je troost.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:22 schreef placebeau het volgende:[..]
niks tegen de bran van, integendeel
ik kan alleen gorki niet af, zo'n blaaskaak, en verder vind ik ook niets aan live en de counting crows en zo, en je bent een van de weinigen zonder placebo in je lijst
Van live kan ik me beter voorstellen dat je het niks vind, dat vind ik zelf namelijk ook. Aflopende zaak sinds Secret Samadhi, dat neemt niet weg dat Throwing Copper WEL een goed album is, Lightning Crashes is dan een nummer dat trots in mijn lijst staat.
Ik had zelf eerder verwacht dat er mensen zouden vallen over nummer als Mo Money Mo Problems van Notorious BIG ofzo. Eigenlijk gewone 'top-40-meuk' die bij is blijven hangen, ik kan die nummers veel minder goed verklaren. Zo heb ik er een paar en die blijf ik grappig vinden.
quote:Terug in '99 had ik waarschijnlijk zowel Gorki als Placebo onder mijn favoriete groepen geschaard, maar tijden en smaak veranderen... Placebo ben ik nu wel definitief op uitgekeken (alleen hun titelloze debuut draai ik nog wel eens), het "teveel-van-hetzelfde"-syndroom heeft ook Gorki een stuk minder interessant gemaakt; al valt het niet te ontkennen dat Luc de Vos toch een aantal ijzersterke nummers heeft geschreven, en Punk is Dood heeft - voor mij althans - ook nog wel wat nostalgische waarde.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:22 schreef placebeau het volgende:[..]
niks tegen de bran van, integendeel
ik kan alleen gorki niet af, zo'n blaaskaak, en verder vind ik ook niets aan live en de counting crows en zo, en je bent een van de weinigen zonder placebo in je lijst
quote:Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik denk niet dat onze leeftijden echt ver uit elkaar liggen - maar Mo Money Mo Problems heb ik stiekem ook altijd best aardig gevonden, heb toentertijd zelfs het singletje ervan gekocht. Van die jeugdsentiment die ik nu ook nog wel kan hebben, eigenlijk.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:00 schreef XL het volgende:Ik had zelf eerder verwacht dat er mensen zouden vallen over nummer als Mo Money Mo Problems van Notorious BIG ofzo. Eigenlijk gewone 'top-40-meuk' die bij is blijven hangen, ik kan die nummers veel minder goed verklaren. Zo heb ik er een paar en die blijf ik grappig vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 29-10-2003 13:20]
Scherpe analyse dus, de laatste jaren ben ik echter minder dan ik zou willen met muziek bezig. Ik hoor minder nieuwe muziek en lees minder over verschillende bands. Muzikaal gezien een zorgwekkende ontwikkeling...
quote:I N D I E
Op woensdag 29 oktober 2003 13:26 schreef XL het volgende:
Ik hoor minder nieuwe muziek en lees minder over verschillende bands. Muzikaal gezien een zorgwekkende ontwikkeling...
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:02 schreef janjesper1 het volgende:
74Crash test dummiesMmmm
quote:
96chrash test dummies ~ mmm mmm mmm mmm
Zal ook eens een top 100 gaan samenstellen. Klassiek is ook toegestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |