Release: November 2003
Official site: http://www.rainbowsix3.com/
Trailer: ftp://ftp.ubisoft.com/games/ravenshield/media/RS3X_E3TRAILER_REF_01.zip
the third installment in the wildly popular Rainbow Six series and first endeavor onto Next-Generation platforms, Team Rainbow races against time to stop terror and prevent an impending war.
Lead Team Rainbow around the world, from Europe to the United States to South America, as they embark on a critical mission aimed at disrupting terrorist plots and ease international tension.
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 07-10-2003 12:48]
OP
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 07-10-2003 12:26]
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:26 schreef silver-surfer het volgende:
Ziet er prachtig uit... ben heel benieuwd hoe je X-box je voice commando's gaat herkennen!
Maar dit is het aanschaffen van een X-box waard!!!
Doe jij hier?
quote:De combinatie van FPS + Tactics spreken me erg aan
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:25 schreef HAL9000S het volgende:
Het schijnt wel allemaal wat meer actie gericht te zijn wat natuurlijk begrijpelijk is met een controller ipv een muis....je kunt bijvoorbeeld meerdere kogels tegelijk opvangen ietswat op de PC onmogelijk is. Dit neemt denk ik wel wat van de tactische die-hard sfeer weg maar desalniettemin gaat dit een kwalitatief goede shooter worden, alleen net iets minder tactisch dan de pc versie.OP
quote:klopt
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:27 schreef WouteRF het volgende:
Raven SHield is alleen de PC titel, het spel dat op de Xbox komt heet gewoon Rainbow Six 3 en heeft weinig tot niks met Raven Shield te maken.
quote:DOE DAN !
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:26 schreef silver-surfer het volgende:
Ziet er prachtig uit... ben heel benieuwd hoe je X-box je voice commando's gaat herkennen!
Maar dit is het aanschaffen van een X-box waard!!!
quote:zeker mij ook!! Maar het aantrekkelijke van de RS titels was voor mij de verschrikkelijk hoge moeilijkheidsgraad, dat maakte het spel echt super-intens ietswat nu toch wel grotendeels verdwenen zal zijn.....Maar de graphics zijn goed en alles belooft dat dit gewoon (weer) een goede ubi-soft shooter gaat worden.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
De combinatie van FPS + Tactics spreken me erg aan
Wanneer komt XIII eigenlijk uit???
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 07-10-2003 12:31]
quote:Just hangin around...
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Doe jij hier?
Lezen natuurlijk gijs... Choco had het over dit spel... ik dacht: Laat ik eens gaan kijken!
quote:AL te moeilijk hoeft nou ook weer niet voor mij. Dit is voor mij mijn eerste tactical shooter
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:30 schreef HAL9000S het volgende:[..]
zeker mij ook!! Maar het aantrekkelijke van de RS titels was voor mij de verschrikkelijk hoge moeilijkheidsgraad, dat maakte het spel echt super-intens ietswat nu toch wel grotendeels verdwenen zal zijn.....Maar de graphics zijn goed en alles belooft dat dit gewoon (weer) een goede ubi-soft shooter gaat worden.
quote:zelfs geen Ghost gespeeld?? Ik ben benieuwd of je ook echt weer de complete planningen voor de verschillende teams kunt maken voor de missies
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
AL te moeilijk hoeft nou ook weer niet voor mij. Dit is voor mij mijn eerste tactical shooter
quote:Zoiets las ik wel ja
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
zelfs geen Ghost gespeeld?? Ik ben benieuwd of je ook echt weer de complete planningen voor de verschillende teams kunt maken voor de missies
en dan is de kerst nog niet eens geweest....
Het lijstje wordt langer en langer...
-Top spin
-Crimson skies
-Amped 2
-Fifa 2004
-PGR2
-Rainbow six
-Outlaw volleyball
quote:Neen helaas. Planning is er helemaal uitgesloopt volgens mij. Je kan wel (zoals je misschien beetje kent van Raven Shield multiplayer) on the spot (en zoals in Ghost recon) wat directie orders geven.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
zelfs geen Ghost gespeeld?? Ik ben benieuwd of je ook echt weer de complete planningen voor de verschillende teams kunt maken voor de missies
quote:Shit, je was me voor
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:27 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
komt bij de limited edition van rainbow six 3
komt goed uit want mijn headset is kapot en ging dit spel toch al kopen
Kep het spel al besteld bij Dr. Games, dus de headset is in da bag!!
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:27 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
komt bij de limited edition van rainbow six 3
komt goed uit want mijn headset is kapot en ging dit spel toch al kopen
http://www.gamespot.com/xbox/action/tomclancysrainbowsix3rs/media.html
je kan ze geloof ik wel de videos streamen, maar de downloads moet je een gamespot account voor hebben
quote:[Bill Hicks mode] Kill yourself, you are Satan's little helper! KILL YOURSELF, KILL YOURSELF, KILL YOURSELF! Suck a tailpipe, hang yourself, borrow a pistol from an NRA buddy, anything that would rid this world of your evil f*cking presence....Back to the show!! [/Bill Hicks mode]
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:30 schreef donald_dick het volgende:
Had ik al gezegt dat ik de demo op me xbox heb staan
Hoe istie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |