abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13727984
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:47 schreef Funnie het volgende:
ja, dat was ik !

On topic.. Is Demi niet lief

Ja heel lief
Tis net een elfje
Screw them.
We're going home.
pi_13732548
Jambo - 'hart'stikke goed joh!!

Belana, heel fijn dat je toch thuis mag blijven. Ik snap alleen niet dat de baas nu toch blij is met deze situatie... (Nou ja, bazen zal ik wel nooit begrijpen ) Doe je wel voorzichtig? Let op jezelf tijdens het werken of je het aankunt en kom er niet achter dat je het niet aan kon
!!

Lies, ook goed zeg! Je begint in te dalen En is meneer Lies ook goed bezig geweest? Kun je steun verwachten of zal hij straks flauwgevallen op de grond liggen?

Leah, toch fijn dat je veel begrip hebt gekregen. We weten hoe belangrijk dat alleen al is! En nu maar hopen dat je lekker snel zwanger wordt! Niets staat die nieuwe zwangerschap in de weg, dus go girl! (and husbie ) Fok! maar lekekr raak (goh, da's nu eens een toepasselijke naam voor een forum )

woensdag 8 oktober 2003 @ 09:40:16 #28
24188 Belana
kloon van belana
pi_13733334
Ja Bright *knikt braaf ja*..
Nee zonder dollen, ik zal daar zeker op letten.

Leah, idd fijn dat je dat begrip hebt gekregen. Ik snap heel goed dat je alleen door hem behandeld wilt! En ik hoop dat jullie snel weer in verwachting raken.

Wat een poepie die demi!!!

stormy waters...
sailin'
pi_13733553
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 08:06 schreef Bright het volgende:
Lies, ook goed zeg! Je begint in te dalen En is meneer Lies ook goed bezig geweest? Kun je steun verwachten of zal hij straks flauwgevallen op de grond liggen?
Ik zie het al voor me. Ik ben benieuwd hoe hij zich er doorheen slaat.

Wat een eng verhaal Leah, maar wel ontzettend fijn dat het nu weer goed is. Het lijkt me dan wel moeilijk om weer 'opnieuw' te beginnen. Succes daarmee.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2003 @ 10:07:19 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_13733779
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:26 schreef Leah het volgende:
we gaan weer voor een brusje voor Freek!

Gelukkig dat er niks engs is!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 10:41:26 #31
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13734376
Hahaha, nee hoor, meneer Lies (Zooi) is nog super kalm en relaxt.
Dit kan natuurlijk helemaal omslaan bij HET moment.
Hij heeft de lessen op de cursus goed meegedaan en alle films over de bevallingen bekeken zonder flauw te vallen. Ik heb er alle vertrouwen in!
pi_13734900
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 10:41 schreef -Lies- het volgende:
Hahaha, nee hoor, meneer Lies (Zooi) is nog super kalm en relaxt.
Dit kan natuurlijk helemaal omslaan bij HET moment.
Hij heeft de lessen op de cursus goed meegedaan en alle films over de bevallingen bekeken zonder flauw te vallen. Ik heb er alle vertrouwen in!
Kijk en dat is juist zo belangrijk, als de vrouw vertrouwen in de man heeft, dan kan ze de hele wereld aan
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:19:26 #33
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_13735175
Leah, fijn dat je zo'n goede gyn hebt getroffen. Ik heb tot nog toe gelukkig nog met geen enkele gyn een slechte ervaring gehad, maar dat komt ook omdat er nog weinig bijzonders met mij is gebeurd. Alles was tot nog toe vrij standaard. Ik heb gisteren toevallig net een afspraak gemaakt in het ziekenhuis, omdat ik met 36 weken wordt overgedragen naar het ziekenhuis (ivm keizersnede vorige keer). Ik kon alleen maar bij een arts-assistent terecht, maar dat lijkt mij voor de standaard controles ook wel voldoende.

Over vertrouwen in mijn partner gesproken. Ik ben dus wel bang voor flauwvaltaferelen bij mijn vriend. Hij kan absoluut niet tegen ziekenhuizen. Bij de meest simpele medische handelingen bij mij (zoals inwendig onderzoek, injecties en dergelijke) loopt hij al weg. De keizersnede ging goed, maar daar zat hij gewoon bij mijn hoofd en hoefde niks van de hele operatie te zien. Bovendien mocht hij al heel snel weg nadat Katja geboren was. Hij durfde de navelstreng ook niet door te knippen. Ik ben dus bang dat ik het bij een gewone bevalling voornamelijk alleen moet doen, want ik wil er ook geen ander bij.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_13735811
Ach, zielige lievelink. Je wilt ons er ook niet bij? Ik wil wel foto's maken hoor, kan meneer lievelink het toch zien, in z'n eigen snelheid
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:56:21 #35
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13736060
Livelink, misschien valt het op dat moment reuze mee!
Als hij vanboven bij jou blijft zitten hoeft hij ook niet alles te zien wat er vanonder gebeurt?
Zooi weet ook nog niet of hij de navelstreng durft door te knippen.
Hij wacht het gewoon op dat moment af.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:19:26 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_13737797
Ja, ik ga er ook maar van uit dat het op het moment zelf wel mee zal vallen. Hij gaat het in ieder geval wel proberen en daar ben ik al heel erg blij mee. En ik kan me zo voorstellen dat de geboorte van je eigen kind zo ontzettend bijzonder is, dat je daarvoor al het andere opzij zet.

En Bright, ik wil er echt geen anderen bij, hoor (behalve de mensen die er beroepshalve bij moeten zijn natuurlijk). Foto's mogen ook pas gemaakt worden als de kleine er al uit is en ik er weer discreet bijlig.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_13740086
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:24 schreef -Lies- het volgende:
Sinds de laatste paar dagen heb ik regelmatig een zuurderig, soms wat kramperig gevoel helemaal vanonder in mijn buik. Vooral s'ochtends vroeg in bed en als ik een stukje heb gelopen. De verloskundige vertelde dat de baarmoeder al voorwerk aan het doen is, zodat de baarmoeder al wat weker wordt. Ik vind dit maar een spannend idee! Maar ze gaf duidelijk aan dat het evengoed nog een paar weken kan duren!
Is dit gevoel herkenbaar bij jullie?
Lies, dat kramperige gevoel onderin de buik herken ik wel. Ik had het gisterenavond ook. Heel vervelend en pijnlijk ook wel vindt ik. Maar dat is toch echt om alles aan het uitdijen is en klaar voor de geboorte van het kind. Overigens wil dit inderdaad niet zeggen dat het dan al snel komt want dat kan ook wel opzich laten wachten.

Belana, die baas van jouw is wel een beetje een bluffer hoor, eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dan dat er wel wat anders geregeld zou worden, want hij zal toch zelf ook wel weten dat ie een eikel zou zijn als ie jouw elke dag zou komen ophalen. Maar hoe gaan ze dit nu doen als je echt met verlof bent, want dan zal toch echt iemand anders jouw werk moeten overnemen, hebben ze dus blijkbaar niet goed genoeg over nagedacht, want jij zou die persoon dan toch moeten inwerken. Nou ja in ieder geval kun je lekker thuis werken, dat scheelt weer en hoef je je ook niet meer schuldig te voelen.

woensdag 8 oktober 2003 @ 16:51:06 #38
24188 Belana
kloon van belana
pi_13743618
Je kan merken dat er hier geboortes dichterbij beginnen te komen, het wordt weer drukker

Lies, ik heb dat natuurlijk nog lang niet, maar het lijkt me wel spannend die krampjes, je wordt wel even met de neus op de feiten gedrukt zeg, het is echt bijna zover.
Lewis, dat jij daar ook al last van hebt, wat gaat dat allemaal snel.
Nou ja, ben zelf ook alweer 25 weken onderweg...

Lewis, ik denk dat mijn baas idd in de gaten had dat ik echt niet blij met hem was en dat ie alles heeft geprobeerd om dit toch te regelen. Normaal kan ik het heel goed vinden met hem en ik dacht wel wat credit opgebouwd te hebben maar daar begon ik dus echt aan te twijfelen. Blijkt dus mee te vallen en hij is erachter dat het wel erg lullig zou zijn. Heeft ie ook nog aan de telefoon gezegd, ten minste, iets in die trant.

Livelink, gewoon maar afwachten hoe je vriend reageert, ja toch? Misschien kijkt ie niet, maar daarom kan ie er evengoed wel voor je zijn toch?

stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 oktober 2003 @ 17:30:01 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13744590
Kijk net weer eens naar die lijst op eerste bladzijde en vraag me af:
"Hoe zou het nou met Noukie zijn?"

Lang niets gelezen, of ligt dat aan mij? Ben benieuwd...!
Waarschijnlijk zit Noukie lekker stilletjes te genieten van het kleine beebje dat groeit en groeit?!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 23:29:19 #40
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_13754649
Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen (ben nu dus 37 weken) .
Maar ik denk dat ik nog maar even wacht, want het bed staat nog niet 'op poten' en de babykamer is nog niet helemaal klaar (worden beide vrijdag a.s. geregeld hoop ik).

Ik moet zeggen dat ik de zwangerschap nog lang niet zo zat ben, als bij de eerste zwangerschap rond deze tijd. Waarschijnlijk komt dat omdat ik me nu (lichamelijk) wat beter voel.
Ik heb nu Cesartherapie gehad en dat heeft heel erg goed geholpen . Ik kan nu meer dan een paar weken geleden en daar durfde ik niet op te hopen. Ik hoopte alleen dat de klachten niet erger zouden worden, maar het is dus zelfs beter geworden. Zo kan ik me 's nachts gewoon weer pijnloos omdraaien (daar had ik een paar topics terug over geklaagd) en kan ik weer wat beter bukken en langer staan en lopen. Ik moet het natuurlijk niet te gek maken, maar ik ben het zwanger zijn dus nog niet spuugzat. 't Begint zelfs een beetje te wennen .

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_13757959
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 23:29 schreef Grijs het volgende:
Zo kan ik me 's nachts gewoon weer pijnloos omdraaien (daar had ik een paar topics terug over geklaagd) en kan ik weer wat beter bukken en langer staan en lopen. Ik moet het natuurlijk niet te gek maken, maar ik ben het zwanger zijn dus nog niet spuugzat. 't Begint zelfs een beetje te wennen .
Ik wou dat ik me zo goed voelde zeg, elke keer als ik me omdraai in bed voelt het alsof er een looien pijp aan hangt die ik mee sleur. En bukken is al helemaal een rot gevoel. En dan niet te vergeten om lang te staan, uit den boze

Klaag klaag, nou ja voor mij is het ook de eerste keer.

donderdag 9 oktober 2003 @ 10:39:59 #42
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13759093
Ik zit ook meer in een klaagfase, zo tegen het einde.
Vooral de nachten zijn vreselijk. Pijn in mijn benen, pijn in mijn buik, en inderdaad het draaien en keren.........
Lijkt me heerlijk om over een tijdje weer gewoon lekker te kunnen rollen in bed !

Wij hebben ons bed deze week ook op 'poten' gezet.
We hebben er erg om moeten lachen samen! (we hebben bijna een trapje nodig om in bed te komen!
Als ik op het randje zit dan kom ik lang niet met mijn voeten op de grond. Maar ik moet zeggen dat het uit bed komen makkelijker hierdoor gaat. Anders moest ik me rechttrekken en nu kan ik me eruit laten glijden met de zwaartekracht.

Fijn Grijs, dat je je zo goed voelt. Ik heb eerlijk gezegd ook geen oefeningen gedaan voor mijn lichaam. Misschien toch een tip voor een eventuele 'volgende keer' ooit.

donderdag 9 oktober 2003 @ 11:20:40 #43
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_13759886
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:28 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Ik wou dat ik me zo goed voelde zeg, elke keer als ik me omdraai in bed voelt het alsof er een looien pijp aan hangt die ik mee sleur. En bukken is al helemaal een rot gevoel. En dan niet te vergeten om lang te staan, uit den boze

Klaag klaag, nou ja voor mij is het ook de eerste keer.

Dat had ik dus een aantal weken geleden ook en het werd steeds erger.
De pijn voelde ik voornamelijk bij m'n bekken, vandaar dat ik graag doorverwezen wilde worden (dat moet de huisarts doen, de verloskundige kan dat niet).
Gelukkig had ik geen bekkeninstabiliteit. De reden dat mijn bekken zo'n pijn deed (en af en toe ook nog wel doet), is dat mijn bovenbenen iets naar binnen schijnen te staan, waardoor de spieren aan de binnenkant aan mijn bekken trekken. Met de therapie werden die spieren opgerekt en andere spieren versterkt (ik moet ook nog steeds oefeningen doen). Bovendien moet ik goed op m'n houding letten als ik sta (knieën licht gebogen, en een beetje op je voorvoeten) en als ik buk en ga staan.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 11:21:50 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_13759914
Och meiden, ik voel met jullie mee hoor. Wat dat betreft wordt zwanger zijn nog wel eens onderschat. Natuurlijk heeft de 1 er meer last van dan de ander, magoe. Sterkte in ieder geval!
stormy waters...
sailin'
pi_13760515
Zeg Grijs, je moet wel het bed verhogen hoor, anders mag je nog niet thuis bevallen (ook al wordt wel vaak nog een oogje dichtgedaan door de VK)
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:04:35 #46
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13760871
Ik had net met afvegen op 't toilet een paar 'dingetjes' oud bruin zeg maar.. Niet veel, paar 'kloddertjes' van een mm of 2 a 3..

paniek? geen paniek? vk bellen? niks aan de hand?
help!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 oktober 2003 @ 12:07:25 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13760936
E.T. als het hierbij blijft is er vermoedelijk niks aan de hand, vooral niet omdat het oud bloed is. Waarschijnlijk komt het van een klein scheurtje in de baarmoedermond, die staat erg onder spanning en wil dan weleens een beetje stuk gaan. Maar als je het erg eng vindt, bel dan even je vk, die kan je beter uitleggen hoe het komt dan ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 13:56:42 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13763434
Geen oud bloed meer.. Nu alleen nog wat lichte krampjes.. (op de plek waar normaal de bandenpijn zit)

*iets rustiger is*

Morgen wel ff aan de vk vragen (heb dan toch uitgebreide echo)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:30:20 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_13766106
Ow ET, das toch ff schrikken. Ik heb er geen ervaring mee, maar het hoeft idd niks te betekenen, zeker niet als het oud bloed was. misschien gewoon ook een teken van je lijf om rustiger aan te doen???
Morgen aan de vk vragen en het is vast niks!
Kalm aan meid!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:31:56 #50
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_13766152
Gewoon even nu bellen ET!
Niet omdat ik denk dat er iets aan de hand is, maar dat soort dingen moet je altijd even melden en daar is je VK voor. Dan ben je helemaal gerustgesteld, en kun je je in alle rust op de echo van morgen verheugen, en vannacht lekker slapen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')