abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13697377
De laatste tijd lees je het zoveel: 20+ en nog maagd. Nu schijnt dat een heel groot probleem te zijn en zelfs ik kreeg het benauwd (20 en nog maagd, niet zo raar lijkt mij) en was 'opgelucht' toen het ein-de-lijk gebeurde. Nu vraag ik me af of er fokkers zijn die op een wat latere leeftijd nog maagd zijn en hoe ze hier mee om gaan.

(en dit is niet bedoeld als een uitlach-topic, voor de mensen die van plan waren met lompe opmerkingen te komen)

pi_13697454
ik was 19 ofzo vond het toen ook wel vrij laat , maar achteraf gezien was het misschien te vroeg
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:09:30 #3
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_13697466
Ik ben 18 en jawel, nog maagd. Interesseert me niets. Komt vanzelf wel en ik ga er absoluut geen moeite voor doen.
pi_13697482
Ik was zelf ook laat (21) en ik heb de schade inmiddels wel ingehaald, en ik zat er eigenlijk vooral mee toen ik een jaar of 18 was. Ik ben nu bijna 24 en ik ken redelijk wat mensen van mijn leeftijd die nog steeds maagd zijn en er (volgens mij) in stilte onder lijden..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13697488
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:09 schreef thetruth het volgende:
Ik ben 18 en jawel, nog maagd. Interesseert me niets. Komt vanzelf wel en ik ga er absoluut geen moeite voor doen.
een meisje komt niet aanwaaien hoor
pi_13697517
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:10 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Eh... niet letterlijk.. figuurlijk kan wel.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:11:17 #7
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13697521
de heflt van mijn vrienden is nog maagd.
en zelfs iemand van 28. Dat moet toch flink knagen.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
pi_13697525
net 20. Maar het boeit me niet zo, komt wel bij de ware
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:11:48 #9
32266 thetruth
pi_13697532
quote:

[..]

`
Dat denk jij
pi_13697552
Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer?
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:12:32 #11
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_13697558
Het is niet iets om je voor te schamen. Het is nooit te laat om met sex te gaan beginnen. Je gevoel volgen is belangrijk, als je gewoon nog geen goed gevoel over sex hebt moet je er niet aan beginnen.

Ik vind niet dat sex echt leeftijdgebonden is de een is erg vroeg de ander erg laat. De meeste mensen die (te) vroeg ontmaagd zijn doen het gewoon omdat het hoort, en niet omdat ze zich er heel prettig bij voelen.

[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:12:51 #12
32266 thetruth
pi_13697571
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:12 schreef goddess in heaven het volgende:
16
pi_13697573
quote:
17,4 toch ofzo?

* dennisdotcom denkt dat de gemiddelde leeftijd de komende tien jaar flink zakt .

pi_13697582
ik was geloof ik ook iets van 20 ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:13:38 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13697596
Ik was ook 19. Heb er nooit spijt van zo lang gewacht te hebben. Ik ben er pas aan begonnen toen ik er klaar voor was
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13697618
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:11 schreef perfect_kiss het volgende:
de heflt van mijn vrienden is nog maagd.
en zelfs iemand van 28. Dat moet toch flink knagen.
dat bedoel ik inderdaad. Iemand van 28, zal die er echt meezitten of zoiets hebben van: ach het komt wel? want volgens mij krijg je meer een probleem omdat er overal wordt geroepen dat je wel rond je 20e ontmaagd moet worden, dan dat je er zelf een probleem mee zou hebben.... of zie ik dat verkeerd?
pi_13697657
was 20, had er daarvoor weleens wat moeite mee, maar dat was eigenlijk meer omdat ik geen gf had dan dat ik nog maagd was.
i really have the heart of a small girl, i keep it in a jar on my desk
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:17:07 #18
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13697704
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:14 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

dat bedoel ik inderdaad. Iemand van 28, zal die er echt meezitten of zoiets hebben van: ach het komt wel? want volgens mij krijg je meer een probleem omdat er overal wordt geroepen dat je wel rond je 20e ontmaagd moet worden, dan dat je er zelf een probleem mee zou hebben.... of zie ik dat verkeerd?

dat lijkt mij toch wel een probleem. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het zal worden. Hoe onzekerer je je zal voelen. Dat moet gewoon voor problemen zorgen, al zal je dat niet zo snel erkennen.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
pi_13697740
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was ook 19. Heb er nooit spijt van zo lang gewacht te hebben. Ik ben er pas aan begonnen toen ik er klaar voor was
vind je zelf dan dat je 'zo lang' gewacht hebt? en las dat zo is, hoe komt dat? Voor mijn idee was ik laat, maar uiteindelijk blijkt dat dus mee te vallen. Niet omdat vriendinnen van mij verder waren (ik was een van de eerste die ontmaagd werd) maar omdat er dus in de bladen stond 'ik ben 21 en nog maagd!' in de Viva stond zelfs een keer een verhaal van een meisje van 19 en die was nog maagd... nou nou nou, een circusattractie! Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:22:53 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13697883
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:18 schreef goddess in heaven het volgende:

vind je zelf dan dat je 'zo lang' gewacht hebt? en las dat zo is, hoe komt dat? Voor mijn idee was ik laat, maar uiteindelijk blijkt dat dus mee te vallen. Niet omdat vriendinnen van mij verder waren (ik was een van de eerste die ontmaagd werd) maar omdat er dus in de bladen stond 'ik ben 21 en nog maagd!' in de Viva stond zelfs een keer een verhaal van een meisje van 19 en die was nog maagd... nou nou nou, een circusattractie! Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?

Ik heb die druk nooit ervaren, ms omdat ik ook een beetje een outcast was. De interesse was er al vanaf mijn 18e, maar ik was erg kritisch en wilde niet met de eerste de beste lekkeruitziende man het bed induiken.
Ik heb dus best lang gewacht, maar terecht: ik was gewoon kritisch en dat vind ik nog steeds goed van mezelf. En ja, ik las 'die bladen' ook wel. (op m'n 15e bijv. vaak de Fancy over zelfbevrediging en 'de eerste keer'. Achteraf best leerzaam! Maar toch, het was meer interesse in hoe dingen gingen en ik wilde toen nog lang niet de daad bij 't woord voegen). Maar ik heb me dus nooit laten aanpraten dat ik er 'te laat' mee was.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:25:03 #21
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13697951
32 ... maagd ... deprimerend? nee ... triest? nee ... ongerust? nee ... knagen? heel af en toe ...

Is er nog nooit van gekomen, maar dat komt ook omdat ik er niet al te hard naar op zoek ben. Het hoeft voor mij ook niet zo nodig. Gebeurt het ooit, dan is het heel okay en zal ik er ook blij mee zijn. Maar gebeurt het nooit, nou dan maar niet.

Ik merk wel in mijn omgeving dat veel andere mensen het wel raar vinden en dat ik het moeilijk uitgelegd krijg waarom ik er geen moeite mee heb. Erg geaccepteerd in deze maatschappij is het niet blijkbaar.

Pff ... ik geloof niet dat ik al ooit zo openhartig antwoord heb gegeven op een forum ... maar goed ... de intenties van de TS leken mij in ieder geval erg oprecht.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:26:06 #22
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_13697972
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:18 schreef goddess in heaven het volgende:
Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?
Ergens is het belachelijk, maar hoe eerder mensen met sex gaan beginnen hoe eerder die mensen sex-gerelateerde artieklen gaan gebruiken. Ik kan het me ook goed voorstellen dat de adverteerders in de sex-branche ook graag willen dat mensen vroeg beginnen, en de redactie van die bladen wat meer onder druk zetten. Eeen beetej het creeeren van extra doelgroep ..... denk maar een een condoomfabrikant, massage olieen etc.
[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:26:49 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13697998
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:09 schreef thetruth het volgende:
18, dat is toch echt niet ontopic imho
[KNE]-Mod
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:28:42 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698046
quote:
*zoekt*

vrouwen: iets van 16-17
mannen: iets van 18-19

[KNE]-Mod
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:29:29 #25
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13698065
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

18, dat is toch echt niet ontopic imho

Was ik waarschijnlijk ook niet on topic ... want niet "wat ouder" ... maar eerder "veeeel ouder" ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13698067
quote:
Tien minuten geleden was jij nog niet blauw .
pi_13698170
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:25 schreef Weakling het volgende:

Ik merk wel in mijn omgeving dat veel andere mensen het wel raar vinden en dat ik het moeilijk uitgelegd krijg waarom ik er geen moeite mee heb. Erg geaccepteerd in deze maatschappij is het niet blijkbaar.

Pff ... ik geloof niet dat ik al ooit zo openhartig antwoord heb gegeven op een forum ... maar goed ... de intenties van de TS leken mij in ieder geval erg oprecht.

Bedankt voor je openhartige reactie

Dit is dus ook precies waar ik dus achter wil komen. Het lijkt mij bij jou het geval dat mensen om je heen er problemen mee hebben. Ben je als maagd op oudere leeftijd nou echt zo bijzonder? moeten er nou echt artikelen over geschreven worden?
Er wordt over sex altijd zo'n heisa gemaakt. Tuurlijk is het leuk en lekker, maar een leven zonder daar is toch niets mis mee? Wie is er op het idee gekomen om van sex zo'n issue te maken?

En dat van die fabrikanten kan wel kloppen, maar wat hebben bladen als de Viva daar mee te maken? Ik heb nog nooit zien staan 'sponsored bij Durex' o.i.d. wat willen ze hier mee bereiken? Naast mensen die ongelukkig zijn. dat zelfs jongeren van 18 geloven dat ze laat zijn, of dat ze iets missen, of niet meetellen

pi_13698187
21 and still waiting

Ja, het komt wel denk ik!
Heb meer behoefte aan een vriendin...

maandag 6 oktober 2003 @ 20:36:35 #29
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698221
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:34 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Er wordt over sex altijd zo'n heisa gemaakt. Tuurlijk is het leuk en lekker, maar een leven zonder daar is toch niets mis mee? Wie is er op het idee gekomen om van sex zo'n issue te maken?

Rationeel gezien misschien, maar volgens mij is Sex iets waar je van nature behoefte aan hebt, hoewel dat bij gebrek aan wel schijnt af te nemen. dus eigenlijk is het van nature een issue. Iemand raar vinden omdat hij of zij nog maagd is lijkt me wel overdreven.
[KNE]-Mod
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:37:37 #30
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698240
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef Tunerd het volgende:
Heb meer behoefte aan een vriendin...
Idd, ik denk dat dat wel waar is... Geen relatie is erger als het 'geen sex' op zich.
[KNE]-Mod
pi_13698316
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Idd, ik denk dat dat wel waar is... Geen relatie is erger als het 'geen sex' op zich.

terwijl je juist daar niemand over hoort....
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:43:03 #32
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698339
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:41 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Ik denk omdat sex veel concreter is, een 'relatie' hoe leg je dat nou uit? Samenzijn kun je ook met vrienden? Toch? Maar toch lijkt een relatie me een stuk anders dan gewoon omgaan met 'gewone' vrienden.

Enne: mij hoor je er wel over hoor Niet dat het echt helpt

[KNE]-Mod
pi_13698341
mij wel!
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:45:02 #34
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13698372
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:41 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Daar hoor ik maar genoeg over ... maar ondanks dat lijkt het meer geaccepteerd te zijn ... het aantal alleenstaanden is niet voor niks zo explosief gegroeid de laatste jaren ...
pi_13698407
Ben 22 en nog maagd. Knaagt wel ja, maar ligt ook aan mezelf. Verlegen en afwachtend. Zie het vanzelf wel gebeueren en vind het ook niet al te erg.....
Live life for the moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')