quote:en?en?en?en?en???
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:30 schreef donald_dick het volgende:
Had ik al gezegt dat ik de demo op me xbox heb staan
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:40 schreef HAL9000S het volgende:[..]
en?en?en?en?en???
quote:zeer geil....
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:37 schreef Robhimself het volgende:[..]
[Bill Hicks mode] Kill yourself, you are Satan's little helper! KILL YOURSELF, KILL YOURSELF, KILL YOURSELF! Suck a tailpipe, hang yourself, borrow a pistol from an NRA buddy, anything that would rid this world of your evil f*cking presence....Back to the show!! [/Bill Hicks mode]
Hoe istie eigenlijk?
denk maar aan een soort Spinter cell graphics meets een vleugeltje rainbowsix gameplay. het is echt een tactical shooter...
het 1ste level is een gevangenis level. je moet via de riolen in een gevangenis komen. natuurlijk heb je nightfvison die je kan gebruiken..zit er erg geil uit...
vervolgens kom je dus in soort doucheruimte waar je van overal wordt gbeschoten... je kan je team orders geven om te bukken en dekking te zoeken
verderop ko m je een een soort bie en dan kan je met je gun door boeken schieten....
btw...je hebt wel 16 clips bij je van elk 30 kogels...
en een rode vizier zodat je makkelijker kan richten in het donker...
http://store.ubi.com/item.jsp?item=RS3POXBOXHEADSET&category=TC

quote:
Pre-Order Tom Clancy's Rainbow Six 3 and get this exclusive free Companion Demo Disc!That's not all! For a limited time, receive free 2-day shipping* on Tom Clancy's Rainbow Six 3! The Companion Demo Disc will ship the week of Sept. 29th.
The bonus disc includes the EXCLUSIVE DEMO for Rainbow Six 3 and three other action-packed demos for:
* Splinter Cell
* Ghost Recon
* Ghost Recon Island ThunderAlso included are 3 NEW MISSIONS** for Splinter Cell and 4 NEW MISSIONS* for Ghost Recon Island Thunder.
quote:The Rock
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:29 schreef donald_dick het volgende:[..]
vervolgens kom je dus in soort doucheruimte waar je van overal wordt gbeschoten... je kan je team orders geven om te bukken en dekking te zoeken
quote:Musthave...punt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:29 schreef donald_dick het volgende:[..]
denk maar aan een soort Spinter cell graphics meets een vleugeltje rainbowsix gameplay. het is echt een tactical shooter...
en wanneer komt ie hier uit?
quote:14 november,....... dus nog 1 maand
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:42 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Musthave...punt.
en wanneer komt ie hier uit?
quote:ik zat al me hoofd te breken welke film er ook alweer nagespeelt werd....
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
The Rock
![]()
quote:op frs.nl staat rainbow six 3 weer voor de 6e gepland
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
14 november,....... dus nog 1 maand
![]()
quote:Begin november dus iig
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:55 schreef Tain het volgende:[..]
op frs.nl staat rainbow six 3 weer voor de 6e gepland
quote:Geil!
Op woensdag 8 oktober 2003 00:38 schreef Chocobo het volgende:
Screens
Ik vind Rainbow Six sowieso al super, heb al zo'n lange tijd niet meer gespeeld. Maar nu ik dit zo zie (en The Rock!!!
)...dit spel MOET ik gewoon hebben!
Toch eerst maar ff KOTOR uitspelen...ff uitstippelen: heb ik een maand de tijd voor dus ongeveer..heb 3 weekjes vakantie (lees 2 tentamens) vanaf volgende week. Moet te doen zijn....
quote:das een koopje
Op woensdag 8 oktober 2003 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Bij http://www.gamerelease.nl/ kan je Rainbox six 3 pre-orderen voor maar 49 euro![]()
quote:Echt futuristisch zullen ze niet zijn.... ze houden zich aan de zogenoemde SWAT wapens voornamelijk las ik
Op woensdag 8 oktober 2003 16:44 schreef WouteRF het volgende:
Ben benieuwd wat de Unreal-a-like wapens voor een invloed hebben op de spelervaring. Van die losse M203 granaten werpertjes.
quote:Zullen gewoon realistische wapens zijn idd. Mijn favouriet: de mp5 sd5 met demper
Op woensdag 8 oktober 2003 16:44 schreef WouteRF het volgende:
Ben benieuwd wat de Unreal-a-like wapens voor een invloed hebben op de spelervaring. Van die losse M203 granaten werpertjes.
quote:Hoop dat dan wel de limited edition is, als je hem al besteld hebt. In de shop van Ubisoft kan je ook de normale en limited edition pre orderen...
Op woensdag 8 oktober 2003 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Bij http://www.gamerelease.nl/ kan je Rainbox six 3 pre-orderen voor maar 49 euro![]()
quote:Limited Edition is toch met headset ? Ja maar die heb ik al
Op woensdag 8 oktober 2003 20:50 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Hoop dat dan wel de limited edition is, als je hem al besteld hebt. In de shop van Ubisoft kan je ook de normale en limited edition pre orderen...
quote:heb ff meeltje gestuurd naar ze
Op woensdag 8 oktober 2003 22:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Limited Edition is toch met headset ? Ja maar die heb ik al
quote:
Beste Tain,
Je kunt het spel krijgen met en zonder headset, op de headset staat dan geschreven "Raven shield" , that's it.
Wij leveren standaard met headset. Of hij limited is? Daar heb ik nog niks van gehoord.
Met vriendelijke groet,
Mike de Chene
www.gamerelease.nl
info@gamerelease.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |