quote:Het heet ook niet voor niets riedel-practice.mp3 ;P
3, tlijkt alsof je aantal keer een fout maakt, maybe dat het zo hoort, kweenie, voor de rest doet het mij vrij weinig.
klinkt afentoe een beetje hakkerig, of hoe zeg je dat. dat de overgang tussen sommige accoorden niet vloeiend is.
Wat voor een keyboard heb je als ik vragen mag
quote:Hier is géén centraal topic voor, lees de FAQ.
Op dinsdag 7 oktober 2003 01:32 schreef metallicattim het volgende:
1. tis al laat
2. hier is al een extra topic voor
3, tlijkt alsof je aantal keer een fout maakt, maybe dat het zo hoort, kweenie, voor de rest doet het mij vrij weinig.
quote:Post hier je muzikale ideetjes (deel 7)
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Hier is géén centraal topic voor, lees de FAQ.
Anders ga ik ook mn eigen topic openen
quote:Dude, lees de FAQ gewoon en hou op met hier offtopic te gaan.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:53 schreef metallicattim het volgende:[..]
Post hier je muzikale ideetjes (deel 7)
Anders ga ik ook mn eigen topic openen![]()
quote:
nice
quote:Altijd zodra ik weet dat het opgenomen wordt
klinkt afentoe een beetje hakkerig, of hoe zeg je dat. dat de overgang tussen sommige accoorden niet vloeiend is.
quote:Relatief eenvoudige Yamaha PSR-290. De piano die je hoort is afkomstig van de SB Live.
Wat voor een keyboard heb je als ik vragen mag
quote:Het nummer veranderd vrij frequent, en vergeet stukken die ik bedacht had.
Mooi! Ik mis alleen een soort climax, een wat heftiger stuk wat afwijkt van de rest. Maar goed als dat niet je bedoeling was dan klinkt het heel aardig!
Best wel netjes, als je pas een paar maanden speelt. Het is alleen jammer dat zo'n keyboard een stuk minder klinkt, op piano zal dit een stuk mooier klinken.
Edit: Ojee, wil ik er eens een serieus nummer uploaden, kan dat weer niet. Hij gaat maar tot 5 mb en die mp3 van dat piano nummer is 6. Helaas...
[Dit bericht is gewijzigd door Scylla op 07-10-2003 15:11]
quote:De piano van de PSR-290 klinkt redelijk, maar dit is via de MIDI interface uitgepoept door de SoundBlaster Live! Totdat ik me een goede piano kan veroorloven moet het maar zo
Het is alleen jammer dat zo'n keyboard een stuk minder klinkt, op piano zal dit een stuk mooier klinken.
quote:Mail me maar ff, dan gooi ik het wel online. riedel at chaotic punt nl
Edit: Ojee, wil ik er eens een serieus nummer uploaden, kan dat weer niet. Hij gaat maar tot 5 mb en die mp3 van dat piano nummer is 6. Helaas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |