Kom ik terug bij mijn auto heb ik een boete van 63 fuckin euro!!!!!!!!. Wat blijkt nou zaten er 4 gehandicapten plekken achter elkaar alleen de laatste waar ik op stond. Daar was het kruis helemaal weggevaagd.En de hele straat was verder leeg. Echt ongelovelijk weer.
Valt hier nog iets aan te doen? Nalatigheid van de gemeente? Omdat ze een nieuw kruis hadden moeten zetten?
quote:dat denk ik ook!
Op maandag 6 oktober 2003 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarschijnlijk stond er ook een bord bij
quote:Dat denk ik ook wel. Zo'n mooi blauw bord met een rolstoel erop
Op maandag 6 oktober 2003 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarschijnlijk stond er ook een bord bij
Ik was laatst bij Amsterdam Centraal, gooi de auto neer ren naar binnen. Kom 45 seconden later naar buiten en er stond al een motoragente. Bleek dat ik precies onder het bord stond (had ik dus niet gezien). 5 meter terug kon ik prima staan. Door snel lullen kreeg ik gelukkig geen boete.
Kan me overigens goed voorstellen dat de politie Amsterdam zo goed controleert bij CS!
quote:Als het echt slecht te zien was, snel foto's maken en een bezwaarschrift indienen.
Op maandag 6 oktober 2003 23:07 schreef DRUGS_Freak het volgende:
Ja oke dat het fout is begrijp ik ook wel. Alleen in dit geval was het heel erg slecht aangegeven. Het kruis was weg en het bordje dat er stond daar stond het bovenste bordje (gehandicapten plaats)helemaal gedraaid tov het onderste bordje( zo een met 1 pijl naar links en 1 naar rechts)
quote:Dat is nog helemaal geen slecht idee. Rij er morgen gelijk ff langs om foto'tje te schieten. Dan zal ik die hier ook wel ff posten . Kunnen jullie ook ff oordelen.
Op maandag 6 oktober 2003 23:08 schreef detulp050 het volgende:[..]
Als het echt slecht te zien was, snel foto's maken en een bezwaarschrift indienen.
In die brief zeggen dat je blind (dus gehandicapt) bent en dat je daarom die parkeerkaart niet in het handschoenenkastje kon vinden.
O ja.........tuurlijk wel zeggen dat je blindengeleidehond heeft gereden !!! Want dat je als blinde hebt gereden geloven ze nooit !
Succes.........
* Dice haalde in over een niet duidelijke doorgetrokken witte streep waar de oude belijning nog zichtbaar was
Bezwaar aantekenen met een goede onderbouwing. De Officier stuurt het bezwaar door naar de bekeurend ambtenaar, als deze niet binnen 6 weken antwoord geeft
(overigens hebben ze nu de onduidelijke belijning overgeschildert)
quote:Hihi
Op maandag 6 oktober 2003 23:10 schreef method21 het volgende:
Mijn parkeer boete van 65 euro is uitgelopen na een uit de hand gelopen woordenwisseling met zon "make-up trut die de curcus stadwacht had voltooid" naar 260 eurootjes
quote:Vertel
Op maandag 6 oktober 2003 23:10 schreef method21 het volgende:
Mijn parkeer boete van 65 euro is uitgelopen na een uit de hand gelopen woordenwisseling met zon "make-up trut die de curcus stadwacht had voltooid" naar 260 eurootjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |