quote:Dus jij denkt dat je in plaats van water net zo goed cola kan drinken of koffie?
Op maandag 6 oktober 2003 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
Da's allemaal kul. Dat zijn journalisten die de trend van een laagje wetenschappelijkheid willen voorzien. Plaats er een plaatje van een stralende vrouw van 40 bij en iedere vrouw gelooft het. Op basis daarvan kun je dan weer allerlei life style producten verzinnen en verkopen. Ja, je moet voldoende drinken, maar het is niet nodig om voor accute dorst overal een flesje spa blauw mee naar toe te slepen.
quote:Dan ga je met de trein hè.
Op maandag 6 oktober 2003 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe er iig niet aan, omdat dat automatisch betekent dat ik om het half uur naar de wc moet en als je lekker onderweg in de auto zit naar Verweggistan, is telkens moeten stoppen om te plassen niet erg handig.
quote:Hahahahah. Denk je dat ik een geldboom op mijn rug heb groeien?
Op maandag 6 oktober 2003 21:11 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dan ga je met de trein hè.
quote:Nou ik denk dat een imago wel wat meer inhoudt dan een flesje water. Iemand die ik voortdurend met een blikje cola zie lopen, daarvan denk ik ook niet steeds.. goh wat een ongezond mens zeg.
Op maandag 6 oktober 2003 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dat flesje en het gebruik is een onderdeel van "image" geworden, zoals ik in openingspost probeerde suggereerde. Het gaat niet om het water, het gaat om het image. Ik wil dat jij van mij denkt dat ik jong, slim, aantrekkelijk etc ben, daar gaat het om...
quote:Goed, spa zelf is nou ook weer niet de meest neutrale bron
Op maandag 6 oktober 2003 21:09 schreef Zw0rld het volgende:
Van de spa site.
[..]http://www.spa.be/construct.cfm?langue=nl&page=homme.html&BU=be&Lang=fr
quote:ja..
Op maandag 6 oktober 2003 20:53 schreef Qarinx het volgende:[..]
En dat geloof jij
quote:Autorijden is duurder, volgens mij hoor, maar goed... (Een auto betaal je ook als-tie niet rijdt, de trein niet...)
Op maandag 6 oktober 2003 21:12 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Hahahahah. Denk je dat ik een geldboom op mijn rug heb groeien?
quote:Staat gewoon neutrale informatie over water hoor, zou je op een medische site ook kunnen vinden.. Spa wordt niet eens genoemd.
Op maandag 6 oktober 2003 21:13 schreef Lexie het volgende:[..]
Goed, spa zelf is nou ook weer niet de meest neutrale bron
.
quote:Naja, als je meer posts leest van desbetreffende user, dan daalt de geloofwaardigheid wel
Op maandag 6 oktober 2003 21:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ja..
topic ging over decadentie
quote:Tegenwoordig is de trein duurder dan de auto. Als ik bijv. van Helmond naar mijn ouders in Heerhugowaard wil, kan ik dat beter met de auto doen, omdat een treinkaartje duurder is. Jij denkt zeker nog dat de treinkaartjes nog net zo goedkoop zijn als 10 jaar geleden
Op maandag 6 oktober 2003 21:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Autorijden is duurder, volgens mij hoor, maar goed... (Een auto betaal je ook als-tie niet rijdt, de trein niet...)
Nou ja, offtopic anayway.
quote:Die begrijp ik niet. Wel is het zo dat cola nu het imago van dikmaker heeft terwijl het een tijd geleden voor fun stond...
Op maandag 6 oktober 2003 21:13 schreef Qarinx het volgende:[..]
Nou ik denk dat een imago wel wat meer inhoudt dan een flesje water. Iemand die ik voortdurend met een blikje cola zie lopen, daarvan denk ik ook niet steeds.. goh wat een ongezond mens zeg.
quote:Zal ik dan eens een C&H topic van me posten, kijken hoe ongeloofwaardig die zijn. Net als deze niet, ik ben de enige niet die zich hierover verbaast.
Op maandag 6 oktober 2003 21:14 schreef Qarinx het volgende:[..]
Naja, als je meer posts leest van desbetreffende user, dan daalt de geloofwaardigheid wel
quote:Nou, jij doet alsof het water iemands imago versterkt.. dat vind ik een beetje onzin, want dat doet cola ook niet. Bovendien zie je ook regelmatig dikke mensen die aan het lijnen zijn slepen met een flesje spa blauw.. Dat soort mensen bevestigen nou niet bepaald het beeld van ik ben jong, aantrekkelijk, gezond, slank etc.
Op maandag 6 oktober 2003 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
Die begrijp ik niet. Wel is het zo dat cola nu het imago van dikmaker heeft terwijl het een tijd geleden voor fun stond...
quote:Ik had het niet over jou, of poets jij ook je tanden met Evian?
Op maandag 6 oktober 2003 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Zal ik dan eens een C&H topic van me posten, kijken hoe ongeloofwaardig die zijn. Net als deze niet, ik ben de enige niet die zich hierover verbaast.
quote:Offtopic, maar als die auto niet rijdt, dus je bent niet bezig je te vervoeren van Helmond naar Heerhugowaard, dan betaal je nog steeds. Dat is met de trein niet zo. (Toevallig verleden week met trein in Rdam geweest, was ¤ 16, 90, wat ongeveer 2 x zo duur is als 20 jaar geleden ja...)
Op maandag 6 oktober 2003 21:15 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Tegenwoordig is de trein duurder dan de auto. Als ik bijv. van Helmond naar mijn ouders in Heerhugowaard wil, kan ik dat beter met de auto doen, omdat een treinkaartje duurder is. Jij denkt zeker nog dat de treinkaartjes nog net zo goedkoop zijn als 10 jaar geleden
Nou ja, offtopic anayway.
quote:O, sorry, nee gewoon kraanwater...
Op maandag 6 oktober 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik had het niet over jou, of poets jij ook je tanden met Evian?
quote:Is water toch nog ergens goed voor
Op maandag 6 oktober 2003 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
O, sorry, nee gewoon kraanwater...
quote:Precies en naar Heerhugowaard is dat nog veel belachelijk duurder, en minstens 2 keer een volle tank, dus kies ik voor de auto en dus kan ik geen spa-flesjes bij me dragen, want dan moet ik plassen als een beer
Op maandag 6 oktober 2003 21:19 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Offtopic, maar als die auto niet rijdt, dus je bent niet bezig je te vervoeren van Helmond naar Heerhugowaard, dan betaal je nog steeds. Dat is met de trein niet zo. (Toevallig verleden week met trein in Rdam geweest, was ¤ 16, 90, wat ongeveer 2 x zo duur is als 20 jaar geleden ja...)
Ik koop trouwens meestal Evian, heb je daar ook een mening over, Ryan?
quote:Dan onderschat je het flesje spa blauw. Ik ben er echt op gaan letten toen mannen dat ook gingen doen. En heb weleens gevraagd waarom. Daarop konden ze niet goed antwoord geven, maar het was overduidelijk nageäapt van bepaalde dames. Die het duidelijk weer zeer stoer vonden om te drinken...
Op maandag 6 oktober 2003 21:17 schreef Qarinx het volgende:[..]
Nou, jij doet alsof het water iemands imago versterkt.. dat vind ik een beetje onzin, want dat doet cola ook niet. Bovendien zie je ook regelmatig dikke mensen die aan het lijnen zijn slepen met een flesje spa blauw.. Dat soort mensen bevestigen nou niet bepaald het beeld van ik ben jong, aantrekkelijk, gezond, slank etc.
quote:Maar waar doen mensen met goedkoop bronwater of gewoon water in een leeg colaflesje het dan voor? Ook voor hun image? Dat ziet er toch niet zo flitsend uit als zo'n Spa of Evian flesje.
Op maandag 6 oktober 2003 21:22 schreef Ryan3 het volgende:Dan onderschat je het flesje spa blauw. Ik ben er echt op gaan letten toen mannen dat ook gingen doen. En heb weleens gevraagd waarom. Daarop konden ze niet goed antwoord geven, maar het was overduidelijk nageäapt van bepaalde dames. Die het duidelijk weer zeer stoer vonden om te drinken...
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 06-10-2003 21:23]
quote:Ach, een steekproef van 10 personen is niet echt representatief..
Op maandag 6 oktober 2003 21:22 schreef Ryan3 het volgende:
Dan onderschat je het flesje spa blauw. Ik ben er echt op gaan letten toen mannen dat ook gingen doen. En heb weleens gevraagd waarom. Daarop konden ze niet goed antwoord geven, maar het was overduidelijk nageäapt van bepaalde dames. Die het duidelijk weer zeer stoer vonden om te drinken...
quote:Water gaat toch ook in de Senseo en de thee?
Op maandag 6 oktober 2003 21:20 schreef Qarinx het volgende:[..]
Is water toch nog ergens goed voor
quote:Ik zie hier in Groningen de meeste mensen ook met Evian lopen. Maar ik houd het bij Spa Blauw. Wat jij, Ryan?
Op maandag 6 oktober 2003 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik koop trouwens meestal Evian, heb je daar ook een mening over, Ryan?
quote:Die komen zo goedkoop aan hun image hè.
Op maandag 6 oktober 2003 21:23 schreef Angeles het volgende:[..]
Maar waar doen mensen met goedkoop bronwater of gewoon water in een leeg colaflesje het dan voor? Ook voor hun image? Dat ziet er toch niet zo flitsend uit als zo'n Spa of Evian flesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |