abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_935806
Maandag zag ik op TV bij De Heilige Koe dat er een man auto's uit het Duitse leger importeert en die vervolgens in Nederland weer verkoopt. Ik heb niet gehoord wie die man verder was, en op de pagina van Yorin (en Veronica) kan ik er niets over vinden. Dit bedrijf verkoopt Unimoch's en Golfjes II diesel.. Heeft iemand misschien meer info over dit bedrijf?
BVD Schizo
pi_936167
verder geen aanvulling op jouw vraag.. maar ik vind de Unimog een extreem coole en grappige truck ... je ziet hem wel eens voorbij komen op Eurosport tijdens de trucktrials
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2001 @ 21:43:22 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_936187
Unimog staat voor Universele Möglichkeiten, de duitse versie van de Jeep dus. Al lijken ze niet op elkaar.
Niet dat deze info er toe doet, maar ik wou m'n weetje ff kwijt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_939423
quote:
Op 11 april 2001 19:54 schreef Schizo het volgende:
Maandag zag ik op TV bij De Heilige Koe dat er een man auto's uit het Duitse leger importeert en die vervolgens in Nederland weer verkoopt. Ik heb niet gehoord wie die man verder was, en op de pagina van Yorin (en Veronica) kan ik er niets over vinden. Dit bedrijf verkoopt Unimoch's en Golfjes II diesel.. Heeft iemand misschien meer info over dit bedrijf?
BVD Schizo
ik heb t ook gezien, ik zat al met pen en papier klaar voor een telefoonnr.
Maar ik weet er dus ook niks over...
pi_940488
Ik heb dus niet dat programma gezien maar wel iemand die dat ook deed.. in de Vondst stond een advertentie. helaas kun je niet meer zomaar ff online op de vondst kijken (zie http://www.fokforum.nl/showtopic/40163 ) maar misschien kan ik nog die advertentie in het krantje zelf vinden.. ik meen zeker dat ik hem had zien staan.
  donderdag 12 april 2001 @ 23:45:45 #6
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_940834
Die man zat vanalles te herhalen, ik heb het woord 'onderdelen' bijvoorbeeld in elke zin wel gehoord.
"Ja, en onderdelen zijn spótgoedkoop..." "En de onderdelen zijn makkelijk te verkrijgen...".
Als ik dat te horen krijg bij het kopen van een tweedehands dan denk ik dat zo'n wagen uitelkaar valt van de onderdelen...

Hij heeft wel een gouden handeltje hoor.

The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')