Een kleine week geleden kreeg ik de PAL release van Zone of the Enders: The Second Runner binnen. Wanneer je het eerste deel leuk vind, dan moet je deze zeker gaan spelen. Het verhaal gaat natuurlijk verder waar het vorige deel stopte. Mocht je die nooit hebben gespeeld, dan zit er een 'previous story' optie in het spel, welke je aan de hand van samenvatting in de stijl van de intro, het voorgaande deel in zo'n tien minuten verteld.
Het grootste minpunt aan het vorige deel was de zeer beperkte speeltijd. Hoewel dit naar mijn mening niet echt een groot nadeel was, aangezien de herspeelbaarheid wel aardig goed was. De speeltijd in dit deel ontloopt die van het vorige deel niet bijzonder veel, echter de afwisseling in locaties en vijanden is wel vele malen groter. De versus modus is uitgebreid met de mogelijkheid om tegen de AI te vechten. Daarnaast zijn er ook extra missies bijgekomen wanneer je het spel hebt gecomplementeerd. Wat me het meeste is opgevallen, is de gameplay die echt een stuk sneller en afwisselender geworden.
Twee filmpjes van het spel; de intro en een demo. Bevatten spoilers, maar zitten ook gewoon in het spel als je lang genoeg idle bent in het hoofdmenu.
Video: Zone of the Enders: The Second Runner - Intro
Specs:
Size: 50.4MB
Length: 452 sec.
Codec: DivX 3.11alpha
Video: Zone of the Enders: The Second Runner - Beyond the Bounds
Specs:
Size: 49.6MB
Length: 368 sec.
Codec: DivX 3.11alpha
Zoek je een beat 'em up met een diepgaande verhaallijn en gave ambient score, dan zoek je dit spel. Volgens mij kun je vanavond in Gammo nog meer van de gameplay in actie zien.
quote:Vond de demo wel aardig, hij is beter dan deel 1... maarja er moet nog zoveel gekocht worden... heb de demo wel uitgespeeld
Op maandag 13 oktober 2003 22:38 schreef Steffie het volgende:
Weinig posts die zijn toegewijd aan een relatief nieuw spel; Zone of the Enders: The Second Runner.
quote:KER
Op maandag 13 oktober 2003 22:16 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Spellen zijn dus Chrono Cross, FFVII:International & Xenogears, ben err trots op
quote:Wat voor soort spel is het eigenlijk?
Op dinsdag 14 oktober 2003 07:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de demo ook gespeeld, ik vond Zone of the Enders (ondanks de geweldige graphics) erg langdradig en repetitief
quote:Geen woord over de Ps2
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
KER
Hoe vindt je me icon trouwens
quote:Gijs,.......... moet ik nog vertellen dat je PS2 heerst ?
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:54 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Geen woord over de Ps2
Hoe vindt je me icon trouwens
quote:Ben eigenlijk wel blij met die film
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gijs,.......... moet ik nog vertellen dat je PS2 heerst ?
![]()
Dat doet die Gijs,....... en je icon zuigt,......... dat is Cloud niet
quote:Ik weet niet of ik hem koop, ben niet zo dol op die futuristische steden, vond die bossen en bergen bij deel 1 zo cool!
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Review van JakII op Gamespy, 2/5http://www.gamespy.com/reviews/october03/jak2ps2/
quote:He,......... daar schrik ik wel van
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Review van JakII op Gamespy, 2/5http://www.gamespy.com/reviews/october03/jak2ps2/
quote:Zitten die niet in dit deel dan ?
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:07 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik weet niet of ik hem koop, ben niet zo dol op die futuristische steden, vond die bossen en bergen bij deel 1 zo cool!
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
He,......... daar schrik ik wel van
quote:
I'm fully aware that I'm going against expectations with this review, because really, I'm going against my own as well. I expected to enjoy Jak II quite a bit, and I'm disappointed that I didn't. But time after time this game let me down, with an excruciating, pointless hub, me-too platforming, and just plain ugly aesthetics. It's like the first Jak & Daxter with the sunshine drained out and a whole bunch of half-baked extraneous crap stapled on. That's not to say that Jak II is unplayable dreck, because it's certainly playable. But is it good? Is it better than the original? I can't say that it is. Kudos, I guess, for trying something new; it's too bad the changes weren't for the better.
quote:owww dan.. dan boeit gamespy niet
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gamespy sucked ook!
*afkraken van FFVII herinnerd*
quote:Jij hebt geen recht van spreken wat betreft Final Fantasy VII mijn onwetende FF vriend
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:32 schreef Hakkert het volgende:[..]
owww dan.. dan boeit gamespy niet
quote:Ja, en Halo een van de meest overrated games of all time noemen en een week daarna de PC versie 5 sterren geven!
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gamespy sucked ook!
*afkraken van FFVII herinnerd*
quote:Nee maar ik vertrouw jullie
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jij hebt geen recht van spreken wat betreft Final Fantasy VII mijn onwetende FF vriend
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFSU lijkt me echt een heel coole titel ! Gaat ie online op de PS2? Of Live?
quote:Het is een EA game, dus geen XBox live.
The Xbox, Cube and PC versions do look better than PS2, both appearing to have better colors, improved lighting and particle effects. Still, we'd probably take the PS2 version thanks to its online capabilities.
Damn... Nu ga ik twijfelen... Wil ik hem wel online spelen? Of ga ik voor uiterlijk met de Cube versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |