quote:Cheap Bastard
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:17 schreef Hakkert het volgende:[..]
Cool.. Zooi ff vragen of hij die ook ff wil kopen en snel uitspelen
quote:Ik heb niet zoveel geld.. Maar je moet maar zo denken mijn collectie van 26 games is wel origineel en niet van de gekopieerde Zooi ( heerlijk wat een woordspeling weer )
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cheap Bastard
quote:Waarom schrijf je Zooi met een hoofdletter
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:24 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik heb niet zoveel geld.. Maar je moet maar zo denken mijn collectie van 26 games is wel origineel en niet van de gekopieerde Zooi ( heerlijk wat een woordspeling weer )
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waarom schrijf je Zooi met een hoofdletter
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:17 schreef Hakkert het volgende:[..]
Cool.. Zooi ff vragen of hij die ook ff wil kopen en snel uitspelen
quote:JA Gijs
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:37 schreef Hakkert het volgende:[..]
.. Morgen Silent Hill 2 gast... Hopen dat tie net zo cool is als je zegt..
quote:FFX-2
Op woensdag 8 oktober 2003 00:44 schreef Chocobo het volgende:
quote:Stoer
Op woensdag 8 oktober 2003 16:37 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb Silent Hill 2 binnen! Ik kom er vandaag niet aan toe, maar binnenkort wel. Overmorgen als het goed is mijn RGB kabel binnen.. dank u Zooi
quote:Tis wel weer kutbesturing he
Op woensdag 8 oktober 2003 18:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Stoer
quote:serieus?
Op woensdag 8 oktober 2003 18:27 schreef nikanoru het volgende:[..]
Doe eens bij de opties kijken.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 16:37 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb Silent Hill 2 binnen! Ik kom er vandaag niet aan toe, maar binnenkort wel. Overmorgen als het goed is mijn RGB kabel binnen.. dank u Zooi
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:24 schreef Hakkert het volgende:[..]
Tis wel weer kutbesturing he
.. Heb ff gesaved in dat bos.
quote:Gamma. Zo freaking eng, die geluiden, die mist, whow. Ik ben tot de stad gekomen en moet ook nog serieus wat tijd in die game stoppen want SH3 ligt hier ook al klaar, alleen wil ik deze niet gamen voordat ik deel 2 fatsoenlijk heb gespeeld. Tijd tekort....argh!
Op woensdag 8 oktober 2003 20:13 schreef JK het volgende:
Besturing leer je vanzelf wennen.. dat bos is leuk, kippenvel kreeg ik in de stad.. DAMN.. mist... radiootje dat gaat ruizen en voetstappen... BRRRRR.. heel mooi spel, moet 'm alleen nog eens goed spelen. Ben begonnen, wat door de straten gelopen, moest een gebouw in en daar ben ik gestopt.. zeker wel een toppertje en niet alleen 's nachts spelen tenzij je een luier om hebt
quote:Doe ik een search op "Bastard" .. wat denk je?
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cheap Bastard
quote:Je bent gewoon goedkoop !
Op woensdag 8 oktober 2003 20:18 schreef Bastard het volgende:[..]
Doe ik een search op "Bastard" .. wat denk je?
quote:Hier ook tijd te kort.. erg jammer... krijg je he naarmate je ouder wordt. Nu speel ik de laatste week alleen nog maar online THPS4.... Silent hill ligt hier te verstoffen naast Resident Evil Code Veronica X en Project Zero.... moet ze nog allemaal doen maar waar haal je de tijd vandaan he
Op woensdag 8 oktober 2003 20:16 schreef Zooi het volgende:[..]
Gamma. Zo freaking eng, die geluiden, die mist, whow. Ik ben tot de stad gekomen en moet ook nog serieus wat tijd in die game stoppen want SH3 ligt hier ook al klaar, alleen wil ik deze niet gamen voordat ik deel 2 fatsoenlijk heb gespeeld. Tijd tekort....argh!
.
Van de week nog de demo van Silent Hill gedaan die bij Metal Gear Solid 1 standaard zit (dacht ik).. ook erg leuk..
quote:geheel off-topic: JK, zit jij nu op je werk?
Op woensdag 8 oktober 2003 20:21 schreef JK het volgende:[..]
Hier ook tijd te kort.. erg jammer... krijg je he naarmate je ouder wordt. Nu speel ik de laatste week alleen nog maar online THPS4.... Silent hill ligt hier te verstoffen naast Resident Evil Code Veronica X en Project Zero.... moet ze nog allemaal doen maar waar haal je de tijd vandaan he
Silent Hill 3 ook maar es kopen denk ik.
Van de week nog de demo van Silent Hill gedaan die bij Metal Gear Solid 1 standaard zit (dacht ik).. ook erg leuk..
quote:Gelukkig niet meer
Op woensdag 8 oktober 2003 20:27 schreef Smots het volgende:[..]
geheel off-topic: JK, zit jij nu op je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |