Ik zou haar graag een leuk / lief cadeau willen geven voor haar verjaardag. (ze wordt trouwens 16).
Maar nu is mijn vraag, hoe kan ik kiezen tussen cadeaus die mensen geven in een relatie, en cadeaus die mensen geven die (nog) geen relatie hebben?
Als ik een relatie had, dan zou ik het wel weten, maar nu weet ik het dus niet. (alhoewel ik haar al wel ongeveer 7 jaar ken, zou ik niet 100% zeker weten wat ze leuk zou vinden).
Nu, wat denken jullie dat ik moet doen? Gewoon een simpel cadeauke of toch iets moois / liefs / speciaals waaraan ze (nogmaals) kan zien dat ik echt om haar geef.
Mijn bedoeling was trouwens om haar op te wachten de maandag (wanneer ze jarig is) aan haar school (mijn school skippen dan ).
Haar school is ook nogal ver van de mijne (+/- 60km) dus ik denk dat ik haar wel verras die dag.
Aub, help.
PS: dit is niet een gewoon, wat geef ik als cadeau topic, daarvan zijn er genoeg (dat weet ik), maar dit is een welk soort cadeau topic.
alvast bedankt
quote:bwah, ja, kijk, de ene keer doet ze ook echt super aanhechtelijk naar mij toe, de andere keer niet. (vrouwen...
Op maandag 6 oktober 2003 22:02 schreef Atreidez het volgende:
Kan je ongeveer inschatten hoe ze zou reageren op bepaalde cadeau's? Ik snap t niet helemaal, aangezien je zelf zegt dat ze je wel erg leuk vind maar niet je vriendin is. Wat houdt dat tegen? Ik zou gewoon geven waarvan ik zeker weet dat ik haar niet in verlegenheid breng maar wel erg blij maak, en dat hoeft echt niet altijd perse iets in de romantische sfeer te zijn
Ik vind dat soort dingen sowieso vaak leuk, ook als je al wel iets met elkaar hebt, gewoon het idee dat de ander zijn best doet en dat het echt iets leuks is.
quote:iets in de stijl van, roos met kettingkje, avondje uit eten, iets in die stijl
Op maandag 6 oktober 2003 22:45 schreef perfect_kiss het volgende:
wat zou je haar geven als je een relatie met haar had?
quote:klinkt wel een beetje desperate, nietwaar? Ik denk dat je dan het omgekeerde effect bereikt...ik heb ook soortgelijke ervaringen.
Op maandag 6 oktober 2003 22:56 schreef Virus3000 het volgende:[..]
iets in de stijl van, roos met kettingkje, avondje uit eten, iets in die stijl
Ik zou zeggen, een mooie, lieve kaart sturen en een keertje mee uit vragen oid. geen sieraden oid.
een belletje kan ook geen kwaad dnek ik....
quote:Al is het om de goede vriendschap...
Op maandag 6 oktober 2003 21:25 schreef Virus3000 het volgende:toch iets moois / liefs / speciaals waaraan ze (nogmaals) kan zien dat ik echt om haar geef.
alvast bedankt
groeten
quote:Hey.
Op maandag 6 oktober 2003 21:25 schreef Virus3000 het volgende:
Hey
Misschien is een Rolo een idee?
Ook met het idee dat ze misschien weggat denk ik dat iets samen doen wel een erg leuk idee is. In jullie situatie lijkt het me niet dat ze zich daar onprettig bij zou voelen ofzo (waar jij dus bang voor bent omdat je het te intiep zou vinden). Maar als je een etentje geeft dan zou ik het daar wel een beetj bij laten en dus niet ook nog eens een kettinkje ofzo. Misschien wel iets heel kleins, maar niet te overdreven.
quote:inderdaad, hier ben ik ook naar aan het denken. Ik denk dat ik haar idd een lekker etentje & cinema naar keuze kadoo doe...
Op maandag 13 oktober 2003 19:56 schreef Courtney het volgende:
Ik heb ook je andere topic gelezen (over dat ze misschien naar Canada gaat), en denk dat het best gepast is om haar een etentje kado te doen. Ik heb het idee dat jullie heel close met elkaar zijn en dat dit zeker geen fout kado kan zijn.Ook met het idee dat ze misschien weggat denk ik dat iets samen doen wel een erg leuk idee is. In jullie situatie lijkt het me niet dat ze zich daar onprettig bij zou voelen ofzo (waar jij dus bang voor bent omdat je het te intiep zou vinden). Maar als je een etentje geeft dan zou ik het daar wel een beetj bij laten en dus niet ook nog eens een kettinkje ofzo. Misschien wel iets heel kleins, maar niet te overdreven.
Je kan toch wel een cadeautje kopen waarmee je een klein beetje de aandacht trekt?Het moet er niet te dik op liggen natuurlijk.
Je bent van plan om 60 km af te gaan reizen om haar te gaan verrassen?Dan kan je niet met een kneuzig cadeau aan komen zetten.....Be creative!Komt allemaal wel goed.
Zoek gewoon uit wat ze echt leuk vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |