quote:Ja heel lief
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:47 schreef Funnie het volgende:
ja, dat was ik !![]()
On topic.. Is Demi niet lief
Belana, heel fijn dat je toch thuis mag blijven. Ik snap alleen niet dat de baas nu toch blij is met deze situatie... (Nou ja, bazen zal ik wel nooit begrijpen
) Doe je wel voorzichtig? Let op jezelf tijdens het werken of je het aankunt en kom er niet achter dat je het niet aan kon
!!
Lies, ook goed zeg! Je begint in te dalen
En is meneer Lies ook goed bezig geweest? Kun je steun verwachten of zal hij straks flauwgevallen op de grond liggen?
Leah, toch fijn dat je veel begrip hebt gekregen. We weten hoe belangrijk dat alleen al is! En nu maar hopen dat je lekker snel zwanger wordt! Niets staat die nieuwe zwangerschap in de weg, dus go girl! (and husbie
) Fok! maar lekekr raak (goh, da's nu eens een toepasselijke naam voor een forum
)
Leah, idd fijn dat je dat begrip hebt gekregen. Ik snap heel goed dat je alleen door hem behandeld wilt! En ik hoop dat jullie snel weer in verwachting raken.
Wat een poepie die demi!!!
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 08:06 schreef Bright het volgende:
Lies, ook goed zeg! Je begint in te dalenEn is meneer Lies ook goed bezig geweest? Kun je steun verwachten of zal hij straks flauwgevallen op de grond liggen?
Wat een eng verhaal Leah, maar wel ontzettend fijn dat het nu weer goed is. Het lijkt me dan wel moeilijk om weer 'opnieuw' te beginnen. Succes daarmee.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:26 schreef Leah het volgende:
we gaan weer voor een brusje voor Freek!
Gelukkig dat er niks engs is!!
quote:Kijk en dat is juist zo belangrijk, als de vrouw vertrouwen in de man heeft, dan kan ze de hele wereld aan
Op woensdag 8 oktober 2003 10:41 schreef -Lies- het volgende:
Hahaha, nee hoor, meneer Lies (Zooi) is nog super kalm en relaxt.
Dit kan natuurlijk helemaal omslaan bij HET moment.
Hij heeft de lessen op de cursus goed meegedaan en alle films over de bevallingen bekeken zonder flauw te vallen. Ik heb er alle vertrouwen in!
Over vertrouwen in mijn partner gesproken. Ik ben dus wel bang voor flauwvaltaferelen bij mijn vriend. Hij kan absoluut niet tegen ziekenhuizen. Bij de meest simpele medische handelingen bij mij (zoals inwendig onderzoek, injecties en dergelijke) loopt hij al weg. De keizersnede ging goed, maar daar zat hij gewoon bij mijn hoofd en hoefde niks van de hele operatie te zien. Bovendien mocht hij al heel snel weg nadat Katja geboren was. Hij durfde de navelstreng ook niet door te knippen. Ik ben dus bang dat ik het bij een gewone bevalling voornamelijk alleen moet doen, want ik wil er ook geen ander bij.
En Bright, ik wil er echt geen anderen bij, hoor (behalve de mensen die er beroepshalve bij moeten zijn natuurlijk). Foto's mogen ook pas gemaakt worden als de kleine er al uit is en ik er weer discreet bijlig.
quote:Lies, dat kramperige gevoel onderin de buik herken ik wel. Ik had het gisterenavond ook. Heel vervelend en pijnlijk ook wel vindt ik. Maar dat is toch echt om alles aan het uitdijen is en klaar voor de geboorte van het kind. Overigens wil dit inderdaad niet zeggen dat het dan al snel komt want dat kan ook wel opzich laten wachten.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:24 schreef -Lies- het volgende:
Sinds de laatste paar dagen heb ik regelmatig een zuurderig, soms wat kramperig gevoel helemaal vanonder in mijn buik. Vooral s'ochtends vroeg in bed en als ik een stukje heb gelopen. De verloskundige vertelde dat de baarmoeder al voorwerk aan het doen is, zodat de baarmoeder al wat weker wordt. Ik vind dit maar een spannend idee! Maar ze gaf duidelijk aan dat het evengoed nog een paar weken kan duren!
Is dit gevoel herkenbaar bij jullie?
Belana, die baas van jouw is wel een beetje een bluffer hoor, eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dan dat er wel wat anders geregeld zou worden, want hij zal toch zelf ook wel weten dat ie een eikel zou zijn als ie jouw elke dag zou komen ophalen. Maar hoe gaan ze dit nu doen als je echt met verlof bent, want dan zal toch echt iemand anders jouw werk moeten overnemen, hebben ze dus blijkbaar niet goed genoeg over nagedacht, want jij zou die persoon dan toch moeten inwerken. Nou ja in ieder geval kun je lekker thuis werken, dat scheelt weer en hoef je je ook niet meer schuldig te voelen.
Lies, ik heb dat natuurlijk nog lang niet, maar het lijkt me wel spannend die krampjes, je wordt wel even met de neus op de feiten gedrukt zeg, het is echt bijna zover.
Lewis, dat jij daar ook al last van hebt, wat gaat dat allemaal snel.
Nou ja, ben zelf ook alweer 25 weken onderweg...
Lewis, ik denk dat mijn baas idd in de gaten had dat ik echt niet blij met hem was en dat ie alles heeft geprobeerd om dit toch te regelen. Normaal kan ik het heel goed vinden met hem en ik dacht wel wat credit opgebouwd te hebben maar daar begon ik dus echt aan te twijfelen. Blijkt dus mee te vallen en hij is erachter dat het wel erg lullig zou zijn. Heeft ie ook nog aan de telefoon gezegd, ten minste, iets in die trant.
Livelink, gewoon maar afwachten hoe je vriend reageert, ja toch? Misschien kijkt ie niet, maar daarom kan ie er evengoed wel voor je zijn toch?
Lang niets gelezen, of ligt dat aan mij? Ben benieuwd...!
Waarschijnlijk zit Noukie lekker stilletjes te genieten van het kleine beebje dat groeit en groeit?!
Ik moet zeggen dat ik de zwangerschap nog lang niet zo zat ben, als bij de eerste zwangerschap rond deze tijd. Waarschijnlijk komt dat omdat ik me nu (lichamelijk) wat beter voel.
Ik heb nu Cesartherapie gehad en dat heeft heel erg goed geholpen
. Ik kan nu meer dan een paar weken geleden en daar durfde ik niet op te hopen. Ik hoopte alleen dat de klachten niet erger zouden worden, maar het is dus zelfs beter geworden. Zo kan ik me 's nachts gewoon weer pijnloos omdraaien (daar had ik een paar topics terug over geklaagd) en kan ik weer wat beter bukken en langer staan en lopen. Ik moet het natuurlijk niet te gek maken, maar ik ben het zwanger zijn dus nog niet spuugzat. 't Begint zelfs een beetje te wennen
.
quote:Ik wou dat ik me zo goed voelde zeg, elke keer als ik me omdraai in bed voelt het alsof er een looien pijp aan hangt die ik mee sleur. En bukken is al helemaal een rot gevoel. En dan niet te vergeten om lang te staan, uit den boze
Op woensdag 8 oktober 2003 23:29 schreef Grijs het volgende:
Zo kan ik me 's nachts gewoon weer pijnloos omdraaien (daar had ik een paar topics terug over geklaagd) en kan ik weer wat beter bukken en langer staan en lopen. Ik moet het natuurlijk niet te gek maken, maar ik ben het zwanger zijn dus nog niet spuugzat. 't Begint zelfs een beetje te wennen.
Klaag klaag, nou ja voor mij is het ook de eerste keer.
Wij hebben ons bed deze week ook op 'poten' gezet.
We hebben er erg om moeten lachen samen! (we hebben bijna een trapje nodig om in bed te komen! ![]()
Als ik op het randje zit dan kom ik lang niet met mijn voeten op de grond. Maar ik moet zeggen dat het uit bed komen makkelijker hierdoor gaat. Anders moest ik me rechttrekken en nu kan ik me eruit laten glijden met de zwaartekracht.
Fijn Grijs, dat je je zo goed voelt. Ik heb eerlijk gezegd ook geen oefeningen gedaan voor mijn lichaam. Misschien toch een tip voor een eventuele 'volgende keer' ooit.
quote:Dat had ik dus een aantal weken geleden ook en het werd steeds erger.
Op donderdag 9 oktober 2003 09:28 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Ik wou dat ik me zo goed voelde zeg, elke keer als ik me omdraai in bed voelt het alsof er een looien pijp aan hangt die ik mee sleur. En bukken is al helemaal een rot gevoel. En dan niet te vergeten om lang te staan, uit den boze
Klaag klaag, nou ja voor mij is het ook de eerste keer.
paniek? geen paniek? vk bellen? niks aan de hand?
help!
*iets rustiger is*
Morgen wel ff aan de vk vragen (heb dan toch uitgebreide echo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |