Dus steun de actie, email Essent, zorg dat de toevoer geregeld wordt en help ieder moslimhuishouden aan het gas!
Maar goed dat dit in onzin staat
quote:zie mijn grote verrechtsing topic...
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er schijnen nog moslimgezinnen te zijn die nog steeds moeten koken op houtvuurtjes, en dat is toch niet meer van deze tijd. In deze tijden moet je je theeketel toch wel in een ommezien kunnen laten fluiten ten einde je familie ende je gasten van een lekker kopje thee te kunnen voorzien.Dus steun de actie, email Essent, zorg dat de toevoer geregeld wordt en help ieder moslimhuishouden aan het gas!
.
.
quote:Reputatie?
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:53 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Misschien kan je in het vervolg proberen, dit soort debiele/achterlijke 'grappen' eventueel voor te bereiden, c.q. weg te laten, omdat het niet echt een voordeel oplevert, ten aanzien van je reeds behaalde 'reputatie'.
.
.
quote:Omdat ik er vanuit ging dat jij toch niet zou beseffen, dat het hier om eventuele sarcastische woordspelingen gaat, had ik het al reeds tussen aanhalingstekens gepositioneerd.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Reputatie?
.
quote:Dat je altijd zit te ruften....
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Reputatie?
quote:Of je houd gewoon ff die negatieve klep van je dicht?
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:53 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Misschien kan je in het vervolg proberen, dit soort debiele/achterlijke 'grappen' eventueel voor te bereiden, c.q. weg te laten, omdat het niet echt een voordeel oplevert, ten aanzien van je reeds behaalde 'reputatie'.
.
.
quote:dan kies ik deze
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:59 schreef jogy het volgende:[..]
Of je houd gewoon ff die negatieve klep van je dicht?
mensen, het staat in onz, dus stel je niet aan en ga ergens anders lekker discussieren
quote:{sub]Doet de gordijnen ook dicht[/sub]
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:00 schreef onetouch het volgende:
deuren en ramen gesloten!
quote:I was just throwing out some bait
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:00 schreef HeyFreak het volgende:[..]
dan kies ik deze
mensen, het staat in onz, dus stel je niet aan en ga ergens anders lekker discussieren
Da's dan eigenlijk best aardig enzo....
Alleen geen goeie slogan voor Essent
quote:Ja, waardeloos. Al mijn heerlijcke gerechten raakten aangebrand. Nee hoor, niets zo goed als het ouderwetse pitje!
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:04 schreef mvt het volgende:
Inductiekoken is weer uit zo te lezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |